ნეირომარკეტინგის 14 მძლავრი მაგალითი

07/31/2019

 

 

ნეირომარკეტინგმა დაიპყრო სამყარო, მას გარკვეული ფორმით იყენებს თითქმის ყველა მსხვილი კომპანია და უნივერსიტეტი. მიუხედავად იმისა, რომ მას ასეთი ზემოქმედება აქვს მარკეტინგულ სამყაროზე, ბევრმა ადამიანმა არ იცის რა არის ნეირომარკეტინგი ან როგორ შეიძლება მისი ეფექტურად გამოყენება. მომდევნო სტატიაში მოცემულია ნეირომარკეტინგის 15 შთამბეჭდავი მაგალითი.

მზერის მნიშვნელბა

სიახლეს არ წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ რეკლამები ადამიანების მონაწილეობით ბევრად ეფექტურია, ვიდრე მათ გარეშე. განსაკუთრებით სურათები და ვიდეოები ჩვილების მონაწილეობით უფრო დიდი ხნით იზიდავს პოტენციურ მომხმარებლების ყურადღებას.

მარკეტოლოგები დიდი ხნის განმავლობაში ცდილობდნენ გაეზარდათ საბავშვო პროდუქიის გაყიდვები ბავშვების სახეების ახლო კადრების გამოყენებით - „აი თრექინგის“ ტექნოლოგიის დახმარებით, მათ აღმოაჩინეს, რომ ეს არ იყო საკმარისი.

 მეცნიერებმა აღმოაჩინეს, რომ როდესაც ბავშვების მზერა მაყურებლებლისკენ არის მიმართული , მომხმარებლის მთელი ყურადღება გადადის ბავშვის სახეზე და არა რეკლამის შინაარსზე. თუმცა, თუ მოზარდის მზერა მიმართულია პროდუქტისკენ, მაშინ მაყურებელი ყურადღებას უთმობს რეკლამის შინაარსს.

ამ კვლევების შედეგად მარკეტოლოგებმა შეიტყვეს ის ფაქტი, რომ თუმცა ბავშვების სახეები პოპულარულია მომხმარებლთა შორის, მნიშვნელოვანია მათი მზერა მიმართული იყოს გასაყიდი პროდუქტისკენ.

ეფექტური შეფუთვის გამოყენება

ყველამ ვიცით რამდენად მნშვნელოვანია პროდუქციის ეფექტური და მიმზიდველი შეფუთვა. მარკეტოლოგებმა იციან, რომ შიგთავსი ყოველთვის არ არის მთავარი, მაგრამ ნეირომარკეტინგმა ეს მცნება ახალ საფეხურზე აიყვანა. ისეთი ბრენდები, როგორიცაა Campbell’s და Frito-Lay გამოიყენეს ნეირომარკეტინგი, შეფუთვის ახალი კონცეფციის შემუშავებისას. კვლევებში მომხმარებლებს აჩვენეს სხვადასხვა შეფუთვები და დააფიქსირეს მათი პასუხები, როგორც დადებითი, ისე ნეგატიური და ნეიტრალური. დამატებით, დაფიქსირებული იყო მათი აზრი ფერის, ტექსტისა და გამოსახულების შესახებ.

ამ კვლევამ აჩვენა, რომ მომხმარებლების მხრიდან უარყოფითი გამოხმაურება ჰქონდა პრიალა შეფუთვას, ხოლო გლუვს - დადებითი. შედეგად, Frito-Lay-მ უარითქვა პრიალა შეფუთვაზე და გლუვ ვარიანტზე შეაჩერა არჩევანი.

ფერები არის გასაღები

ფერების შერჩევისას გაითვალისწინეთ, რომ შეიძლება გავლენა იქონიოთ მომხმარებლების გრძნობებზე. ფერებს შეუძლიათ ემოციების ფართო სპექტრის აღძვრა, კვლევები გვიჩვენებს თანმიმდევრულ კავშირებს გარკვეულ ფერებსა და ემოციებს შორის.

ფერის ეფექტური გამოყენება ძლიერი მარკეტინგული საშუალებაა. ერთ-ერთი ყველაზე სამარცხვინო მაგალითია Coca-Cola-ს მიერ წითელი ფერის გამოყენება. ფერებზე სპეციალიზირებულმა ნეირომარკეტინგის ექსპერტებმა დაყვეს ფერები ქვეჯგუფებად, როგორც სახელმძღვანელო, თუ როგორ შეიძლება მათი ეფექტურად გამოყენება. მაგალითაც ცივი ლურჯი ტონალობები გამოიყენება პროფესიონალების მოსაზიდად.

დასკვნა: დარწმუნდით, რომ კარგათ ხართ გათვიცნობიერებული,  როგორ გამოიყენება ფერები გაყიდვების გასაუმჯობესებლად.

რეკლამის ეფექტურობა

მრავალი წლის განმავლობაში ტვინის ვიზუალიზაცია მხოლოდ აკადემიური ან სამეცნიერო პრეროგატივა იყო. თუმცა, ნეირომარკეტინგმა მაგნიტო-რეზონანსული ტომოგრაფიის (fMRI ) ვიზუალეზაციის საშუალებით, შესაძლებლობა მოგვეცა უკეთ  გავცნობოდით ადამიანის ქცევასა  და სამომხმარებლო ჩვევებს.

ერთ-ერთი მაგალითი იმისა, თუ როგორ იყენებს ნეირომარკეტინგი FMRI შესაძლებლობებს არის სარეკლამო კამპანიების შედარება  ფართო აუდიტორიაში მოხვედრამდე. ერთ კონკრეტულ კვლევაში მონაწილეებმა განიხილეს ნაციონალური ონკოლოგიური სატელეფონო ცხელი ხაზის რეკლამის სამი სხვადასხვა ალტერნატივა. სარეკლამო კამპანიამ,  რომელმაც ტვინის აქტივობის ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი გამოავლინა, გამოიწვია გაცილებით ბევრი ზარი ცხელ ხაზზე.

დასკვნა: fMRI- ს გააჩნია საოცარი პოტენციალი მარკეტინგული სტრატეგიის გასაძლიერებლად, ჩართულობისა და მოქმედების გაზრდით.

გადაწყვეტილების პარალიზება

ზოგჯერ, სამომხმარებლო ქცევის კვლევა ეწინააღმდეგება იმას, რისიც მანამდე გვჯეროდა. კოლუმბიის უნივერსიტეტის მიერ ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ ძალიან ფართო არჩევანი შეიძლება რეალურად  შემაკავებელი იყოს პოტენციური მომხმარებლებისთვის. სპეციალური დანადგარების მეშვეობით, მათ დაადგინეს, რომ ბევრი ვარიანტის შეთავაზება აბნევს მომხმარებელს.

დასკვნა: ზოგჯერ მომხმარებელი შეიძლება გადაიტვირთოს ზედმეტი არჩევანით.

დაკმაყოფილების შეფასება

ემოციის რეაგირების ანალიზი (ERA) იყენებს  ეეგ ვიზუალიზაციას , რათა დაადგინოს როგორი ემოციური  გამოხმაურება აქვს  ინდივიდუუმს პროდუქტის , რეკლამის და ა.შ. მიმართ.

