news

01/01/2018


ნატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზია SOPLIDAN.GE

05/22/2019

სოფლიდან.ჯინატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც 2015 წლს საუკეთესო სტარტაპად დასახელდა. კომპანია თავის წარმატებას პროდუქციის მაღალ ხარისხს მიაწერს. მათი მიზანია სოფლის ჯანმრთელი პროდუქტის თბილისის მოსახლეობისთვის მოწოდება. მომხმარებელს შეუძლია საიტზე სასურველი პროდუქტის შეძენა.

Soplidan.ge-მ საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანი ჯეოფეის მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

სასაწყობე პროგრამასთან სინქრონიზაცია;

ინტეგრაცია გადახდის არხის სისტემებთან;

დამატებითი მოდიფიკაციები;

ვებ-ჰოსტინგი;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.


4 საყოველთაოდ ცნობილი მითი ინტერნეტ მარკეტინგზე

05/21/2019

შეგხვედრიათ თუ არა სტატია, რომელიც განიხილავს, თუ როგორ იწვევს ინტერნეტ მარკეტინგი ფიზიკური მაღაზიების გაკოტრებას? დარწმუნებული ვარ, პასუხი იქნება ერთხმად წარმოთქმული კი, მაგრამ უნდა გაცნობოთ, რომ ეს მხოლოდ მითებია.

საჭიროა იცოდეთ, რომ ყველაფერი, რასაც ინტერნეტ სივრცეში ამოიკითხავთ სიმართლეს არ შეესაბამება.

მსგავსი „ფაქტების“ დიდი რაოდენობა დაფუძნებულია ცრუ ინფორმაციაზე. ინტერნეტი კი სავსეა მითებით ელექტრონულ კომერციაზე, რაც ართულებს მათ გარჩევას ჭეშმარიტებისგან.

მაგრამ ნუ იღელვებთ! დღეს ჩვენ დავამსხვრევთ ფართოდ გავრჩელებულ მითებს და გაგაცნობთ რეალურ ფაქტებსა და ხრიკებს ინტერნეტ მარკეტინგზე.

მოდით დავიწყოთ!

მითი #1 მომხმარებელთა მოლოდინი პროდუქტის ფასზე არარეალურია

რეალობა: არსებობს მოსაზრება, რომ დაბალი ფასი ზრდის პროდუქტის გაყიდვის ალბათობას, თუმცა ეს აცდენილია ჭეშმარიტებას.

ორი აზრი არ არსებობს, რომ პროდუქტის ფასი განმსაზღვრელი ფაქტორია, მაგრამ იმის თქმა, რომ პროდუქტის ყიდვა-არყიდვა ერთპიროვნულად ფასზეა დამოკიდებული, ნამდვილად მცდარია.

და თუ კიდევ უფრო ჩავუღრმავდებით, ვნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა ვერ აბალანსებს საქონლის ფასსა და ხარისხს. მომხმარებლები კი მზად არიან გადაიხადონ შესაბამისი თანხა ხარისხიან პროდუქტში.

შევავლოთ თვალი რამოდენიმე ფაქტორს, რომელსაც მომხმარებლები შეძენამდე აკვირდებიან:

  • სანდოა თუ არა ბრენდი?

  • როგორია მომხმარებელთა ტექნიკურ დახმარება?

  • როგორია ვერ გვერდი?

  • შოპინგის სიმარტივე

  • მიმოხილვები და სარეკომენდაციო წერილები

და ა.შ.

ამიტომაც არ ეცადოთ იყოთ ფასების “ლიდერი”, კონცენტრირდით პროდუქტის ხარისხზე და მომხმარებლის მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებაზე.

მითი#2 სარეგისტრაციო ფორმები გამაღიზიანებელია

ეს კიდევ ერთი გავრცელებული მცდარი შეხედულებაა ელექტრონული კომერციის არეალში.

ბევრი გაყიდვის აგენტები ფიქრობენ,  რომ სარეგისტრაციო ფორმები გამაღიზიანებელია. თუმცა ისინი ვერ ხვდებიან, რომ მომხმარებელს სარეგისტრაციო ფორმების არასავალსებულო კითხვები აღიზიანებთ.

მაშასადამე, ეს თემას აცდენილი კითხვებია, რაც აღიზიანებს მომხმარებელს და არა სარეგისტრაციო ფორმები.

