როგორ შევქმნათ წარმატებული ონლაინ მაღაზია

06/11/2019

ონლაინ მაღაზია გაცილებით იაფი შესანახი და სამართავია, ვიდრე ფიზიკური, მაგრამ როგორ უნდა უზრუნველვყოთ მისი წარმატება. წარმოგიდგენთ რამდენიმე რჩევას ონლაინ  ანტერპრენერისთვის.

მობილურმა მოწყობილობებმა და პლანშეტებმა მნიშნელოვნად შეცვალეს სავაჭრო პროცესი და შესყიდვის გზები. დღევანდელ დღეს, თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერი ნივთის შეძენა სავარძლიდან აუდგომლად. აქედან გამომდინარე, მუდმივად ჩნდება ახალი ონლაინ მაღაზიები, მომხმარებელთა სხვადასხვა სეგმენტის მოსამარაგებლად.

ონლაინ მაღაზიის შექმნა შეიძლება ერთი შეხედვით ადვილი ჩანდეს, დომეინი, კარგი ჰოსტინგი, კონტენტის მართვის სისტემა და თემა.

სინამდვილეში, საკმაოდ რთულია კარგი ონლაინ მაღაზიის შექმნა და კიდევ უფრო ძნელია გახადო იგი წარმატებული და მოსახერხებელი. ქვემოთ მოყვანილი სასარგებლო რჩევები დაგეხმარებათ გადალახოთ სირთულეები და გახდეთ წარმატებული ონლაინ მარაზიის მფლობელი.

მთავარი გვერდი

მთავარი გვერდი კომპანიის სახეა. აქედან გამომდინარე, ის მარტივად წაკითხვადი და გასაგები უნდა იყოს. თქვენი მომხმარებლები აფასებენ ძვირფას დროს, ამიტომაც ისინი არ მოუნდებიან იმის გარკვევას, თუ რას ყიდით თქვენ ან რა სერვისს სთავაზობთ. ეცადეთ, გადასცეთ მომხმარებელს ინფორმაცია მოკლედ და კონკრეტულად. ნუ დაწერთ, როდის იყო თქვენი კომპანია დაარსებული და რამდენი თანამშრომელი გყავთ შტატში, შეინახეთ ეს ინფორმაცია გვერდისთვის „ჩვენს შესახებ“. რა თქმა უნდა, არის გამონაკლისები, მაგრამ აქ საუბარია ზოგად შემთხვევაზე.

ონლაინ მაღაზიის შექმნა

ეს საწყისი გვერდის სქინშოტია. მასზე ვერ შეხვდებით ვრცელ ტექსტსა და შეუსაბამო ინფორმაციას. თქვენ წამებში მიხვდებით, რას გთავაზობთ მაღაზია.

აგრეთვე, საიტის ნავიგაციის გასამარტივებლად,  საწყის გვერდზე სასურველია მოცემული იყოს პროდუქციის კატეგორიები. ასევე, ბანერები, სპეციალური შეთავაზებებითა და აქციებით.

საწყის გვერდზე სასურველია განათავსოთ კონტაქტები და ონლაინ ჩატი, რათა სწრაფად უპასუხოთ მომხმარებლის კითხვებს. ეს არის საუკეთესო საკომუნიკაციო პლატფორმა, რომელიც მომხმარებელს რეალურ დროში ყველაზე სწრაფ რეაგირებას სთავაზობს.ონლაინ ჩატს აქვს მომხმარებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილების უმაღლესი დონე (73%), ვიდრე ელ-ფოსტას (61%) და ტელეფონს (44%).

კატეგორიების გვერდი

იფიქრეთ თქვენს ონლაინ მაღაზიაზე, როგორც ფიზიკურზე, თქვენი კატეგორიების გვერდი, უნდა შეიცავდეს ქვე-განყოფილებებს. აჩვენეთ მომხმარებელს რა გიდევთ „თაროებზე“: განათავსეთ პროდუქციის ფოტოები, დაამატეთ კალათის ფუნქცია და სხვა სასარგებლო ინფორმაცია (მოკლე აღწერა, რეიტინგი და ა.შ.)

 

ზოგიერთი ონლაინ მაღზია იყენებს ფუნქციას სწრაფი ხედი (quick view), თუმცა იგი ამცირებს გვერდების ნახვის რაოდენობას, რადგან მომხმარებელს აღარ უწევს გახსნას თითოეული პროდუქტის გვერდი  ცალკე ფანჯარაში.

ონლაინ მაღაზიების შექმნა

დატესტეთ სხვადასხვა ვერსია, რათა მიხვდეთ რომელი მიდგომაა თქვენთვის ყველაზე მისაღები. ყველაფერი დამოკიდებულია თქვენი პროდუქციის ასორტიმენტზე და მომხმარებელზე, რომელსაც ემსახურებით.

პროდუქტის გვერდი

თუ თქვენ ონლაინ მაღაზიის მფლობელი ხართ, პროდუქციის გვერდებს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს თქვენი ბიზნესისთვის. სწორედ მათ უნდა აქციონ  საიტის სტუმრები თქვენს მომხმარებლებად. საბოლოო გადაწყვეტილებაზე დიდ გავლენას ახდენს იმ ინფორმაციის ხარისხი და რაოდენობა, რომელსაც თქვენ აწვდით მომხმარებელს პროდუქციის შესახებ. მაგრამ, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ამისათვის საჭიროა 1000 სიტყვიანი აღწერა; თქვენი მიზანია, რაც შეიძლება სწრაფად და ლაკონურად გადასცეთ შესაბამისი ინფორმაცია, ასე რომ, ის უნდა იყოს მაქსიმალურად ორგანიზებული და ადვილად გასაგები.

ონლაინ მაღაზიების დამზადება & ონლაინ მაღაზიების შექმნა&საიტის შექმნა

ქვემოთ მოყვანილია პროდუქტის გვერდის აუცილებელი კომპონენტები:

ფოტოები

დარწმუნებული ვარ გინახავთ, როგორ არჩევენ ადამიანები პროდუქციას სუპერმარკეტებში. ისინი ყურადღებით შეისწავლიან პროდუქტს, მის ფერს, ფორმას, შეფუთვას, ასევე იზომავენ ტანსაცმელს, რათა შეისწავლონ ქსოვილის ფაქტურა და ა.შ. მაგრამ ისინი იგივეს ვერ გააკეთებენ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, ამიტომ თქვენ უნდა შეავსოთ ეს საინფორმაციო ნაპრალი.

გამოიყენეთ კარგი ხარისხის ფოტო მასალა დაზუმების ეფექტით, აგრეთვე ფერის შერჩევის ფუნქცია, ეს უკანასკნელი ეხება მხოლოდ პროდუქტებს, რომელთა კონფიგურირება არის შესაძლებელი.