ჩვენი ჩართულობის დონე და ემოციური აღშფოთება პროდუქტის მიმართ, შეუფასებელი ინფორმაციაა მარკეტოლოგისთვის.  თუ, მაგალითად, მომხმარებელი განიცდის მაღალი დონის იმედგაცრუებას თქვენი პროდუქტის მიმართ, მაშინ აშკარად არსებობს პროდუქტის გამოყენებასთან დაკავშირებული პრობლემა, რომელსაც ყურადღება უნდა მიექცეს. ელექტროენცეფალოგრამა (ეეგ) შეიძლება გამოყენებულ იქნას მომხმარებელთა კმაყოფილების შესაფასებლად.

 

დანაკარგის შიში

ნეირომარკეტინგის ერთ-ერთი საინტერესო აღმოჩენა, რომელიც ფართოდ გამოიყენება პრაქტიკაში, არის ის, რომ ადამიანებს არ უყვართ დანაკარგი. სწორედ ამ მიზეზით, სტრატეგია „იყიდეთ, სანამ ის გაყიდვაშია“ ძალზე ეფექტურია.

როდესაც ალტერნატიული შეთავაზება წარმოდგენილია, როგორც დანაკარგი, მომხმარებლები დიდი ალბათობით შეიძენენ საქონელს. ამ მიზეზის გამო, ტაქტიკა სახელწოდებით „ჩარჩო“ (Framing) უაღრესად მნიშვნელოვანია ნეირომარკეტინგში.

დასკვნა: მომხმარებლებს არ სურთ გამოტოვონ საინტერესო გარიგება, ამიტომაც ხაზგასმით აღნიშნეთ, რას კარგავენ ისინი.

ანქორინგი

პირველადი ინფორმაცია, რომელსაც მომხმარებელს ვაწვდით ძალზე მნიშვნელოვანია.  ეს შეიძლება გახდეს შემდგომი გადაწყვეტილების მიღების საფუძველი.  ნეირომეცნიერებმა დააფიქსირეს ხარვეზები გონების მუშაობაში და გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში. როგორც ინდივიდებს, იშვიათად შეგვიძლია შევაფასოთ რაღაცის მნიშვნელობა მისი შინაგანი ღირებულებიდან გამომდინარე, მაგრამ ამის ნაცვლად, ვადარებთ მას ანალოგიურ ვარიანტებს.

აქედან გამომდინარე, შეგიძლიათ ისარგებლოთ „ანქორინგის ეფექტის“ უპირატესობით. მაგალითად, თუ არჩევანს აკეთებთ ორ ერთნაირ სასტუმროს ნომერს შორის, მაგრამ ერთ-ერთში შედის უფასო ყავა დილაობით, დიდი ალბათობით აირჩევთ ნომერს, რომელშიც გთავაზობენ უფასო ყავას. სავარაუდოდ თქვენ არ დაიწყებთ შემოთავაზებული ნომრების ხარისხის შესწავლას ან რაიმე დეტალური მახასიათებლების გარჩევას.

ფარული რეაქციების გამოვლენა

ახალი რეკლამის ტესტირებისას Cheetos-მა გამოიყენა ეეგ და ფოკუს ჯგუფი, რათა შეეფასებინა მომხმარებელთა რეაქცია.

ამ კონკრეტულ რეკლამაში, ქალი გაეხუმრა მეგობარს და თეთრეულით სავსე ჩანთაში სტაფილოსფერი Cheetos-ი ჩაუყარა. ფოკუს ჯგუფმა დაიწუნა რეკლამა, თუმცა, როდესაც იგივე ჯგუფს  ეეგ კვლევა ჩაუტარდა, გამოვლინდა, რომ სინამდვილეში მათ ეს რეკლამა მოსწონდათ. მონაწილეებს ეშინოდათ იმის აღიარება, რომ ისინი ამ რეკლამას სახალისოდ მიიჩნევდნენ, რადგან სხვა მონაწილეებს შეიძლება ეს რეკლამა ბოროტად ჩაეთვალათ. ამ მეთოდით ნეირომარკეტინგს შეუძლია ფარული ფიქრებისა და უპირატესობების გამოვლენა.

დასკვნა: ნეირომარკეტინგის ტექნიკას შეუძლია ფარული რეაქციების გამოვლენა.

ჯილდო და დასჯა

ვიდეო თამაშების დიზაინმაც კი დაიწყო ფსიქოლოგიური პრინციპების გამოყენება პროდუქტის დიზაინის პროცესში, კერძოდ, ჯილდოსა და დასჯის გამოყენებით, იმისათვის, რომ ხალხისთვის ეს თამაშები უფრო მიმზიდველი ყოფილიყო.  თამაშის მიერ წარმოდგენილი ჯილდოს გაზრდით,  შეიძლება ასევე გაიზარდოს დოფამინის (ნეიროტრანსმიტერი) დონე ტვინში.  ეს ნეიროტრანსმიტერი ასოცირდება სიამოვნებასა და დადებით ასოციაციებთან, რამაც შეიძლება გააძლიეროს მიჯაჭვულობა.

თამაშის დიზაინერები ახლა ფსიქოლოგებსაც ქირაობენ, რათა ისინი დაეხმარონ მათ თამაშის დიზაინში, თამაშს მექანიკაში ფსიქოლოგიური პრინციპების დანერგვის გზით.

დასკვნა: შეუქმენით თქვენს მომხმარებელს სასიამოვნო გამოცდილება, რათა მიაჯაჭვოთ თქვენს პროდუქტს.

პროტოტიპის ტესტირება

მიუხედავად იმისა, რომ რეკლამა დიდ ზეგავლენას ახდენს სამომხმარებლო ქცევაზე, თავად პროდუქციის დიზაინი ასევე შეიძლება იყოს მნიშვნელოვანი.

ცნობილ ნეირომარკეტინგულ საქმეში, ჰიუნდაიმ გამოიყენა ელექტროენცეფალოგრამა (ეეგ) მათი პროტოტიპის დასატესტად.  მათ შეაფასეს ტვინის აქტივობა სხვადასხვა დიზაინის მახასიათებლების საპასუხოდ და შეისწავლეს, თუ რომელი სახის სტიმულაცია დაეხმარებოდათ პროდუქტის გაყიდვაში.

ამ კვლევის დასკვნამ აიძულა ჰიუნდაი შეეცვალათ ავტომობილის ექსტერიერის დიზაინი.

სწორი ფასის დადგენა

როგორ დავაწესოთ ფასი, რომელიც მოიზიდავს მომხმარებელს, გრძელვადიანი და სადაო საკითხია. ყველამ ვიცით, რომ რაიმეს შეფასება 9.99$-ად 10$-ის ნაცვლად ცნობილი მარკეტინგული სტრატეგიაა, მაგრამ მუშაობს თუ არა ეს ტაქტიკა?