Omnisend-ის კვლევის ანგარიშის თანახმად, თუ გსურთ, რომ კონვერსიის მაჩვენებელი იყოს მაღალი (საშუალოდ10%),სარეგისტრაციო ფორმაში არ იყოს შესავსები 3 გრაფაზე მეტი.

მითი #3 მოგება არის ყველაზე მნიშვნელოვანი შეფასების ინდიკატორი

არსებობს  სხვა მნიშვნელოვანი შეფასების ინდიკატორები,რომლებიც უკეთ ასახავს თქვენს ელექტრონულ ბიზნესს.მაგალითად, ყურადღების მიქცევა ისეთი მნიშვნელებისთვის, როგორიცაა კონვერსიის კურსი, CTR და სხვა, ზუსტად გიჩვენებთ, თუ როგორ რეაგირებს თქვენი სამიზნე აუდიტორია თქვენს ბრენდზე.

მითი #4: კონტენტ მარკეტინგი არ არის მორგებული ზოგიერთი ელექტრონული ბიზნესისთვის.

რეალობა: წლების განმავლობაში მსმენია მოსაზრება, რომ კონტენტ მარკეტინგი არ არის ყველასთვის.მაგრამ, გიფიქრიათ, როგორი აბსურდულია ეს მითი? უკეთ რომ განვმარტო, ყველა ტიპის ელექტრონული კომერციის ბიზნესს შეუძლია ზრდა კონტენტის გაუმჯობესების შედაგად.ბოლოს და ბოლოს ნებისმიერ ბიზნესს აქვს შესაძლებლობა  შექმნას კარგი კონტენტი. ეს ხერხი საშუალებას გაძლევთ,ამბის გადმოცემის გზით მოიზიდოთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია.

კონტენტ მარკეტინგის რამდენიმე ხრიკის  დახმარებით, თქვენ ნამდვილი სასწაულების მოხდება შეგიძლიათ ელექტრონული კომერციის ბიზნეზში.

დასკვნა:

ეს იყო რამდენიმე მითი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის შესახებ, რომელთა დამსხვრევაც გვსურდა.ნუ ენდობით ელექტრონული მარკეტინგის საეჭვო თრენდებს რეალური ვითარების ანალიზის გარეშე.

ტექნიკის ონლაინ მაღაზია ARAYSMILEY.GE

05/20/2019
ტექნიკის ონლაინ მაღაზია ARAYSMILEY.GE

ქართული ტექნიკის ბაზრის ორი ლიდერი - არაი და სმაილი გაერთიანდა, სმაილი, როგორც სამსუნგის, ინდეზიტის და პანასონიკის ოფიციალური პარტნიორი, ხოლო არაი, როგორც ელჯისა და ელექტროლუქსის ექსკლუზიური დისტრიბუტორი, აერთიანებენ საცალო ქსელს არაი-სმაილის სახელით.

 

არაი-სმაილმა უკვე აამოქმედა ახალი ვებ-პლატფორმა - araysmiley.ge, რომელზეც უკვე შესაძლებელია ტექნიკის შეძენა, მათ შორის განვადებით - როცა ტექნიკა გინდა!

 

სწორედ კომპანია ჯეოფეის მხარდაჭერით შეიქმნა ონლაინ მაღაზია https://araysmiley.ge/

 

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ონლაინ მაღაზიის ვერსიულობის განახლება;

ონლაინ მაღაზიის დიზაინის ინსტალაცია;

ფუნქციონალის დამატებითი მოდიფიკაცია;

ინტეგრაცია საქ. ბანკისონლაინ გადახდის სისტემასთან - VISA/MASTERCARD/AMEX;

ინტეგრაცია " კრედო ბანკისონლაინ განვადების სისტემასთან;

ინტეგრაცია " თიბისი ბანკისონლაინ განვადების სისტემასთან;

ბლოგის მოდიფიკაცია;

ონლაინ მაღაზიის 1c თან სინქროიზაცია;

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

 

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

5 მიზეზი თუ რატომ ირჩევს ხალხი ონლაინ შოპინგს

05/16/2019
online-shopping-trends

დღესდღეობით ელექტრონული კომერცია აქტუალურია, მაგრამ როდესმე გიფიქრიათ თუ რატომ ირჩევენ მომხმარებლები სწორედ ონლაინ მაღაზიების ქსელს, იმისდა მიუხედავად, რომ საცალო მაღაზიები დიდი პოპულალურობოთ სარგებლობენ?