პროდუქციის აღწერა

თქვენ შეგიძლიათ დაურთოთ პროდუქციის მოკლე აღწერა სწრაფი სკანირებისას და უფრო ვრცელი აღწერა ტექნიკურ დეტალებში. გარდა ამისა, დიდი ძალისხმევაა საჭირო პროდუქციის დახასიათების დასაწერად, რადგან იგი უნდა იყოს უნიკალური.

ონლაინ მაღაზიების შექმნა & ონლაინ მაღაზიების აწყობა

ფასები

თუ პროდუქტი ჩამოფასებულია, მიაწოდეთ მომხმარებელს ინფორმაცია; შეადარეთ ძველი ფასი ახალს.

ონლაინ მაღაზიების უმეტესობაში ნაჩვენებია ფასები და ეს გასაკვირი არაა, რადგან მყიდველს ურჩევნია იცოდეს რას უნდა მოელოდეს თქვენგან. მით უმეტეს, როდესაც საქმე ფულს ეხება, არავის უნდა სიმწრით ნაშოვნი შემოსავალი უსაფუძვლო რისკის ქვეშ დააყენოს.

რეკლამირება გაუკეთეთ ფასდაკლებულ პროდუქციას.

კალათაში დამატება

მოდით ვიყოთ გულახდილები და ვთქვათ, რომ თქვენი პირველი მიზანი, არა დიზაინი და ლამაზი ფოტოები, არამედ პროდუქტის გაყიდვაა. ასე რომ, თქვენ გინდათ პროდუქტი, რომელიც გამორჩეულია.

თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ ორი ფუნქცია: “შეადარე” და “დაამატე სასურველ ნივთებში”. 

ჯვარედინი გაყიდვები

იმ შემთხვევაში, როდესაც მომხმარებელმა უკვე შეიძინა პროდუქტი თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, თქვენი მიზანია შესთავაზოთ მას სხვა პროდუქცია, რომელიც შეესაბამება მის გემოვნებას. თქვენ შეგიძლიათ აჩვენოთ მსგავსი პროდუქტები მომხმარებელს და ამ ტექნიკით გაზარდოთ  საშუალო გაყიდვების მაჩვენებელი თქვენს ონლაინ მაღაზიაში.

სპეციალური შეთავაზებები & პრომო აქციები

 ონლაინ მაღაზიების დამზადება & ონლაინ მაღაზიების შექმნა&საიტის შექმნა.jpg

წარმოიდგინეთ, ვითომ უკვე გაქვთ იდეალური საწყისი გვერდი, კატეგორიებითა და ფასებით. ამ ეტაპზე საჭიროა მოიზიდოთ ახალი მომხმარებელი და ხელიდან არ გაუშვათ არსებული კლიენტები. შეიმუშავეთ მარკეტინგული გეგმა და ჩაატარეთ პრომო აქციები.

საპრეზენტაციო გვერდი (Landing Page)

თუ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში გინდათ წარადგინოთ ახალი კოლექცია ან ახალი კატეგორია, ამაში დაგეხმარებათ საპრეზენტაციო გვერდი.

საპრეზენტაციო გვერდის დიზაინი და გზავნილი მთლიანად არის დამოკიდებულია თქვენს ბიზნესზე და მიზნებზე, რომლის მიღწევაც გსურთ. 

ფასდაკლების კოდი

თქვენ შეგიძლიათ შესთავაზოთ მომხმარებელს ფასდაკლებები სხვადასხვა დღესასწაულებზე, რომლების შეიძლება იყოს გლობალური (შობა), ადგილობრივი (გიორგობა) ან თუნდაც პირადი (დაბადების დღე).

თრექინგი & ანალიზი         

როდესაც თქვენ დიდ დროსა და ძალისხმევას ჩადებთ თქვენი ვებ-გვერდის შექმნასა და მის მარკეტინგში, გინდათ შეიტყოთ, თუ როგორ აისახა ეს თქვენს მომხმარებელზე. ამ ინფორმაციის მოპოვების უმარტივესი გზაა Google Analytics კოდის დაყენება.

დასკვნა: 

ამგვარად, ჩვენ გაგაცანით რამდენიმე გზა იმისათვის, რომ თქვენი ბიზნესი იყოს წარმატებული და საინტერესო. შეიტყვეთ რამდენად მნიშვნელოვანია ცალცალკე ყველა დეტალი: კატეგორია, მთავარი გვერდი, პროდუქტის გვერდი, კალათა, ფასები, პრომო აქციები და ა. შ. სწორედ ამ ელემენტების ერთობლიობა და სწორად წარმოჩენაა ონლაინ მაღაზიის წარმატების საწინდარი. ამიტომაც, გაითვალისწინეთ ჩვენი „მოწიწებული“ რჩევები და თქვენი ონლაინ ბიზნესი ყოველთვის იქნება კონკურენტული და გაყიდვადი.

რატომ უნდა შევქმნათ ონლაინ მაღაზია

06/06/2019
რატომ უნდა შევქმნათ  ონლაინ მაღაზია

რამდენიმე ათწლეულის წინ, ჩვენ ვერც კი წარმოვიდგენდით, თუ რამხელა სარგებლის მოტანა შეუძლია ონლაინ მაღაზიას, თუმცა დღეს, ონლაინ ბაზარი და ციფრული მარკეტინგი ჩვენი ცხოვრების ერთერთ უმნიშვნელოვანეს ნაწილს წარმოადგენს.

პირველი რა გაფიქრდებათ ონლაინ მაღაზიის გაგონებაზე? სავარაუდოდ, Amazon, რომელიც მომხმარებელს ფართო არჩევანით უზრუნველყოფს. იმის  მიუხედავად, რომ ციფრული მარკეტინგის სფერო საწყის ეტაპზე დაკავებული იყო Best Buy, Amazon, Walmart და Ebay-ს მიერ, ჩვენ შევესწარით ბევრი ახალბედა კომპანიის ზრდასა და განვითარებას.

სწორედ ამ სწრაფმა ზრდამ განაპირობა ისეთი ბიზნეს მოდელების რეალიზება, რომლებიც არც კი განიხილებოდნენ. მაგალითად, Upwork და Fiverri, ისინი იგივე მარკეტინგის კონცეფციაზე მუშაობენ ( ყიდვა-გაყიდვა), მაგრამ ამ შემთხვევაში ისინი აკავშირებენ ადამიანებს, რომლებსაც სჭირდებათ სამუშაოს შესრულება და რომლებიც მზად არიან შეასრულონ ესა თუ ის სამუშაო. დავალების დიაპაზონი ლოგოს დიზაინისგან, მონაცემთა ანალიზამდე იჭიმება, შესაძლებლობები ულევია.