ნეირომარკეტერების მიერ გამოყენებული  ინფორმაციის ახალი საინტერესო ნაწილია ის, რომ მომრგვალებული ციფრები მოქმედებს ემოციურ გადაწყვეტილებებზე, ხოლო უფრო რთული ციფრები უკეთესად მუშაობენ, როდესაც მონაწილეობს ლოგიკური ტვინია ჩართული. ეს გამოწვეულია იმით, რომ კომპლექსური რიცხვები ტვინს უფრო ძლიერად ამუშავებს და შესაძლოა არწმუნებს მას, რომ კომპლექსური ფასის მქონე პროდუქტების ყიდვა უფრო ლოგიკური გადაწყვეტილებაა.

დასკვნა: გამოიყენეთ ნეირომარკეტინგის ეს ტაქტიკა, ფასის დადგენისას.

ვებგვერდის განლაგება

ნეირომარკეტინგული სტრატეგიები ვებგვერდის დიზაინშიც გამოიყენება.

ფერთა გამით დაწყებული, ფონტის ზომით დამთავრებული, ნეირომარკეტინგი დეტალურად შეისწავლის ჩვენი გვერდის უპირატესობებს. არსებობს რამდენიმე უტყუარი წესი, როდესაც საქმე ვებ გვერდის შექმნას ეხება. მაგალითად, სერტიფიკატების, რეკომენდაციების და სოციალური ვიჯეტების გამოყენებით, შესაძლოა გაცილებით მეტი კლიენტის მოზიდვა.

კიდევ ერთი საინტერესო დასკვნა ის არის, რომ ახალი, ჰორიზონტალური სტილის ვებსაიტი ნაკლებად ეფექტურია ვიდრე ტრადიციულად ვერტიკალური. ეს იმიტომ ხდება, რომ ზემოდან ქვემოდან ვებსაიტების წაკითხვა იწვევს თავის ტვინის მეტ ჩართულობას და აიძულებს მომხმარებლებს განაგრძონ გვერდის დათვალიერება.

დასკვნა: გამოიყენეთ მეცნიერება თქვენი ვებ გვერდის დიზაინის შექმნისას.

დასამახსოვრებელი სათაურები

სათაური პირველია, რასაც მაყურებელს  ხედავს, ამიტომ ის უნდა იყოს შესამჩნევი და გამორჩეული.

შედეგად ისინი დეტალურად  იქნა შესწავლილი,  ნეირომარკეტინგის ახალი ტექნიკის მიერ, რომელსაც „ჰიპოკამპური სათაურები“ ეწოდება. რას ნიშნას ეს?  ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მკვლევარებმა დაადგინეს, რომ როდესაც ნაცნობი ფრაზა ოდნავ შეცვლილია, ჩვენი ჰიპოკამპი აქტიურდება და ჩვენი ყურადღება გამახვილებულია.

დასკვნა: თუ თქვენ გაოცებთ ტვინს, თქვენი სარეკლამო კამპანია ბევრად უფრო ეფექტური იქნება.


ვიმედოვნებთ, რომ მოგეწონათ ჩვენს მიერ წარმოდგენილი. მეტი საინტერესო სტატიისთვის ეწვიეთ ჩვენ ბლოგს

 

4 ნეირომარკეტინგული ხელსაწყო ელექტრონულ კომერციაში

07/25/2019

დღეს მარკეტინგი და ტექნოლოგია გვერდიგვერდ მოდიან და თქვენ ვერ წარმოიდგენთ სადამდე მივყევართ ამ სიმბიოზს. ჩვენ აქ ვსაუბრობთ,არა მხოლოდ სხვადასხვა აპლიკაციებზე და მარკეტინგის ავტომატიზაციის საშუალებებზე, არამედ ნეირომარკეტინგზე, რომელიც ბოლო რამოდენიმე წელია სვლას უმატებს. წარსულში მარკეტოლოგები უნდა დაყრდნობოდნენ კვლევებსა და გამოკითხვებს, რათა დაედგინათ მომხმარებელთა მონაცემები და შეხედულებები, მაგრამ ამ ეპოქაში მომხმარებელთა  ურთიერთქმედების გამოთვლა, მოცემული პროდუქტის ან რეკლამის მიმართ შესაძლებელია ფუნქციონალური MRI  და EEG სკანირებით.

მსხვილი საწარმოები და კომპანიები უკვე იყენებენ ნეიროლინგვისტიკას თავის სასიკეთოდ, მაგრამ არსებითად ყველაფერი დაყვანილია სენსორულ მარკეტინგის მეთოდებამდე ან არჩევანის არქიტექტურამდე. ნეიროლინგვისტიკის ამ ორი მიდგომის გამოყენებით, თქვენ შეძლებთ თქვენი ელექტრონული კომერციის ბიზნესის სტიმულირებას.

ფერებისა და ხმების გამოყენება გაყიდვების სტიმულირებისთვის

ფსიქოლოგიის დარგში ჩატარებულია  უამრავი კვლევა, რომლებშიც ილუსტრირებულია ხმებისა და ფერების ზემოქმედება ჩვენს გრძნობებზე. დაბალსიხშირიანი მუსიკა ჩვენს ყურადღებას ამახვილებს მუქ ობიექტებზე, ხოლო მაღალსიხშირიანი ღია ფერებზე.

 წარმოგიდგენთ ამ მიმართულებით ჩატარებულ ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილ ექსპერიმენტს.

მკვლევარებმა ერთ-ერთ სუპერმარკეტში განათავსეს ბანანები ორ სხვადასხვა ტიპის თაროებზე. ბანანები, რომლებიც განთავსებული იყო ღია ფერის თაროებზე, და ფონად ედო მაღალსიხშირიანი მუსიკა გაიყიდა ორჯერ სწრაფად, ვიდრე ბანანები უფრო მუქ თაროებზე, დაბალსიხშირიანი მუსიკით. იგივე პრინციპები გამოიყენება კომპანიების მიერ  რეკლამებში, ბრენდინგში და პროდუქტის შეფუთვაში.

დეფიციტის შექმნა ოპტიმალური გზებით

გაყიდვების გასაზრდელად დეფიციტის შექმნის იდეა არ არის ახალი მარკეტინგისთვის. თუმცა ნეირომარკეტინგი ნაბიჯით წინ არის, როდესაც საქმე ამ საკითხს ეხება. მაგალითად, თქვენ შეიძლება წააწყდეთ თქვენი საყვარელი სასმელის ან საკვების სპეციალურ გამოშვებას, რომლებიც ხელმისაწვდომია მხოლოდ გარკვეული დროის განმავლობაში.

გარდა დეფიციტის შექმნისა, ნეირომარკეტინგი ასევე ქმნის დეფიციტის სიგნალებს. მაგალითად, მოგების ან დაკარგვის სიგნალები. მოგების სიგნალის მაგალითი შეიძლება იყოს „შეიძინე ახლავე, სანამ მარაგები ხელმისაწვდომია“, ხოლო დაკარგვის მაგალითი - „არ გამოტოვოთ ეს შესანიშნავი შემოთავაზება“. მოგების სიგნალი გამოიყენება, იმ შემთხვევაში როდესაც გსურთ მომხმარებელს აღუძრათ „უნიკალურობის შეგრძნება“, ხოლო დაკარგვის სიგნალი გამოიყენება, როდესაც თქვენს მომხმარებელს სურს შეესაბამებოდეს მასას.