ტექნიკის ფართო ასორტიმენტის ონლაინ მაღაზია GIGANT.GE

05/15/2019

პირველი ქართული ინტერნეტ მაღაზია gigant.ge, რომელიც საქართველოში გთავაზობთ შიდა განვადების უნიკალურ სისტემას G-Finance.

„ჯეოფეი“, მომხმარებელს, ელ. კომერციის მიმართულებით მომსახურებას სთავაზობს

05/10/2019

„ჯეოფეი“, კომპანიებს, „ონლაინ“ მაღაზიის შექმნას, მის საკურიერო სისტემებთან ინტეგრაციას, „ონლაინ“ გადახდებს, ინდივიდუალური ფუნქციონალის ანალიტიკასა და სხვა სერვისებს სთავაზობს. როგორც კომპანიის გაყიდვების და მარკეტინგის მენეჯერი ირაკლი კიკონიშვილი ამბობს, ძირითადი მიზანი საქართველოში ელექტრონული კომერციის განვითარებაში მონაწილეობის მიღება და ამ მიმართულებით ადგილობრივი საშუალო, მსხვილი და start-up კომპანიების ტექნიკური მხარდაჭერაა.

ირაკლი კიკონიშვილი: კომპანია 2011 წელს დაარსდა. ვფიქრობ, შესაფერის დროსა და გარემოში, რადგან ზუსტად იმ პერიოდში შეინიშნებოდა მოთხოვნა ბაზარზე ელექტრონული კომერციის მიმართულებით. მისი დამფუძნებელი და IT დირექტორი ვლადიმერ კანდელაკია. საწყის ეტაპზე, ძირითადი მიმართულება საერთაშორისო და ადგილობრივი „ონლაინ“ გადახდის არხების ცნობილი ონლაინ მაღაზიების პლატფორმებზე ინტეგრაცია იყო. სწორედ ამან განაპირობა კომპანიის დასახელება.

M: რა სისტემას იყენებთ, რომელი პლატფორმის საშუალებით ემსახურებით მომხმარებელს?

ვლადიმერ კანდელაკი: საფუძვლიანად გავარჩიეთ საერთაშორისო ბაზარზე მოწინავე „ონლაინ“ მაღაზიის პლატფორმები და სხვადასხვა უპირატესობის გათვალისწინებით, არჩევანი CS-cart-ზე შევაჩერეთ. ეს არის მრავალფუნქციური პლატფორმა, რომლის მართვა პროგრამირების ცოდნის გარეშეც ძალზედ მარტივია. ჩვენი დეველოპერებისათვის მაღალი ხარისხის პროგრამულ ნაწილთან მუშაობა საკმაოდ კომფორტულია. CS-Cart „ონლაინ“ მაღაზიის პლატფორმა 10 წელზე მეტია წარმოდგენილია საერთაშორისო ბაზარზე და მსოფლიოს 170-ზე მეტ ქვეყანაში იყენებენ. სისტემაში გათვალისწინებულია ყველა ძირითადი და დამატებით უამრავი, ახალ ტექნოლოგიებზე დაფუძნებული ფუნქციონალი, რომელიც ძალიან მნიშვნელოვანია წარმატების მისაღწევად „ონლაინ“ ბიზნესში. ამ ეტაპზე, წარმოდგენილი ვართ როგორც www.CScart.ge. ჩვენი ძირითადი მიზანი საქართველოში ელექტრონული კომერციის განვითარებაში მონაწილეობის მიღება და ამ მიმართულებით ადგილობრივი საშუალო, მსხვილი და start-up კომპანიების ტექნიკური მხარდაჭერაა.

2014 წლიდან, CS-cart ის ოფიციალურ ვებგვერდზე, სხვა ქვეყნებთან ერთად ჩამონათვალში, საქართველოც გამოჩნდა, რადგან მათი ავტორიზებული პარტნიორებიგავხდით საქართველოში.

M: კონკრეტულად რა მომსახურებას სთავაზობთ მომხმარებელს?