უნივერსალური პრობლემის გადაწყვეტა

მაშასადამე, რა არის მათი წარმატების საიდუმლო? იმის მიუხედავად, რომ პროგრამული საშუალებები გეხმარებათ დატვირთოთ თქვენი ონლაინ გვერდი სხვადასხვა ტექნოლოგიური ფუნქციებითა და სერვისებით, ის თქვენ რესურსებს ერთი მიზნისკენ მიმართავს, რამაც შეიძლება ან დაგანგრიოთ ან აგაშენოთ. როდესაც კომპანია ცდილობს ონლაინ გვერდი ყველანაირი სერვისით უზრუნველყოს და ყველა ნაკლი გაასწოროს, იგი ადრე თუ გვიან ამტკიცებს თავის არაპროფესეონალიზმს და კრახს განიცდის.

ისმის კითხვა: რა შეიძლება მსგავსმა კომპანიამ გააკეთოს წარმატების მისაღწევად? ეს საკმაოდ მარტივია - იპოვეთ უნივერსალური პრობლემის აღმოფხვრის გზა. ონლაინ მარკეტი, თავის მხრივ, გვიზოგავს დროს და თავიდან გვარიდებს მაღაზიიდან მაღაზიამდე დამღლელ ხეტიალს. როდესაც დიდი დრო, ფული და ძალისხმევა იდება ამ უნივერსალური პრობლემის გადასაჭრელად, ფინანსური ზრდის პოტენციალი უსასრულოა.

მაგალითად Upwork, ის გამორჩეულია ადამიანების პრობლემების გადაჭრით მთელს მსოფლიოში. მანძილი აღარ წარმოადგენს დაბრკოლებას, მომხმარებელს შეუძლია ისარგებლოს სხადასხვა სამუშაოს ხარისხითა და განსაზღვრული ანაზღაურებით, დედამიწის ყველა კუთხეში. მსგავსად Etsy-ც, რომელიც ნებისმიერი კატეგორიის ანტიკური ნივთების ფართო არჩევანს გვთავაზობს. მაშინ როდესაც, ჩვენთვის სასურველი ნივთის მოძებნას რამდენიმე ათეული მაღაზიის შემოვლა სჭირდება, ონლაინ მარკეტი მრავალფეროვანი არჩევანის საშუალებას გვაძლევს.

 მომხმარებელთა ინტერესის შენარჩუნება

იმისათვის, რომ ონლაინ მარკეტმა მომხმარებელთა ულევი რაოდენობა მიიზიდოს, საჭიროა უნივერსალური პრობლემის ეფექტური და ეტაპობრი აღმოფხვრა. მოახდინე პირველხარისხოვანი ონლაინ გვერდის შთაბეჭდილება - უზრუნველყავი იგი სარეიტინგო სისტემით, ფასწარმოების სისტემით და მომხმარებელთა სერვისით, იმ შემთხვევაში თუ ისინი გაუგებარ საკითხს გადაეყრებიან.

საბოლოოდ, ნებისმიერ ონლაინ მაღაზიას სჭირდება სანდო პროვაიდერი, რომელიც რეგულარულად მოამარაგებს მაღალხარისხიანი პროდუქტი.

მზადყოფნა ფინანსური ზრდისთვის

როდესღაც, იმისთვის, რომ გვესარგებლა გარკვეული სერვისით, ჩვენ გვჭირდებოდა “Yellow Page”-ის გამოყენება და ოპერატორთან დაკავშირება, დღევანდელი ტექნოლოგიები კი იგივე სერვისებთან რამდენიმე წამში გვაკავშირებენ.

ონლაინ მაღაზიებს შეუძლიათ თანდათანობით დაამატონ ფუნქციები, რითიც განავითარებენ სერვისებს და შესაბამისად ექნებათ რეგულარული მომხმარებლის მოზიდვის პოტენციალი.

მაგალითად, ბევრი ონლაინ გვერდი იწყებს საბაზო კატეგორიებით, როგორიცაა ტექსტის ატვირთვა, რომლებიც შემდგომ უფრო ვითარდება და იხვეწება. მუდმივი გაფართოვებითა და განვითარებით, თქვენი მომხმარებელი თქვენით დაინტერესებული რჩება.

იმის მიუხედავად, რომ ციფრული მარკეტინგი ყოველდღე იხვეწება და იზრდება, გასაუმჯობესებელი ჯერ კიდევ ბევრია. შეთანხმებების მნიშვნელოვანი ნაწილი ინტერნეტს გარეთ ხდება, მაშასადამე, ეს შესაძლებლობაა შექმნათ ინოვაციური ონლაინ მაღაზია. მეწარმე, რომელიც ორიგინალურია და პრობლემების გადაჭრის ექსტრაორდინალური გზები აქვს, აუცილებლად მიაღწევს წარმატებას ელექტრონულ მარკეტინგში და შექმნის ონლაინ მარკეტს, რომელიც სამყაროს შეცვლის.

ონლაინ შოპინგის უახლესი ტენდენციები

06/06/2019

თუ მოვაჭრეებს სურთ საკუთარი ბიზნესის გადარჩენა და აყვავება გრძელვადიან პერსპექტივაში, მნიშვნელოვანია, რომ გადადგან სწორი ნაბიჯები, რათა არ ჩამორჩნენ თანამედროვე ტენდენციებს. ელექტრონული კომერცია სწრაფად განვითარებადი სფეროა, იგი ყოველ წამს იცვლება და ვისაც ამ სფეროში საუკეთესო რეზულტატების მიღწევა სურს, უნდა გაითავისოს ეს ფაქტი.

ტექნოლოგიურმა განვითარებამ და სმარტფონების ხელმისაწვდომობამ შეცვალა მომხმარებლის დამოკიდებულება პროდუქტის არჩევასა და ონლაინ შოპინგის მიმართ. წარმატების შესანარჩუნებლად ბევრი კომპანია ცდილობს ერთი ნაბიჯით უსწრებდეს კონკურენტებს და არ ჩამორჩეს ტექნოლოგიურ ტრენდებს. კომპანიებს, რომლებსაც არ ეშინიათ ცვლილებების, აუცილებლად ექნებათ კარი ღია განვითარებისა და ფინანსური ზრდისთვის.

ელექტრონული კომერციის 6 ტენდენცია

ელექტრონული კომერციის მიმდინარე და წარსული ტენდენციების თვალის მიდევნება, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია კომპანიებისთვის, რომელთაც სურთ უპირატესობა კონკურენტებზე. ბევრი ბრენდი ქმნის სოციალური მედიის ანგარიშებს, რათა დაამყაროს ახლო ურთიერთობა პოტენციურ კლიენტებთან, მოიპოვოს მათი ნდობა და აღიარება. ფასიანი ციფრული რეკლამების გარდა, კომპანიები მიმართავენ კონტენს მარკეტინგს, რათა პოტენციურ კლიენტებს ინტერესი გაუღვივონ შეთავაზებული პროდუქტის მიმართ. ნაცვლად იმისა, რომ უბრალოდ გამოაცხადონ ფასდაკლებები, კომპანიები ფასეულ და ინტენსიურ კონტენტს ქმნიან. გამომდინარე იქიდან, რომ ონლაინ შოპინგისას მომხმარებელს არა აქვს საშუალება შეეხოს და შეიგრძნოს ნივთი, აუცილებელია გამყიდველი კარგი რეპუტაციით სარგებლობდეს. ნდობის მოსაპოვებლად აუცილებელია პროდუქტების ფოტო და ვიდეო მასალის გაზიარება, რეკომენდაციების გამოქვეყნება.