ანქორინგი

Xpertwriters.com-ის მარკეტინგის მენეჯერის, ჯუნ არმსტრონგის თქმით, მათ შეძლეს მოგების სტიმულირება 34%-ით ანქორინგის დახმარებით. რა არის ანქორინგი? იგი თავის სასარგებლოდ  იყენებს ჩვენს მიდრეკილებას, მივიღოთ გადაწყვეტილებები პირველივე ინფორმაციაზე დაყრდნობით. უფრო კონკრეტულად, როდესაც საქმე შოპინგს ეხება, ჩვენ ვყიდულობთ ნივთებს არა მათ რეალურ ფასზე დაყრდნობით, არამედ შედარებითი ღირებულების მიხედვით.

ანქორინგი არის მიზეზი, რატომაც იხდით 100$-ს ყურსასმენებში, როდესაც თქვენი ბიუჯეტი 50$-ია, მხოლოდ იმიტომ რომ მათი თავდაპირველი ფასი 200$-ს შეადგენდა.თქვენ ყიდულობთ მათ, რადგან ფიქრობთ, რომ ეს შესანიშნავი შემოთავაზებაა, მიუხედავად იმისა რა იყო თქვენი პირველადი გასახარჯი ბიუჯეტი.

აი თრექინგი

ერთი რამ, რასაც ნეირომარკეტინგზე დაყრდნობილი ონლაინ ბიზნესები იყენებენ, არის „აი თრექინგი, რომელიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც იმ წერტილის დასადგენად, რომელსაც მომხმარებელი უყურებს, აგრეთვე მათი თვალების მოძრაობის თვალყურის სადევნებლად. ეს კეთდება სპეციალური თვალის სადევნებელი მოწყობილობების საშუალებით, რომლების აგროვებენ და იწერენ მონაცემებს.

დასკვნა

მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთი მოწინავე ნეირომარკეტინგული ხელსაწყოები, როგორიცაა FMRI და EEG შეიძლება არ იყოს თქვენთვის ხელმისაწვდომი, თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ სხვა მსგავსი საშუალებების დანერგვა, რათა საგრძნობლად გააუმჯობესოთ თქვენი გაყიდვები.

 

 

 

 

 

 

5 ხრიკი მომგებიანი პროდუქტის აღწერის შესაქმნელად

07/22/2019

არავის ეპარება ეჭვი იმაში, რომ ონლაინ ბაზარი არის ძალა, რომელსაც ანგარიშს გაუწევენ. რადგან გაყიდვები ტრადიციული მეთოდებით შემცირდა, ონლაინ გაყიდვები მკვეთრად გაიზარდა, ბოლო 15 წლის განმავლობაში. ანალოგიურად, რეკლამის ტრადიციულმა მეთოდებმა ადგილი დაუთმეს, უფრო ინფორმაციულ და ყოვლისმომცველ მეთოდებს.

კლიენტებს აქვთ უამრავი გზა, რათა მიიღონ ინგორმაცია საკუთარი შესყიდვების შესახებ. მათ დიდი ძალაუფლება აქვთ ხელთ და შეუძლიათ ერთი ხელის დაჭერით სამუდამოდ დატოვონ თქვენი ონლაინ მაღაზია. ამგვარად, ძალზე მნიშვნელოვანია, თქვენი პროდუქტი საუკეთესოდ იყოს წარდგენილი ონლაინ.

წარმოგიდგენთ ხუთ ძირითად სფეროს, რომელსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ პროდუქტის აღწერის შექმნისას.

გაითვალისწინეთ SEO

პირველი რამ, რაზეც უნდა დაფიქრდეთ პროდუქტის აღწერის შექმნისას არის, როგორ უნდა იძებნებოდეს იგი. კარგად დაწერილი, ოპტიმიზირებული პროდუქტის აღწერა ეკვივალენტურია იმისა, თუ როგორ წარმოაცენდით თქვენს პროდუქტს ფიზიკურ მაღაზიაში. SEO არის თქვენი განსაზღვრება, რომელიც მსოფლიოს ამცნობს თქვენი პროდუქტის შესახებ.

სანამ დაიწყებდეთ აღწერილობის შექმნას, გარკვეული დრო დაუთმეთ იმის გამოკვლევას, როგორ მოიძებნება იგი საძიებო სისტემაში. გაითვალისწინეთ თქვენი კონკურენტები, განსაკუთრებით ისინი, ვინც წარმატებას მიაღწია და გააანალიზირეთ, რომელ საკვანძო სიტყვებს გამოიყენებენ ისინი. ონლაინ არსებობს უამრავი რესურსები, რომლებიც დაგეხმარებათ ამ სიტყვების პოვნაში.

აჩვენეთ უპირატესობები

მრავალსიტყვიანი, სპეციფიკაციებით გადატვირთული პროდუქტის აღწერა მოსაბეზრებელია. არ არის საჭირო ზედმეტი დეტალურობა, რადგან ამან შეიძლება პროდუქტის აღწერა ლექციას დაამსგავსოს და არ გამოიწვიოს არანაირი ჩართულობა მომხმარებლების მხრიდან. თქვენი აღწერები უნდა იყოს გამჭრიახი და დამაჯერებელი და ამის მიღწევის საუკეთესო გზაა, ფოკუსირება პროდუქტის პრაქტიკულად გამოყენებაზე .

გაიცანით თქვენი მომხმარებელი

დაგეგმვის ეტაპზე თქვენ კარგად უნდა დაფიქრდეთ ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია. ყველა მომხმარებელს სურს პროდუქტი, რომელიც იდეალურადაა მორგებული მათ საჭიროებებსა და სურვილებზე.

სასაცილო იქნებოდა საბავშვო სათამაშოს რეკლამირება მკაცრი და პროფესიონალური ტონით. ანალოგიურად, უადგილო იქნებოდა საოფისე ტექნიკის რეკლამირება ჟარგონის გამოყენებით. ხანდახან სასარგებლოა ქაღალდზე შექმნათ თქვენი იდეალური მომხმარებელი და დაფიქრდეთ, როგორ მიყიდიდით მათ საქონელს რეალურ ცხოვრებაში. თქვენი პროდუქტის აღწერა არის დიალოგი და თქვენი მომხმარებლები ენდობიან ენას, რომელიც მიმზიდველია მათთვის.

აჩვენეთ ცოდნა

თუმცა თქვენი პროდუქტის აღწერის შექნისას მნიშვნელოვანია იდეალური ტექსტის შედგენა, ასევე უნდა დარწმუნდეთ, რომ კარგად ერკვევით მოცემულ საგანში. ხშირად, გაყიდვების ეფექტურობა დამოკიდებულია გამყიდველის ცოდნაზე. არასდროსაა ზედმეტი, თქვენი პროდუქტის ღრმა ანალიზის ჩატარება.

ბევრი მომხმარებელი, განსაკუთრებით სპეციალიზირებული პროდუქტების, ეცდება საქმის დაჭერას  ავტორიტეტულ გამყიდველთან.