ი.კ. : ჩვენი ძირითადი მომსახურებების ჩამონათვალი ასეთია:

  • სხვადასხვა სირთულის „ონლაინ“ მაღაზიის შექმნა;
  • “Responsive” დიზაინის შექმნა და ,,Markup“-ი;
  • „ონლაინ“ მაღაზიაში TBC, CARTU, BOG, LB, VTB პლასტიკური ბარათით (Visa/Mastercard/Amex) „ონლაინ“ გადახდის მეთოდის ინტეგრაცია;
  • TBC, BOG, LB, VTB, Credo, OK, Crystal, SPACE „ონლაინ“ განვადების მეთოდების ინტეგრაცია ონლაინ მაღაზიაში;
  • სწრაფი ჩარიცხვის გადახდის მეთოდების TBC PAY და EXPRESS PAY ინტეგრაცია;
  • „ონლაინ“ მაღაზიის სასაწყობე სისტემებთან ინტეგრაცია: 1C, FINA, BDO, NAV, QUICKBOOKS და სხვ. (ასევე, ინდივიდუალურად შექმნილ სასაწყობე სისტემებთან);
  • „ონლაინ“ მაღაზიის საკურიერო სისტემებთან ინტეგრაცია: საქ.ფოსტა, City express, DHL, Nova Poshta და სხვ.
  • ინდივიდუალური ფუნქციონალის ანალიტიკა, მოდიფიკაციების შესრულება და დანერგვა;
  • „ონლაინ“ მაღაზიის ტექნიკურ მოთხოვნებზე ორიენტირებული, „ჰოსტინგ“ მომსახურებით უზრუნველყოფა (სერვერი შემოწმებულია CS-cart ის ტექ.გუნდის მიერ და განთავსებულია მათ ოფიციალურ ვებგვერდზე, როგორც CS-cart ის ტექნიკურ მოთხოვნებთან სრულად თავსებადი „ჰოსტინგ“ მომსახურება);
  • და ყველაზე მნიშვნელოვანი – ზემოთ ჩამოთვლილი მომსახურებების შემდგომი, ტექნიკური მხარდაჭერით უზრუნველყოფა.

M: ვინ არიან კომპანიის კლიენტები და რამდენად დიდია თქვენს სერვისზე მოთხოვნა?

ი.კ. : დღეს უფრო მეტად იზრდება იმ ადამიანების რიცხვი, ვინც, ოფისიდან ან სახლიდან გაუსვლელად, ცდილობს, შეიძინოს სასურველი პროდუქტი „ონლაინ“, რაც ფიზიკური მაღაზიების მფლობელებს აიძულებს გაყიდვების გადატანას ინტერნეტ სივრცეში. „ონლაინ“ მაღაზიის შექმნა ხელს უწყობს კომპანიებს თავიდან აირიდონ ფიზიკური მაღაზიის ან ფილიალის გახსნის დამატებითი ხარჯები, სანაცვლოდ კი მოიზიდონ პოტენციური ინტერნეტ მომხმარებლები. გასულ წლებთან შედარებით, მოთხოვნა მნიშვნელოვნადაა გაზრდილი, რაც კიდევ უფრო მეტ მოტივაციას გვაძლევს, განვავითაროთ მომსახურებები ელექტრონული კომერციის მიმართულებით. ჩვენი პარტნიორი „ონლაინ“ მაღაზიის მფლობელებისგან, ყოველდღიურად ვიღებთ სხვადასხვა სირთულის დავალებას, რაც ზრდის ჩვენს გამოცდილებას და ამის საფუძველზე, ჩვენს პორტფოლიოს .

M: ბაზარზე დიდი კონკურენციაა. „ჯეოფეი“ რით გამოირჩევა?

ვ.კ. : ჩვენ ავირჩიეთ ვიწრო, განვითარებადი პროფილი „ონლაინ“ მაღაზიის მიმართულებით. დღეისათვის, ელექტრონული კომერციის მიმართულებით ყველაზე დიდ პორტფოლიოს ვფლობთ საქართველოში, რაც გულისხმობს აღნიშნულ სფეროში სხვადასხვა სირთულის დავალების წარმატებით შესრულებას და დაგროვილ გამოცდილებას. სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ამ სფეროში ტექნიკური მხარდაჭერის მომსახურება შესრულებულ პროექტებზე, რაც მუშაობის პროცესში, შესაძლო შეფერხებების შემთხვევაში, მყისიერ რეაგირებას გულისხმობს. შესაბამისად, დამკვეთისათვის ეს პასუხისმგებლობის გარანტიაა. ერთია, საწყის ეტაპზე ვიზუალურად ლამაზად შეფუთული ,ონლაინ მაღაზია“ და მეორე, ბევრად უფრო მნიშვნელოვანი – როგორ იმუშავებს ის და მასთან ინტეგრირებული სერვისები რეალურ რეჟიმში დატვირთვის პერიოდში.