 

 ხმოვანი შესყიდვები

ონლაინ მაღაზიების შექმნა

პროდუქციისა და სერვისების კომპიუტერით ყიდვის შესაძლებლობამ, კომფორტის ახალ საფეხურზე აგვიყვანა. სასურველი ნივთის შესაძენად აღარ არის საჭირო მანქანით საცობებში დგომა მაღაზიამდე მისასვლლად, ამისათვის საჭიროა მაუსის რამდენიმე დაწკაპუნება.შემდგომი წინ გადადგმული ნაბიჯი იყო, როდესაც ხალხმა სასურველი ნივთების შეძენა შეძლო საკუთარი სმარტფონებითა და სხვა პორტატული მოწყობილობებით.

სავარაუდოდ, ხმოვანი შოპინგი მომავალი ტენდენციაა, რომელიც ბაზარს დაიპყრობს. მომხმარებელს შეუძლია შეინახოს თავისი ბილინგის ინფორმაცია და მისამართები ციფრულ ასისტენტში. როდესაც ის მზად იქნება ნივთის შესაძენად, ბრძანებას მისცემს მოწყობილობას, რათა განათავსოს შეკვეთა. ციფრული ასისტენტი მოისმენს ბრძანებას და განათავსებს შეკვეთას მომხმარებლის დადასტურების შემდეგ.

 

 რეალობასთან ადაპტაცია

ონლაინ მაღაზიების დამზადება

სავარაუდოდ, გაფართოებული რეალობა გახდება ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტი. ეს არის ფიზიკური სამყაროს აღქმა ციფრული მოწყობილობების საშუალებით.

ავეჯის და სხვა საყოფაცხოვრებო ნივთების ონლაინ შეძენისას, რთულია იმის განსაზღვრა, მოერგება თუ არა ეს ნივთი კონკრეტულ გარემოს. გაფართოებული რეალობის საშუალებით, მომხმარებელს საშუალება ეძლევა, ვირტუალურად განათავსოს ეს ნივთი რეალურ გარემოში.

 

ვირტუალური რეალობა

ონლაინ მაღაზიების დამზადება

ადამიანები ვირტუალურ რეალობაზე 1980 წლიდან ოცნებობენ და ის, რაც ყველას შეუძლებელი ეგონა, დღეს რეალობად იქცა.თქვენ შეგიძლიათ თავზე დაიმაგროთ ვირტუალური რეალობის ჩაფხუტი და შეაბიჯოთ საოცარი დეტალიზაციის მქონე ვირტუალურ სამყაროში და ამ ტექნოლოგიის გამოყენება ონლაინ შოპინგისთვის არის შესაძლებელი.

ვირტუალური რეალობის მოწყობილობის მეშვეობით, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს შევიდეს ვირტუალურ მაღაზიაში და მოიძიოს გასაყიდი ნივთები. თუკი  ვირტუალური რეალობის მოწყობილობა აღჭურვილია ხელის სენსორებით ან კონტროლერებით, მომხმარებელს პროდუქტის შეძენამდე შეუძლია ვირტუალური ნივთების შერჩევა და დათვალიერება. ადამიანებს შეუძლიათ შერჩეული ნივთების ვირტუალურ კალათაში მოთავსება და ყიდვის პროცესის დასრულებისთვის საჭირო ინფორმაციის შევსება.

 

3D კონფიგურაცია

ონლაინ მაღაზიების შექმნამომხმარებლებს, რომელთაც სურთ გარკვეული პროდუქციის შეკვეთით დამზადება, მაგ. თაროების, კარადების, კარებების და ა.შ. უნდა დაუკავშირდნენ ან ეწვიონ ადგილობრივ სპეციალიზებულ მაღაზიებს, რათა მიიღონ ინფორმაცია და რჩევები შესაძლო ვარიანტებზე. დღესაც და მიმავალშიც 3D კონფიგურაცია დააჩქარებს ამ პროცესს. ყველა შესაძლო ფუნქცია თავმოყრილია ონლაინ კატალოგში და ნებისმიერს შეუძლია შექმნას მისი გემოვნებისა და მოთხოვნილებების შესაბამისი იდეალური პროდუქტი.

 

3D პერსონალიზაცია

ონლაინ მაღაზიების შექმნა

დღევანდელი მომხმარებლები, სულ უფრო მეტად ითხოვენ პერსონალიზირებულ პროდუქტებს, რომლებიც შეესაბამება მათ მოთხოვნებს. 3D პერსონალიზაციის საშუალებით, მომხმარებელს შეუძლია შეცვალოს პროდუქტის ფორმა და მეტი ინდივიდუალურობა შესძინოს მას.

3D პერსონალიზაცია გამოიყენება მანქანებზე, სათამაშოებზე, ხელსაწყოებზე და სხვა. იგი მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მიიღოს პროდუქტი, რომელიც შეესაბამება მათ ზუსტ მოთხოვნებსა და სიტუაციას.კლიენტები, რომლებმაც პირველად გამოსცადეს 3D პერსონალიზაცია, აღფრთოვანებულები არიან იმ შესაძლებლობებით, რომელთა მიღწევა შეიძლება ამ ციფრული მოწყობილობის მიერ.

 

3D პლასტიკა

ონლაინ მაღაზიების შექმნა

ელექტრონული კომერციის ტრენდენდებზე საუბრისას, უნდა აღინიშნოს 3D პლასტიკა. როდესაც მყიდველი  განათავსებს პერსონალურ შეკვეთას, გამყიდველს შეუძლია გამოიყენოს 3D პლასტიკა, რათა შექმნას ინდივიდუალური პროდუქტი, დამკვეთის საჭიროებისამებრ. ეს ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს მწარმოებლებს დაკვეთით შექმნან  უნიკალური პროდუქცია.

დასკვნა

ონლაინ ვაჭრობის მომავალი პერსპექტივები ულევია და ახლო მომავალში ამ სფეროში კარდინალური ცვლილებებია მოსალოდნელი.გარდა იმისა, რომ ეს ტენდენციები ცხოვრებას გაუადვილებს მოხმარებელს, ამავე დროს დაზოგავს კომპანიების დროს, ფულსა და  ენერგიას.