თუ თქვენ შედგენილი გექნებათ ყოვლისმომცველი სპეციფიკაციების სია, ეს დაარწმუნებს მომხმარებელს, რომ თქვენ კარგად ერკვევით საგანში.

მოუყევით ამბავი

ამბის გადმოცემა ბოლო წლებში მარკეტოლოგების საყვარელ იარაღად იქცა, რადგან ადამიანებს უყვართ ისტორიები.

კარგად გადმოცემული ისტორია ართობს მომხმარებელს და აღუძრავს მას ამ ამბის გაგების ინსტინქტურ სურვილს. ამბის დასასრული კი გაყიდული საქონელია.

თუ გსურთ თქვენი პროდუქტის აღწერილობების ოპტიმიზაცია და გააფართოვოთ თქვენი გავლენა, როგორც გამყიდველმა, იფიქრეთ თქვენი ონლაინ მაღაზიის გადატანა CS-CART-ის პლატფორმაზე, რადგან მას აქვს მრავალფუნქციური CMS და მძლავრი SEO.

ჰიპერმარკეტი DOMINO.COM.GE

07/12/2019
ჰიპერმარკეტი DOMINO.COM.GE

დღეს, სახლიდან გაუსვლელად, საქართველოს ნებისმიერი კუთხიდან, “დომინოს“ ონლაინ მაღაზიის დახმარებით თქვენ შეგიძლიათ შეარჩიოთ და შეიძინოთ სამშენებლო მასალა, ავეჯი, დეკორატიული ნივთი თუ მცენარე. ყოველდღიურად ონლაინ მაღაზიას ემატება ყველა ის პროდუქცია რაც ფიზიკურადაა „დომინოს“ ჰიპერმარკეტში წარმოდგენილი.

კომპანიამ ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანია ,,ჯეოფეის“ მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია " თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან

✓ სასაწყობე პროგრამა 1C-სთან სინქრონიზაცია

✓ ინტეგრაცია "საქართველოს ბანკის" ონლაინ განვადების სისტემასთან (VISA/MASTERCARD)

✓ ვებ-გვერდის დიზაინის ინსტალაცია და დამატებითი მოდიფიკაციები

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

იდეალური ნიშის პოვნა ელექტრონულ კომერციაში

07/11/2019
ონლაინ მაღაზია,იდეალური ნიშის პოვნა

ონლაინ მაღაზიის წარმატებულად მართვის საიდუმლოა რბილი დაშვება. სტარტისთვის, კი უნდა განვსაზღვროთ, რომელ ნიშს დაიკავებთ. ამის დადგენა კი, დიდი რაოდენობით კვლევებს საჭიროებს, რაც რთულად გადასალახი ბარიერი ხდება ბევრი ადამიანისთვის.

თქვენი საბოლოო არჩევანი უნდა იყოს მომგებიანი და მოითხოდვეს მინიმალურ რესურსებს. წინააღმდეგ შემთხვევაში,  შეიძლება აღმოჩნდეთ ისეთ პოზიციაში, სადაც ვერ შეძლებთ კლიენტების მოზიდვას, დიდი კონკურენციის ან უინტერესო კონტენტის გამო.

გაეცანით რამდენიმე ხრიკს:

 

ჩაატარეთ კვლევები

თქვენი ელექტრონული პლატფორმის შექმნის პირველი და სავარაუდოდ ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაბიჯია იმ ადამიანების მოძიება, რომლების დაინტერესებულები არიან მასში. დევიზმა „ააშენე და ისინი თვითონ მოვლენ“, შეიძლება იმუშაოს ჰოლივუდში, მაგრამ რეალურ ცხოვრებაში ეს ყველაზე ცუდი რჩევაა, რაც შეიძლება სტარტაპს მისცე.

ბევრი ადამიანი თვლის, რომ მათი იდეა უნიკალურია, ანეგდოტურ ისტორიებზე დაყრდნობით და ეს შეიძლება ასეც იყოს, მაგრამ სათანადო ხედვის გარეშე შეუძლებელია პროდუქტის წარმატებულად მართვა. ყველა ბიზნესმენს უნდა ჰქონდეს საკმარისი შორსმჭვრეტელობა, რათა არ შექმნას პროდუქტი სამიზნე აუდიტორიის შესწავლის გარეშე.

ჩაატარეთ ამომწურავი კვლევა და მოამზადეთ დეტალური ბიზნეს გეგმა. მაღალი ხარისხის ბიზნეს ანგარიშისა და კვლევითი ნაშრომებისთვის დაიქირავეთ ესსეს წერის საუკეთესო სპეციალისტები.

თქვენ უნდა ჩაატაროთ კვლევები ისეთი ინსტრუმენტებით, როგორიცაა, საკვანძო სიტყვების მგეგმავი, რათა გააანალიზოთ ძიების მოცულობა, Google trends და ინდივიდუალური პირადი ჩართულობა. გაცილებით ადვილია დაინტერესებული აუდიტორიის მოზიდვა.

გააანალიზეთ კონკურენცია

როდესაც გადაწყვეტთ, რომ ბაზარზე საკმარისი კლიენტია გასარისკად, პროცესის შემდეგი ნაბიჯი იქნება კონკურენციის ანალიზის განხორციელება.

დასაწყისისთვის კარგი იქნება SEO კვლევის ჩატარება. თუ გსურთ, თქვენი ონლაინ ბიზნესი წარმატებული იყოს, სასურველია თქვენი პროდუქტი Google-ის ძიების პირველ გვერდზე მაინც იძებნებოდეს. ეს შეუძლებელი იქნება, თუ სხვა უფრო მსხვილი და აღიარებული კომპანიები დომინირებენ ამ საკითხში.

თქვენ არ გინდათ შეხვიდეთ ისეთ ბაზარზე, სადაც დიდი კონკურენციაა, რადგან ეს თქვენი ადგილის დასამკვიდრებლად უსამართლო ბრძოლა იქნება. მეორეს მხრივ როდესაც ნიში არის ძალიან დაბალ კონკურენტული, ეს შეიძლება იყოს შედარებით მცირე ბაზრის  ან არარენტაბელურობის გამო.

გარდა ამისა, კონკურენცია ყოველთვის ცუდი არ არის. ის ხშირად შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც ბიზნესის წარმატების ინდიკატორი.

 

შესთავაზეთ უნიკალური პროდუქტი ან სერვისი

იქამდე, სანამ სრულად გამოაქვეყნებთ თქვენ პროდუქტს და განათავსებთ ონლაინ, დარწმუნებული უნდა იყოთ, რომ შეძლებთ საკუთარი თავის წარმოჩენას. ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ელექტრონული კომერციისთვის, რადგან სავარაუდოდ  ვიღაცას უკვე დაკავებული აქვს იგივე ნიში.

ასეთ ბაზარზე თავის გადარჩენის ერთადერთი გზაა იმის განსაზღვრა, რითი განსხვავდება თქვენი პროდუქტი დანარჩენებისგან. ბიზნეს პროფესიონალები ამას უწოდებენ „უნიკალურ სავაჭრო  შეთავაზებას.“

„უნიკალურ სავაჭრო შეთავაზება“ საჭიროებს ბევრ კვლევებს და კიდევ უფრო მეტ კრეატიულობას. კვლევის საბოლოო მიზანია, გაარკვიოთ თქვენი კონკურენტების უსშ და როგორ იყენებენ ისინი მას, პროდუქტის ცნობადობის ასამაღლებლად.