M: სამომავლოდ რას გეგმავს კომპანია?

ი.კ. : ზემოაღნიშნული მოთხოვნების გათვალისწინებით, ვგეგმავთ, მაქსიმალურად დავეხმაროთ ადგილობრივ ბაზარს და გავაფართოვოთ მომსახურებები. ამ მიმართულებით საზღვრები არ არსებობს და როგორც CS-cart ის ავტორიზირებული პარტნიორებს, გვსურს, უახლოეს პერიოდში ჩვენი ძალები მოვსინჯოთ საერთაშორისო მასშტაბითაც.

 

წყარო: marketer.ge

საკანცელარიო ონლაინ მაღაზია Vestashop.ge

03/01/2019

საბითუმო-საცალო საკანცელარიო მაღაზია VESTA გთავაზობთ როგორც ფიზიკურ, ასევე ონლაინ მაღაზია Vestashop.ge-ს,  რომელიც ჯეოფეის ტექნიკური მხარდაჭერით შეიქმნა. თქვენ სურვილისამებს სასკოლო საკანცელარიო თუ საოფისე ინვენტარი შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ონლაინ და მიიღოთ სასურველ მისამართზე საკურიერო მომსახურებით.

 

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია/გამართვა;

✓ ვებ-გვერდის დიზაინი;

✓ ინტეგრაცია  ონლაინ გადახდის სისტემასთან - VISA/MASTERCARD;

✓ სასაწყობე პროგრამა „Fina”-სთან სინქრონიზაცია;

✓ დამატებითი მოდიფიკაციები;

✓ ვებ-ჰოსტინგ მომსახურება;

  და რაც მნიშვნელოვანია: ყოველთვიური ტექნიკური მხარდაჭერა!

თამაშების ონლაინ მაღაზია Gamezone.ge

11/19/2018

თანამედროვე მსოფლიოში ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია გასართობ თამაშებს. ონლაინ მაღაზია Gamezone.ge გთავაზობთ, როგორც ვირტუალურ თამაშებს, ასევე სათამაშო აქსესუარებსა და ატრიბუტიკას. თქვენ შეგიძლიათ ეწვიოთ, როგორც მათ ფიზიკურ მაღაზიას, ასევე ონლაინ მაღაზიას, სადაც სახლიდან გაუსვლელად შეიძენთ თქვენთვის სასურველ თამაშსა თუ ნივთს.

 

ჩვენი პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ სასაწყობე პროგრამასთან სინქრონიზაცია;

✓ ინტეგრაცია გადახდის არხის სისტემებთან;

✓ დამატებითი მოდიფიკაციები;

✓ ვებ-ჰოსტინგი;

და რაც მნიშვნელოვანია ყოველთვიური ტექნიკური მხარდაჭერა

ზოომაღაზია 4PETS.GE

01/17/2018

მაღაზია 4Pets დაარსდა 2018 წელს, რომელიც გთავაზობთ შიანურ ცხოველთა კვების და მოვლის საშუალებებს.

ბრენდული აქსესუარების ონლაინ მაღაზია CLASSICROOM.GE

06/15/2017

კლასიკ რუმიწარმოადგენს ქართულ ონლაინ მაღაზიას, რომელიც გთავაზობთ მსოფლიოში ცნობილი ბრენდების აქსესუარებსა და სამკაულებს. თითოეული საიუვილერო ნაწარმი დამზადებულია უნიკალური მინერალებისა და კრისტალებისგან. ქვები მოპოვებული და დამუშავებულია მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეში. აქსესუარებში გამოყენებული იშვიათი მინერალები აწყობილია ხელით, რაც თითოეულ სამკაულს განსხვავებულ იერს სძენს.

ონლაინ მაღაზია http://classicroom.ge/ კომპანია ,,ჯეოფეის“ მიერ შეიქმნა.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ჰოსტინგ მომსახურება;
ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;
ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი).
ვებ-გვერდის დიზაინის ინსტალაცია

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ყოველთვიურ ტექნიკურ მხარდაჭერას.