 

პრემიუმ ტექნიკის ონლაინ მაღაზია RUGGED.GE

06/04/2019

ონლაინ მაღაზია Rugged.ge - წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდების, ოფიციალურ რეტეილერს.

Rugged.ge - ონლაინ მაღაზია საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე რამდენიმე წელია ფუნქციონირებს. კომპანია აცნობიერებს ხარისხიანი სერვისის საჭიროებას, რის გამოც ის თანამშრომლობს უმსხვილეს ბრენდების ოფიციალურ სერვის ცენტრებთან. მისი მიზანია იყოს ლიდერი კომპანია, რომელიც მოხმარებელს შესთავაზებს ინტერნეტ სივრცეში მაღალი ხარისხის პრემიუმ ტექნიკას.

Rugged.ge- საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანია ,,ჯეოფეის მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ონლაინ განვადების სისტემასთან;

✓ ინტეგრაცია ლიბერთი ბანკის ონლაინ განვადების სისტემასთან;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

ეფექტური რეკლამის 5 მეთოდი

06/03/2019
ეფექტური რეკლამის 5 მეთოდი

 

კომპანიის ისტორია დიდ როლს თამაშობს ინტერნეტ მარკეტინგში. მისი საშუალებით მომხმარებელი უკეთ იცნობს კომპანიას. კარგ ისტორიას შეუძლია  მძაფრი ემოციების გაღვივება და ძლიერი კავშირის დამყარება მომხმარებელსა და კომპანიას შორის. ეს კი აუცილებელია ონლაინ სამყაროში, სადაც კომპანიები გამუდმებით აწუხებენ მომხმარებლებს მომაბეზრებელი გზავნილებითა და შემოთავაზებებით.

კვლევების მიხედვით, წელიწადში დაახლოებით 5.3 ტრილიონი რეკლამაა ნაჩვენები. სწორედ ეს რაოდენობაა მიზეზი, თუ რატომაც ბლოკავს აუდიტორია მათ დიდ ნაწილს.ასეთ შემთხვევაში, საინტერესო ისტორია ერთადერთი წარმატებული ხერხია ყურადღების მისაპყრობად.

  1.  ვიდეოგზავნილი

როგორც მარკეტოლოგმა, თქვენ ალბათ უკვე იცით, რომ ადამიანი ინფორმაციას ვიზუალურად უკეთ აღიქვამს, ვიდრე ტექსტის მეშვეობით.

ჯეიმს მეიფილდი ამბობს, რომ დღევანდელი ინფორმაცია ვიზუალურ წარმოჩენაზე უნდა იყოს დაყრდნობილი იმისათვის, რომ შეასრულოს თავისი დანიშნულება.

 “ვიდეოები ხდის ინფორმაციას უფრო ცოცხალსა და დინამიურს,რაც მაყურებელს ინტერესით ავსებს.”

აიღეთ მაგალითი Google-სგან, რომელიც მთელს მსოფლიოში ყველაზე გავლენიანი საძიებო სისტემაა, ის არ უსვამს ხაზს მის გლობალურ პოპულარობას, ის უბრალოდ ამტკიცებს იმ ფაქტს, რომ მომხმარებელი აფასებს საინტერესო სიახლეებს და არა რეკლამებს, რითიც ცდილობს მაგალითი მისცეს სხვა კომპანიებს, რომლებიც დაკავებულები არიან თვით პიარით.

  1.  ინოვაცია

მომხმარებელს უყვარს ინოვაციები და ბრენდები, რომლებსაც ყოველთვის შეუძლიათ რაიმე  საინტერესო და ამაღელვებელის შემოთავაზება. ციფრული სამყარო კვლავ იზრდება და ვითარდება, ეცადე გამოიყენო ეს უპირატესობა და შესთავაზო ხალხს ის რაც არასდროს უნახავთ.

მაგალითად, აიღეთ IKEA, ავეჯის ყველაზე დიდი ონლაინ მაღაზია, რომელმაც შექმნა აპლიკაცია-IKEA Place.

 

მათ დაამატეს აპლიკაციას პატარა, მაგრამ არსებითი დეტალი, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებელს გამოცადოს პროდუქტი ყიდვამდე. “ობიექტებს როგორც რეალურს ისე აღიქვამ, შეგიძლია ყველა კუთხით შეაფასო, ამის გამოცდა ნამდვილი სასწაულია”.

კომპანია IKEA-ს ინოვაცია საკმაოდ მარტივია, მაგრამ არც არის საჭირო მათი გართულება მყიდველის მისაზიდად.

  1.  სოციოლოგიური მტკიცებულება

იცოდით, რომ მომხმარებელთა 92% რეკომენდაციას უფრო ენდობა ვიდრე რეკლამას? „Word ofmouthMarketing“ სიახლე არ არის, მაგრამ ბოლო პერიოდში ძალიან მნიშვნელოვანი გახდა მარკეტოლოგებისათვის. თუ გინდა, რომ შენი ისტორია ავტორიტეტული და დამაჯერებელი იყოს, დაამატე მომხმარებელთათვის სარეკომენდაციო წერილების სექცია.

სწორედ ასე მოიქცა Starbucks-ს ერთ-ერთი ვიდეოში, რომელშიც გვიამბობს თუ როგორ გახდა ჩვეულებრივი ყავის მაღაზია საერთაშორისო ბრენდი. რამდენიმე Starbucks-ის რეგულარულმა მომხმარებელმა განათავსა თავისი პირადი ისტორია, გამოცდილება, პირველი ვიზიტი, შთაბეჭდილებები და ა.შ. ამ ყველაფრის წაკითხვის შემდეგ, შენ დაუფიქრებლად გაეშურებიStarbucks-ში!

 

   4. მინი რეკლამები

 

დღევანდელი მომხმარებლები მოუთმენლები არიან. დღის განმავლობაში ისინი ძალიან ბევრ ინფორმაციას იღებენ, შენ კი არ გაქვს ფუფუნება, რომ შეაწუხო ისინი ხანგრძლივი რეკლამებით. კვლევები გვიჩვენებს, რომ რეკლამა, რომელიც  90 წამზე ნაკლებია,მაყურებლთა 59%-ს ინარჩუნებს ვიდეოს დასრულებამდე, ხოლო 30 წუთიანი მხოლოდ 14%-ს.

აქტუალურია ხანგრძლივობის კიდევ უფრო შემცირება. მარკეტინგ ლიდერები ტვირთავენ რეკლამებს,  რომელთა ხანგრძლივიბა 10 წამზე ნაკლებია. იდეალურ დროდ 6 წამია მიჩნეული, ყველა ცდილობს რაც შეიძლება მოკლე დროში მოათავსოს საინტერესო და დამაინტრიგებელი გზავნილი.