იმის დასადგენად, რაზე ამახვილებენ ისინი, ყველაზე მეტ ყურადღებას, თქვენ შეიძლება მოგიწიოთ მათი რეკლამებისა და მარკეტინგული კამპანიების გადაქექვა.

დაადგინეთ ზღვარი

მოგების მარჟა განსაზღვრავს, როგორ შეეფარდება ერთმანეთს, თქვენი მოგება და თქვენს მიერ განხორციელებული გაყიდვები. ჩვენს შემთხვევაში,  ყველაზე მნიშვნელოვანი საზომია სუფთა მოგება, რადგან ეს არის ბიზნესის წარმატების კარგი ინდიკატორი. 

გამოავლინეთ თქვენი მარჟა,  კონკურენტების ფასებზე,  ინდუსტრიის კრიტერიუმებზე   და საკუთარი გამოცდილების ფაქტორებზე დაკვირვებით. მაგალითად, ზოგიერთ კომპანიას შეუძლია  მცირე მარჟის კომპენსირება დიდი  ბრუნვის ხანჯზე.

დასკვნა:

ინოვაციური თვალსაზრისოთ, ეფექტური კომერციული ნიშის არჩევა შესაძლოა დიდ ძალისხმევას მოითხოვდეს. ეს დიდი ბაქანია და მისი შემცირება ერთ ნიშამდე, რომელიც იზიდავს ინვესტორებს და თქვენს შრომას უკან დაგიბრუნებთ მეტად სარისკოა.

 მიიღეთ გადაწყვეტილება მომავლის სტატისტიკებზე დაყრდნობით. რიცხვებს იშვიათად შეჰყავხართ შეცდომაში და როდესაც მათ თქვენს ინოვაციურ იდეებს უთავსებთ თქვენ აუცილებლად მიაღწევთ წარმატებას.

 

თაიგულების ონლაინ მაღაზია ARTFLOWERS.GE

07/10/2019

სალონი „არტ ფლაუერსი“ დაფუძნებიდან 20 წელიწადს ითვლის. აქ ერთობლივად მუშაობენ მხატვრები და ბიოლოგები, რაც მრავალმხრივი და მოქნილი საქმიანობის საშუალებას იძლევა.

 

,,არტ ფლაუერსი“ არამარტო თაიგულებსა და გვირგვინებს გთავაზობთ, არამედ, ქორწილების, კორპორატიული ღონისძიებების დაგეგმვასა და პროფესიონალურად შესრულებას.

სალონი მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მარტივად, სახლიდან გაუსვლელად მიიღოს სასურველი მომსახურება. ონლაინ მაღაზია https://artflowers.ge/ka/ კომპანია ,,ჯეოფეის“ ტექნიკური მხარდაჭერით შეიქმნა.


პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ჰოსტინგ მომსახურება;
ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;
ინტეგრაცია " თიბისი ბანკის ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან
ვებ-გვერდის დიზაინის ინსტალაცია და დამატებითი მოდიფიკაციები

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ყოველთვიურ ტექნიკურ მხარდაჭერას.

ონლაინ მაღაზიაში მომხმარებელთა შენარჩუნების 5 სტრატეგია

07/08/2019

ადრე თუ გვაინ, ყველა ელექტრონული კომერციის სფეროში არსებული კომპანია დგება  პრობლემის წინაშე - ერთ შეძენილ კლიენტზე მოდის სამი დაკარგული მომხმარებელი. ეს კი არაჯანსაღი და დამღუპველია ნებისმიერი ბრენდისთვის.

ამ ბლოგში შევეხებით შემდეგ საკითხებს:

  1. მომხმარებლების მოზიდვა მარტივია, შენარჩუნება - რთული;
  2. ახალი პროდუქტის/სერვისის შეთავაზება მარტივია, სიახლეების შეთავაზება - რთული;
  3. მარკეტინგის ხარჯების გაწევა მარტივია, კლიენტების გამოცდილების გაღრმავების მიზნით ფულის გაღება - რთული.

რაც იმას ნიშნავს, რომ თუ თქვენი ბიზნესი არ ფოკუსირდება მომხმარებლთა შენარჩუნებაზე, ის დიდხანს ვერ იარსებებს.

ამ ბლოგში გაეცნობით მომხმარებელთა შენარჩუნების 5 ძირითად პრინციპს:

გამოაცოცხლეთ გარემო: ცოცხალი მიმოწერა ლაივ ჩატში

სწრაფი რეაგირება: გააზრებული და შედეგებზე ორიენტირებული დიალოგები. 24/7 მხარდაჭერა. გაძლიერებული მომხმარებელთა დაკმაყოფილება. რა შეიძლება არ მოგწონდეს, როდესაც საქმე ლაივ ჩატს ეხება? ამიტომაც, მომხმარებელთა 42% უპირატესობას ანიჭებს მას, ვიდრე მეილსა და სოციალურ ქსელებს, ხოლო მომხმარებელთა 63% უბრუნდება გვერდს, სადაც არის ლაივ ჩატის ფუნქცია. საჭიროა მეტი დარწმუნება?

იყავით არაპროგნოზირებადი, დარჩით რელევანრურები

ნუ იქნებით ადვილად პროგნოზირებადი,  გეზად აირჩიეთ  ინოვაციური კომუნიკაცია. გადაუხვიეთ ტრადიციული გზიდან, მეილის ნაცვლად გაუგზავნეთ თქვენს მომხმარებელს ხელნაწერი შეტყობინებები, როდესაც ისინი ყველაზე ნაკლებად ელიან ამას. მაგალითად, ეს შეიძლება იყოს პირადი შეტყობინება, რომელიც მათ სთავაზობს  ფასდაკლებებს  დაბადების დღეზე. ალტერნატიულად, ჩაერთეთ ჯეო-მარკეტინგში.

იდეა მარტივია: გაუგზავნეთ მომხმარებლებს შეტყობინებები მოსალოდნელი ფასდაკლებების/შეთავაზებების შესახებ და ნახავთ, რომ თქვენ მათ ერთგულებას დაიმსახურებთ, მხოლოდ იმიტომ, რომ ისინი გრძნობენ კავშირს ბრენდთან და ბრენდი მათ უგებს.

შეთავაზებები და წახალისებები

მომხმარებელთა ლოიალურობის პროგრამები და წახალისებები (სასაჩუქრე სერთიფიკატები, უფასო გადაზიდვა, ბონუს ნივთები და ა.შ.) არის ნამდვილი ოქროს საბადო, როგორც ბიზნესისთვის, ასევე მომხმარებლთათვის. ერთის მხრივ, მომხმარებლები განმეორებით იძენენ საქონელს წახალისებების სანაცვლოდ, მეორეს მხრივ კი კომპანიები ინარჩუნებენ მომხმარებლებს. თავის მხრივ, ეს უზრუნველყოფს მეტ შემოსავალს და ბიზნესის ხანგრძლივ არსებობას. არსებობს საზომი საშუალება, რომელიც აფიქსირებს თქვენს ყველაზე ერთგულ მომხმარებლებს საიტზე შემოსვლიდან შეკვეთის დასრულებამდე.