  1.  სოციალური პასუხისმგებლობა

ინფორმაციის გადმოცემა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა იდეალური კომბინაციაა. ეს ტენდენციაა, რომელიც დიდხანს გაგრძელდება.

ბარონ ფიგმა ეს დიდი ხნის წინ აღმოაჩინა და სწორედ ამიტომ დააარსა კომპანია “იყიდე წიგნი, დარგე ხე”.  ბრენდი ყვება ისტორიას იმაზე, რომ დედამიწა უკეთეს ადგილად უნდა გავხადოთ, ვიდრე აღმოვაჩინეთ, და ამისათვის ერთ-ერთი გზა მცენარეების დარგვაა.

 

ამ ისტორიის მორალი? ჩვენ ყველას გვინდა სარგებლის მიღება, მაგრამ ეს არ უნდა იყოს ჩვენი პრიორიტეტი.

 

დასკვნა:

ინფორმაციული მარკეტინგი შორს ვერ წაგიყვანთ, თუ თქვენს გზავნილებს საინტერესო ფაქტებით არ დატვირთავთ. მომხმარებელს მობეზრდა რეკლამები, ამიტომაც აუცილებელია დღევანდელი ტენდენციების გათვალისწინება და მომხმარებლის აღელვება ბრენდის ისტორიებით.

ამ პოსტში ჩვენ გესაუბრეთ ინფორმაციის გადმოცემის ხერხებზე, რომლებიც ყველა გამოცდილმა მარკეტოლოგმა უნდა იცოდეს. გაეცანით ჩვენს საინტერესო სტატიებს და მიიღეთ სასარგებლო რჩევები თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირებისათვის.

ღვინის ონლაინ მაღაზია 8000VINTAGES.GE

06/02/2019

ონლაინ მაღაზია https://8000vintages.ge/ წარმოგიდგენთ ქართული ღვინის ფართო ასორტიმენტს. მომხმარებელს საშუალება აქვს სასურველი ღვინო შეიძინოს, როგორც ადგილზე, ასევე ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად.

ამ ეტაპზე 1941 ღვინიდან, დამოუკიდებელი სადეგუსტაციო კომისიის მიერ, 925 ღვინო შეირჩა, რომლებიც უკვე თაროებზეა. ბარში, ყოველგვარი მომსახურების ფასნამატის გარეშე, შეგიძლიათ დააგემოვნოთ სასურველი ღვინო. კომპანია ხშირად ატარებს ღვინის მასტერკლასებსა და დეგუსტაციებს.

ონლაინ მაღაზია 8000vintages.ge კომპანია ჯეოფეის მხარდაჭერით შეიქმნა.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:


✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი);

✓ საბუღალტრო პროგრამა „ფინას“ სინქრონიზაცია ონლაინ მაღაზიასთან;

კომპანია ,,ჯეოფეი“

უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

როგორ შევქმნათ ონლაინ მაღაზია (2019) - 6 ეტაპი წარმატებული ელექტრონული მაღაზიის ფორმირებისათვის

05/28/2019

დღესდღეობით, ონლაინ მაღაზიის შექმნა საკმაოდ მარტივია, გაცილებით რთულია მისი მართვა და ამუშავება.

ამ სტატიაში განვიხილავთ პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც ონლაინ მაღაზიის შექმნისთვის გამოიყენება, აგრეთვე გამოვყოფთ 6 მითითებას, თუ როგორ ავამუშავოთ ისინი.

      1. შეარჩიეთ გაყიდვისთვის სწორი პროდუქტი:

დღესდღეობით, ეს ფაქტი ნამდვილად აშკარაა და ალბათ თქმადაც არ ღირს, მაგრამ „სწორი“ პროდუქტის შერჩევა აუცილებელია ნებისმიერი ონლაინ მაღაზიის წარმატებისთვის.

გაითვალისწინეთ, რომ სწორში არ იგულიხმება ხარისხიანი. ცხადია, თქვენს მომხმარებელს უხარისხო პროდუქტი არ უნდა მიჰყიდოთ, მაგრამ ამ შემთხვევაში პროდუქტის უნიკალურობაზეა საუბარი.

როდესაც ონლაინ მაღაზიას ხსნით, თქვენ გიწევთ კონკურენციის გაწევა მრავალ ცნობილ ბრენდთან, რომლებიც ყველაფერს ყიდიან დედამიწის ზურგზე. ამიტომაც, დიდი ძალისხმევა დაგჭირდებათ იმ პროდუქტის გასაყიდად, რომელიც უკვე ყველგან ხელმისაწვდომია.

იმისათვის, რომ თქვენი ონლაინ მაღაზია წარმატებული იყოს, საჭიროა გქონდეთ ნიში. იპოვოთ ან აწარმოოთ პროდუქტი, რომელიც არ იყიდება ყოველ მეორე მაღაზიაში და საკმარისად მოთხოვნადი იქნება. მაგალითად, იმის მაგივრად, რომ გაყიდოთ გიტარა რომელსაც Amazon-ზეც ადვილად იშოვით, გაყიდეთ ინსტრუმენტი, რომელიც ხელმისაწვდომად ძნელია ონლაინ მაღაზიებში და რომელზეც მოთხოვნა დიდია.

ნიშის მოძიება, როგორც წესი, მოითხოვს საკვანძო სიტყვების კვლევას. მოდით განვიხილოთ ეს თემა.

       

2. ჩაატარეთ საკვანძო სიტყვების კვლევა   

 ამისათვის უმარტივესი ორი გზაა:

  • გამოიყენეთ საკვანძო სიტყვების კვლევის ინსტრუმენტი (მაგალითად Ahrefs);
  • აწარმოეთ ონლაინ კვლევები, რათა დაადგინოთ რა სახის კონკურენციაა ბაზარზე.

საკვანძო სიტყვების კვლევის ინსტრუმენტი საშუალებას მოგცემთ გაარკვიოთ, თვეში რა რაოდენობით იძებნება ესა თუ ის პროდუქტი.

მაგალითად, მსგავსმა კვლევამ შეიძლება გაჩვენოთ, რომ  „გიტარის ყიდვა“-ზე არის თვეში 206.000 ძიება, ხოლო „უკულელეს ყიდვა“-ზე, მხოლოდ 1.600 ძიება.

ამ ყველაფერმა, შეიძლება შეცდომაში შეგიყვანოთ და გაფიქრებინოთ, რომ გიტარის გაყიდვა უკეთესი იდეაა, მაგრამ დაფიქრდით, რამხელა კონკურენციის გაწევა მოგიწევთ სხვა ონლაინ მაღაზიებისთვის. საკვანძო სიტყვების საძიებო სისტემამ გვიჩვენა, რომ უკულელე, არა მხოლოდ ნიშა პროდუქტია, არამედ, საკმაოდ მოთხოვნადიც. (წელიწადში 20 000 დაინტერესებული საკმარისია ამ ბიზნესის საარსებოდ)

მთავარია დარწმუნდეთ იმაში, რომ დიდი კონკურენციის გაწევა არ გიწევთ.

ამისათვის, საჭიროა თვალი შეავლოთ “საკვანძო სიტყვების სირთულეს”, რომელიც მოცემულია საკვანძო სიტყვების საძიებო სისტემაში. რაც უფრო მაღალია საკვანძო სიტყვის სირთულის მაჩვენებელი, მით უფრო რთული იქნება შესაბამისი პროდუქტის კლასიფიცირება.

 კარგი არჩევანია, Google-ის მეშველბით პატარა გამოძიების ჩატარებაც, იმისათვის რომ ნახოთ რამდენი მაღაზიაა დაკავებული უკულელეს გაყიდვით.

თუ აღმოაჩინეთ, რომ უამრავი პოპულარული ონლაინ უკულელეს მაღაზიები არსებობს, შესაძლოა დრო იყოს დაფიქრდეთ განსხვავებული პროდუქტის გაყიდვაზე.

თქვენ შეგიძლიათ კიდევ უფრო ჩაუღრმავდეთ თქვენი სფეროს არჩევას. მაგალითად, შეიძლება ნახოთ ბევრი უკულელეს გამყიდველი, მაგრამ არა სოპრანო უკულელეს (საკმარისად მოთხოვნადი იმისთვის, რომ შექმნათ ონლაინ სოპრანო უკულელეს მაღაზია).

ან ბევრი უკულელეს მაღაზიის მიუხედავად, შესაძლოა იყოს მათი ნაკლებობა თქვენს მახლობელ ტერიტორიაზე.

ამოცანა მდგომარეობს იმაში, რომ იპოვოთ პროდუქტი, რომელიც ძლიერ მოთხოვნადია და ამავდროულად არსებობდეს მხოლოდ ერთი ან ორი (იდეალურ შემთხვევაში არც ერთი) ონლაინ მაღაზია, რომელიც მათ ყიდის.

   

   3. შექმენით თქვენი ონლაინ მაღაზია:

მაშინ, როდესაც უკვე მოახდინეთ დაუკავებელი სეგმენტის იდენტიფიკაცია, გაიგეთ საიდან მოგეწოდებათ ეს პროდუქტი, დროა იფიქროთ თქვენი ონლაინ ბიზნესის “გაცოცხლებაზე”.

თქვენ შეგიძლით დაიქირავოთ სააგენტო ან თავისუფლად მომუშავე პირი, რომელიც გაგიკეთებთ ონლაინ გვერდის დიზაინს. აუცილებლად მიათითებინეთ ხელსაწყო, რომლის საშუალებითაც თქვენ მათგან დამოუკიდებლად იხელმძღვანელებთ ვებ გვერდით (პროდუქტის განთავსება/ამოღება, გვერდის რედაქტირება). ამდაგვარად, თქვენი ონლაინ ბიზნესის აყვავების შემდეგ თქვენ არ მოგიწევთ ფულის გადახდა ყოველი რედაქტირებისას.

იმ შემთხვევაში თუ არ იცით კომპიუტერით ხელმძღვანელობა ან დროში ხართ შეზღუდული, უმჯობესია დაიქირავოთ პირი, რომელიც ( რა თქმა უნდა თქვენი ზედამხედველობით) მართავს თქვენს ონლაინ ვერ-გვერდს.

     

 4. ვებ-გვერდის ოპტიმიზაცია საძიებო სისტემაში:

ზემოთ აღნიშნული ეტაპების გავლის შემდეგ, დროა გამოიმუშავოთ სტრატეგია მისი ნახვების ასამაღლებლად. SEO  ყველა ელექტრონული ბიზნესის წარმატების საწინდარია. შეგიძლიათ ხელმეორედ გამოიყენოთ საკვანძო სიტყვების საძიებო სისტემა იმისთვის, რომ ნახოთ რა ტიპის ძიებებია ჩატარებული თქვენს პროდუქტზე და დარწმუნდეთ იმაში, რომ თქვენი გვერდი მოიცავს ყველა საჭირო საკვანძო სიტყვას საჭირო ადგილზე.

     

 5. აწარმოეთ ბლოგი:

მომხმარებლების მიზიდვის ერთ-ერთი ეფექტური ხერხია ბლოგის მართვა.  თქვენს პროდუქტთან დაკავშირებული ინფორმაციის განთავსება.

მაგალითად, თქვენი უკულელეს გვერდზე, დაპოსტეთ ახალი დაკვრის მეთოდები, საინტერესო ფაქტები უკულელეზე, ცნობილ პირებზე, რომლებიც უკულელეზე უკრავენ და ა.შ.

ამ აქტივობას “inbounding marketing” ეწოდება, და თუ არ ხართ მასში ჩართული თქვენ გაყიდვების დიდ რაოდენობას კარგავთ.

ხარისხიანი, საკვანძო სიტყვებით მდიდარი ბლოგის მართვით თქვენ:

  1. მაქსიმალურად ზრდით თქვენი გვერდის გამოჩენის ალბათობას ძიების შედეგებში.
  2. ხაზს უსვამთ თქვენს ავტორიტეტს თქვენი ბიზნესის სფეროში.( მომხმარებლები მეტად ენდობიან გამყიდველებს, რომლებიც დაინტერესებულები არიან მათი პროდუქტით).

     

6. ონლაინ რეკლამა:

თუ თქვენი ბიუჯეტი საშუალებას გაძლევთ, სასურველია განათავსოთ ონლაინ რეკლამა, თქვენი ონლაინ მაღაზიის პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის. დასაწყისისთვის, კარგი საშუალებებია GoogleAdwords და Facebookads.

     

ამგვარად, ზემოაღნიშნული სტატია გვაცნობს იმ აუცილებელ ეტაპებს, რომელიც საჭიროა წარმატებული ონლაინ მაღაზიის ფორმირებისათვის. ასევე, ჩვენი  ბლოგის საშუალებით შეიტყვეთ სასარგებლო რჩევები, თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირებისთვის.

 

სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ მაღაზია ELIAVAZE.GE

05/27/2019
სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ მაღაზია ELIAVAZE.GE

eliavaze.ge არის ერთ-ერთი ინოვატორი კომპანია,რომელიც ახორციელებს სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ გაყიდვებს.

როგორ ავაწყოთ წარმატებული ბიზნესი ონლაინ

05/23/2019

„თუ თქვენი ბიზნესი არ არის ინტერნეტში, მაშინ თქვენ არ ხართ ბიზნესში”. ბილ გეითსის გენიალური გამონათქვამი.