მისალმება და თავის შეხსენება

 

ციფრული მარკეტინგის სივრცეში, ელექტრონული კომერციის თამაშის წესები განსხვავებულია. ფიზიკური მაღაზიებისგან  განსხვავებით, თქვენი მარკეტინგული ინვესტიციები და პლატფორმა ამბობენ ბრენდის სათქმელს. ამიტომაც,  გავხადოთ ეს საუბარი დასამახსოვრებელი. ამის მისაღწევად რამდენიმე გზა არსებობს. გაუგზავნეთ მისასალმებელი ელფოსტა ახალ კლიენტებს, ხოლო განმეორებითი შეტყობინებები კლიენტებს, რომლებსაც დიდი ხანია არ ჰქონია თქვენს ბრენდთან შეხება.

უნაკლო მომხმარებელთა გამოცდილება

ნებისმიერმა ღირსეულმა ელექტრონულმა პლატფორმამ უნდა შესთავაზოს მომხმარებელს უნაკლო და მომხმარებელზე მორგებული გადახდის პროცედურა. მომხმარებელთა 27% არ ასრულებენ შეკვეთას, რთული და ხანგრძლივი საგადასახადო მანიპულაციების გამო. აქედან გამომდინარე, გამარტივებულ და ერთსაფეხურიან გადახდის პროცედურას, თქვენი ბრენდისთვის სასწაულების მოხდენა შეუძლია.

შედით CS-CART-ზე, აქ მომხმარებელს არ უწევს უამრავი პროცესების გავლა. ერთადერთი რაც მათ ევალებათ, არის შესაბამისი ველის დანახვისას, საჭირო დეტალების შევსება. მოკლედ, რომ ვთქვათ, როდესაც საქმე ელექტრონული კომერციის გვერდს ეხება, მთავარია კლიკები და კონვერსიები - რასაც უზრუნველყოფს CS-CART-ის პლატფორმა.

საბოლოო ვერდიქტი შემდეგია: თქვენ შეგიძლიათ გამუდმებით ცვალოთ თქვენი ლოგოს ფერი, მაგრამ თუ თქვენ ვერ შესთავაზებთ  მომხმარებელს იდეალურ მომსახურებას, ვერც ერთი ბრენდინგის მცდელობა შედეგს ვერ გამოიტანს.

 

ფართო ასორტიმენტის ონლაინ მაღაზია SHOP.GE

07/05/2019

SHOP.GE არის მომხმარებელზე მორგებული ონლაინ მაღაზია, რომელიც საქართველოს ბაზარზე 2016 წლის ოქტომბერში გამოჩნდა.

 

ამ ეტაპზე, საიტზე წარმოდგენილია 15000-მდე პროდუქტი.

SHOP.GE - მიზანია, განავითაროს ონლაინ შოპინგის სფერო საქართველოში. ამისთვის შექმნილია ყველა პირობა:

• ონლაინ მაღაზიაში ყველა პროდუქტის აღწერა მოცემულია სრულად ქართულ ენაზე და არ ტოვებს არანაირ კითხვებს პროდუქტთან დაკავშირებით.

• SHOP.GE მთელი საქართველოს მასშტაბით აწვდის პროდუქციას.

• SHOP.GE-ში შეძენილ ყველა პროდუქტს მოჰყვება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია.

• საიტზე გადახდა შესაძლებელია ნებისმიერი ბარათის საშუალებით, ასევე გადარიცხვა ინტერნეტ-ბანკით და PAY-BOX-ის აპარატებიდან.

• ასევე გაქვთ შესაძლებლობა ისარგებლოთ რამდენიმე ბანკის ონლაინ-განვადების სისტემით.

 

SHOP.GE-მ ონალინ მაღაზიის ინსტალაცია და გამართვა კომპანია ,, ჯეოფეის" მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი);

✓ ინტეგრაცია "საქართველოს ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( AMEX პლასტიკური ბარათი);

✓ ინტეგრაცია "საქართველოს ბანკის" ონლაინ განვადების სისტემასთან;

✓ ინტეგრაცია "ვითიბი ბანკის" ონლაინ განვადების სისტემასთან;

✓ ინტეგრაცია „creditamazon“-ის ონლაინ განვადების სისტემასთან;

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

5 რამ, რაც უნდა გაითვალისწინოთ ონლაინ მაღაზიის პლატფორმის არჩევისას

07/04/2019
5 რამ, რაც უნდა გაითვალისწინოთ ონლაინ მაღაზიის პლატფორმის არჩევისას

ბოლო ათწლეულის მანძილზე ელექტრონული კომერციის პოპულარობა დღითიდღე იზრდება, მხოლოდ გასულ წელს  გაყიდვებმა 18%-ით მოიმატა. სამომავლოდ გაყიდვების ზრდა იგივე მაჩვენებლით არის მოსალოდნელი, ასე რომ, თუ თქვენ აპირებთ სავაჭრო ბიზნესის დაწყებას, აუცილებლად უნდა იფიქროთ ონლაინ მაღაზიის გახსნაზე. მცირეოდენი იღბალის და პლატფორმის სწორად არჩევის შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ ელექტრონული კომერციის დიდი ბუმის ნაწილი გახდეთ და წარმატებული ბიზნესი აწარმოოთ.

სწრაფად მზარდ ელექტრონული კომერციის ბიზნესში ფულის დაბანდება, შეიძლება იყოს ერთ-ერთი საუკეთესო გადაწყვეტილება. ონლაინ მაღაზიის შესაქმნელად, უმჯობესია გამოიყენოთ მზა პლატფორმა,  რათა დაზოგოთ დრო და ფული. იმისათვის, რომ დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ბიზნესისთვის სწორ ონლაინ მაღაზიის პლატფორმას ირჩევთ, განსახილველად წარმოგიდგენთ შემდეგ მოსაზრებებს.

შერჩევისას ყურადღება უნდა მიაქციოთ ფუნქციონალს

ონლაინ მაღაზიის პლათფორმის არჩევისას, აუცილებელია ფუნქციონალის მარტივი მართვა იყოს შესაძლებელი. მაგალითად, ადმინისტრატორის პანელს დიდი მნიშვნელობა აქვს, რადგან თქვენ მასთან  ყოველ დღე გექნებათ შეხება. თქვენ უნდა გქონდეთ საიმედო და მძლავრი ხელსაწყოები მარაგების(იმპორტ/ექსპორტი), რეპორტების და შეკვეთების დასამუშავებლად, ასევე ფასდაკლებების, ჯვარედინი გაყიდვების, გადახდის მეთოდების, პროდუქტის მიწოდების პირობების, ბანერების მართვის და სხვა ფუნქციონალის სამართავად.