თანამედროვე ბიზნესისთვის უმნიშვნელოვანესია ადგილი ეკავოს ინტერნეტ სივრცეში. ეს ეხმარბა ბრენდს ცნობადობის ამაღლებაში, მის მიმართ ლოიალურობის გაზრდასა და შედეგად გაყიდვების ზრდაში.

ამ სტატიაში შეიტყობთ საინტერესო რჩევებსა და ხრიკებს,თუ როგორ მოვახდინოთ თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირება.

დაამზადეთ ვებ-გვერდი

პირველი ნაბიჯი ამ მიმართულებით, არის ვებ-გვერდის შექმნა. თქვენი ვებ საიტი უნდა იყოს თვალში საცემი, ჰქონდეს მარტივი სტრუქტურა, აგრეთვე ადაპტირებული უნდა იყოს მობილური ტელეფონებისა და პლანშეტების მიმართ.

იმ შემთხვევაში თუ არ ხართ პროგრამისტი, აუცილებელია იპოვოთ მომხმარებლისთვის მორგებული ონლაინ პლატფორმა, რომელიც პასუხობს თქვენს მოთხოვნებს.მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ cscart-ის პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელსაც აქვს ყველა ფუნქცია, იმისათვის, რომ შექმნათ უაღრესად ფუნქციონალური ონლაინ მაღაზია ან ონლაინ ბაზრობა.თუ ამ ვარიანტს აირჩევთ, დაზოგავთ ფულს და შექმნით ვებ-გვერდს, რომელიც გამოიყურება ზუსტად ისე, როგორც თქვენ წარმოგიდგენიათ.

შექმენით ეფექტური შინაარსის მქონე,მარკეტინგული სტრატეგია:

თუ შეეკითხებით გამოცდილ მარკეტოლოგს, როგორ ავაწყოთ წარმატებული ბიზნესი, მიიღებთ მარტივ პასუხს - შექმენით ეფექტური შინაარსის მარკეტინგული სტრატეგია.

ინფორმაციულ საუკუნეში მაღალი ხარისხის კონტენტი წარმატებული ონლაინ ბიზნესის საწინდარია.წარმოგიდგენთ იმ კითხვების ჩამონათვალს, რომელსაც უნდა პასუხობდეთ, რათა შეიმუშაოთ კონტენტის ეფექტური სტრატეგია.

  • როგორი ტიპის ინფორმაცია აინტერესებს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას. თქვენ შეგიძლიათ გამოაქვეყნოთ სტატიები, ფოტოები, განმარტებითი ვიდეოები, გზამკვლევები (ე.წ. გაიდები),  ინფოგრაფიკა, გრაფიკები, მიმები და ა.შ.
  • ვინ იქნება კონტენტის შექმნის პასუხისმგებელი. ეს შეიძლება იყოთ თქვენ, ვინმე თქვენი გუნდიდან ან შტატგარეშე კონტენტის შემქმნელი.
  • რა სიხშირით გამოაქვეყნებთ ახალ კონტენტს- დღეში ორჯერ, კვირაში ერთხელ და ა.შ.

რომელ არხებს აირჩევთ თქვენი კონტენტის გავრცელებისთვის. ეს შეიძლება იყოს თქვენი ვებ-გვერდი, ბლოგინგის პლატფორმები, სოციალური მედიის ანგარიშები და ა.შ.

ნუ უგულებელყოფთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას (SEO).

იმისათვის, რომ თქვენს მიერ დაწერილი  სტატია არ „დაიკარგოს“ მსოფლიო ქსელში, აუცილებელია მისი მორგება SEO-სთვის. ეს გაზრდის იმის შანსებს, რომ თქვენი სტატია მოხვდება Google-ის ძიების თავში და შედეგად გაიზრდება „ტრაფიკი“ თქვენს ვებ-გვერდზე. ეს არის უმთავრესი წესები, რომლებიც უნდა გაითვალისწინონ კონტენტის შემქმნელებმა:

გამოიყენეთ Goole Trends ან Ubersuggest-ი, რათა მოძებნოთ დაბალი კონკურენციის მქონე , მაღალი ტრაფიკის საკვანძო სიტყვები.

  • არ გადაამეტოთ საკვანძო სიტყვები. ნუ დაამსგავსებთ ტექსტებს სარეკლამო განცხადებას;
  • არ შეადგინოთ წინადადებები, რომლებიც შეიცავს 20 სიტყვაზე მეტს;
  • პარაგრაფები უნდა იყოს მოკლე;
  • გამოიყენეთ ქვესათაურები, რათა სტატია იყოს ადვილად წასაკითხი;
  • გამოყავით ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმცია;
  • მოერიდეთ პასიურ ტონს.

 

იაქტიურეთ სოციალურ ქსელებში

სტატისტიკის თანახმად, ინტერნეტ მომხმარებლები დღეში  2 საათსა და 20 წუთზე მეტ დროს უთმობენ სოციალური მედია პლატფორმების დათვალიერებასა და მეგობრებთან  მიმოწერას.

ასე, რომ წარმოგიდგენთ რამდენიმე რჩევას, სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენებისთვის:

  • აირჩიეთ ორი ან სამი სოციალური მედია პლატფორმა, რომელიც ყველაზე პოპულარულია თქვენს სამიზნე აუდიტორიაში;
  • შეადგინეთ კონტენტი;
  • ყველა ტექსტს დაურთეთ მინიმუმ ერთი ჰაშთაგი;
  • გამოიყენეთ თვალშისაცემი სათაურები ვიდეოებისთვის, რადგან Facebook-ისა და Instagram-ისმომხმარებელთა უმრავლესობას გათიშული აქვს ხმა ვიდეოზე.
  • დასვით კითხვები და ჩაატარეთ გამოკითხვები, რათა მიიღოთ გამოხმაურებები.
  • გააზიარეთ კონტენტი, რომელიცშექმნილია და გამოქვეყნებულიაინტერნეტმომხმარებლისმიერ (UGT) მეტი ჩართულობისთვის;
  • შესთავაზეთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას გამოწვევები და წახალისებები.

 

 

 

 

 

 

ნატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზია SOPLIDAN.GE

05/22/2019

სოფლიდან.ჯინატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც 2015 წლს საუკეთესო სტარტაპად დასახელდა. კომპანია თავის წარმატებას პროდუქციის მაღალ ხარისხს მიაწერს. მათი მიზანია სოფლის ჯანმრთელი პროდუქტის თბილისის მოსახლეობისთვის მოწოდება. მომხმარებელს შეუძლია საიტზე სასურველი პროდუქტის შეძენა.

Soplidan.ge-მ საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანი ჯეოფეის მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

სასაწყობე პროგრამასთან სინქრონიზაცია;

ინტეგრაცია გადახდის არხის სისტემებთან;

დამატებითი მოდიფიკაციები;

ვებ-ჰოსტინგი;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.