კიდევ ერთი ფუნქცია, რომელიც აუცილებელია თანამედროვე ბიზნეს გარემოში არის მობილურ მოწყობილობებთან თავსებადობა. დიზაინი, რომელსაც გთავაზობთ თქვენი ონლაინ მაღზია, უნდა იყოს მობილურზე მორგებული, განსაკუთრებით კალათის და შეკვეთის განთავსების(check out) გვერდები. მნიშვნელობა არა აქვს, როგორ მოხვდებიან მომხმარებლები თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, თქვენი მიზანია უზრუნველყოთ მათთვის კომფორტული და მოსახერხებელი შესყიდვის პროცესი.

თქვენი პლატფორმისთვის სანდო ჰოსტინგ პროვაიდერის შერჩევა

თქვენი პლატფორმისთვის საიმედო ჰოსტის შერჩევა, შეიძლება იყოს კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ასპექტი შესაფერისი ონლაინ მაღაზიის პლატფორმის შერჩევისას. თქვენ დარწმუნებული უნდა იყოთ, რომ  ჰოსტს შეეძლება თქვენი კლიენტების სათანადო დაცვის უზრუნველყოფა, რადგან უმაღლესი დონის უსაფრთხოების დაცვის გარეშე, ვერ შეიძენთ ბევრ მომხმარებელს.

ონლაინ მაღაზიისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, პლათფორმის შემქმნელების მიერ დაწესებული ტექნიკური მოთხოვნების მიხედვით სერვერის კონფიგურაცია ან მათგან ავტორიზირებული ჰოსტინგ პროვაიდერების მომსახურებით სარგებლობა.

კარგი პროვაიდერის ამორჩევის კიდევ ერთი მნიშვნელოვნი ასპექტია ონლაინ მაღაზიის წარამდობა, სწრაფი ჩატვირთვის სიჩქარე და ადვილი ნავიგაცია. თუ თქვენი ონლაინ მაღაზიის გვერდები ნელა იტვირთება, დიდი ალბათობით ვიზიტორები დატოვებენ საიტს და თქვენს კონკურენტებთან გადაინაცვლებენ.

ფასები და გადახდის მეთოდები

მნიშვნელობა არ აქვს თქვენ ხართ Start-up, საშუალო თუ მსხვილი კომპანია უნდა გადაწყვიტოთ უფასო ონლაინ მაღაზიის პლათფორმაზე შეაჩერებთ არჩევანს, თუ ფასიანი ონლაინ მაღაზიის პლატფორმაზე, ქირას გადაიხდით, თუ თქვენ მფლობელობაში იქნება, შეზღუდულია კოდი, თუ ღია და შეგიძლიათ ნებისმიერი ცვლილების დამატება.

თქვენ აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ, რომელ გადახდის არხებს გამოიყენებენ თქვენი კლიენტები. არის ზოგიერთი ონლაინ მაღზიის პლატფორმები, რომლებიც არ უზრუნველყოფენ გარე გადახდის არხების მეშვეობით გადახდის შესაძლებლობას. ამან შეიძლება დიდი პრობლემა შეგიქმნათ თქვენ და დაგაკარგინოთ კლიენტები. სანამ დაიწყებთ ონლაინ მაღაზიის შექმნას თქვენი ბიზნესისთვის, გადაწყვიტეთ, რომელ გადახდის არხებს გამოიყენებთ და ამის გათვალისწინებით შეარჩიეთ პლატფორმა.

SEO ოპტიმიზაცია

ელექტრონული პლატფორმის შემთხვევაშიც აუცილებელია SEO ოპტიმიზაცია, საიტის ტრაფიკის მაქსიმალურად გაზრდისთვის და ვიზიტორების ჩართულობისთვის. ძალიან მომგებიანია, როდესაც თქვენი ონლაინ მაღაზია ადვილად იძებნება საძიებო სისტემაში.

მაგალითისთვის ავიღოთ CS-CART-ი, იგი საშუალებას გაძლევთ შექნათ სრულყოფილი ბლოგი, თქვენი ონლაინ მაღაზიის შიგნით. თქვენს პროდუქტებთან დაკავშირებული პოსტების შექმნით, თქვენს სასარგებლოდ შეგიძლიათ ძიების შედეგების და რეიტინგის გაუმჯობესება.

როდესაც განიხილავთ ონლაინ მაღაზიის პლატფორმას, დარწმუნდით, რომ შეგიძლიათ:

  •  ბლოგის დამატება თქვენს გვერდზე;
  •  SEO მოდულის მართვა
  •  კომენტარების და შეფასების დამატება.

ინტეგრაციები და დანამატები

უნაკლო ელექტრონული კომერციის პლატფორმის შერჩევისას,  უნდა  იცოდეთ ინტეგრაციებისა და პლაგინების გამოყენების შეძლებლობის შესახებ. თქვენი ბიზნესის საჭიროებები განსაზღვრავს, რომელი ინრეგრაციები და პლაგინებია საჭირო თქვენს პლატფორმაზე.

ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ინტეგრაციები და დანამატები ,რომლებიც გამოიყენება ელექტრონულ პლატფორმებზე, არის ისინი, რომლებიც გეხმარებიან საწყობში მარაგების მართვაში, საბუღალტრო პროცესების მართვაში, მიწოდების პირობების მართვაში, რომლებიც აჯილდოვებენ მომხმარებლებს შენაძენის შემთხვევაში, E-mail მარკეტინგის წარმოებაში, რომლებიც გეხმარებათ სიახლეების გავრცელებაში და მოდულები, რომლებიც გეხმარებათ გვერდის სისწრაფის გაუმჯობესებაში.

მიუხედავად იმისა, რომელ ინტეგრაციებს და დანამატებს გამოიყენებთ თქვენს ელექტრონულ ბიზნესში, დარწმუნებული უნდა იყოთ, რომ ნებისმიერი პლატფორმა, რომელსაც აირჩევთ თავსებადი უნდა იყოს ამ სახის პლაგინებთან, ისე, რომ მაქსიმალურად გამოიყენოთ მათი ფუნქციები.

მეტი საინტერესო სტატიებისთვის გადადით ჩვენს ბლოგზე.

 

 

 

ხელნაკეთი აქსესუარების და ტანსაცმლის ონლაინ მაღაზია FLYINGPAINTER.COM

07/03/2019

მფრინავი მღებავი ქართული ბრენდია, რომლის საშუალებითაც მხატვრები საზოგადოებას მოდის და ხელოვნების ენით აწვდიან სოციალურ, პოლიტიკურ, კრიტიკულ თუ რომანტიკულ მესიჯებს.

მფრინავი მღებავის ჯგუფი თბილისში მოღვაწე ხელოვანები და შემოქმედები არიან.

ბრენდის სახელი, მფრინავი მღებავი, ქართველი მოდერნისტი მხატვრის, პეტრე ოცხელის ნამუშევრის სახელწოდებაა.

კომპანიამ გადაწყვიტა, ფიზიკურ მაღაზიასთან ერთად, ონალინ გაყიდვებიც ეწარმეობინა. სწორედ ამიტომ, ეს მისია კომპანია ,,ჯეოფეის“ დააკისრა.

https://flyingpainter.com/


პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;
✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;
✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი).
✓ SSL სერთიფიკატი;
✓ რეპორტების დამატებითი მოდიფიკაციები;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.