news

05/09/2020


პრემიუმ ტექნიკის ონლაინ მაღაზია RUGGED.GE

06/04/2019

ონლაინ მაღაზია Rugged.ge - წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდების, ოფიციალურ რეტეილერს.

Rugged.ge - ონლაინ მაღაზია საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე რამდენიმე წელია ფუნქციონირებს. კომპანია აცნობიერებს ხარისხიანი სერვისის საჭიროებას, რის გამოც ის თანამშრომლობს უმსხვილეს ბრენდების ოფიციალურ სერვის ცენტრებთან. მისი მიზანია იყოს ლიდერი კომპანია, რომელიც მოხმარებელს შესთავაზებს ინტერნეტ სივრცეში მაღალი ხარისხის პრემიუმ ტექნიკას.

Rugged.ge- საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანია ,,ჯეოფეის მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ონლაინ განვადების სისტემასთან;

✓ ინტეგრაცია ლიბერთი ბანკის ონლაინ განვადების სისტემასთან;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

ეფექტური რეკლამის 5 მეთოდი

06/03/2019
ეფექტური რეკლამის 5 მეთოდი

 

კომპანიის ისტორია დიდ როლს თამაშობს ინტერნეტ მარკეტინგში. მისი საშუალებით მომხმარებელი უკეთ იცნობს კომპანიას. კარგ ისტორიას შეუძლია  მძაფრი ემოციების გაღვივება და ძლიერი კავშირის დამყარება მომხმარებელსა და კომპანიას შორის. ეს კი აუცილებელია ონლაინ სამყაროში, სადაც კომპანიები გამუდმებით აწუხებენ მომხმარებლებს მომაბეზრებელი გზავნილებითა და შემოთავაზებებით.

კვლევების მიხედვით, წელიწადში დაახლოებით 5.3 ტრილიონი რეკლამაა ნაჩვენები. სწორედ ეს რაოდენობაა მიზეზი, თუ რატომაც ბლოკავს აუდიტორია მათ დიდ ნაწილს.ასეთ შემთხვევაში, საინტერესო ისტორია ერთადერთი წარმატებული ხერხია ყურადღების მისაპყრობად.

  1.  ვიდეოგზავნილი

როგორც მარკეტოლოგმა, თქვენ ალბათ უკვე იცით, რომ ადამიანი ინფორმაციას ვიზუალურად უკეთ აღიქვამს, ვიდრე ტექსტის მეშვეობით.

ჯეიმს მეიფილდი ამბობს, რომ დღევანდელი ინფორმაცია ვიზუალურ წარმოჩენაზე უნდა იყოს დაყრდნობილი იმისათვის, რომ შეასრულოს თავისი დანიშნულება.

 “ვიდეოები ხდის ინფორმაციას უფრო ცოცხალსა და დინამიურს,რაც მაყურებელს ინტერესით ავსებს.”

აიღეთ მაგალითი Google-სგან, რომელიც მთელს მსოფლიოში ყველაზე გავლენიანი საძიებო სისტემაა, ის არ უსვამს ხაზს მის გლობალურ პოპულარობას, ის უბრალოდ ამტკიცებს იმ ფაქტს, რომ მომხმარებელი აფასებს საინტერესო სიახლეებს და არა რეკლამებს, რითიც ცდილობს მაგალითი მისცეს სხვა კომპანიებს, რომლებიც დაკავებულები არიან თვით პიარით.

  1.  ინოვაცია

მომხმარებელს უყვარს ინოვაციები და ბრენდები, რომლებსაც ყოველთვის შეუძლიათ რაიმე  საინტერესო და ამაღელვებელის შემოთავაზება. ციფრული სამყარო კვლავ იზრდება და ვითარდება, ეცადე გამოიყენო ეს უპირატესობა და შესთავაზო ხალხს ის რაც არასდროს უნახავთ.

მაგალითად, აიღეთ IKEA, ავეჯის ყველაზე დიდი ონლაინ მაღაზია, რომელმაც შექმნა აპლიკაცია-IKEA Place.

 

მათ დაამატეს აპლიკაციას პატარა, მაგრამ არსებითი დეტალი, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებელს გამოცადოს პროდუქტი ყიდვამდე. “ობიექტებს როგორც რეალურს ისე აღიქვამ, შეგიძლია ყველა კუთხით შეაფასო, ამის გამოცდა ნამდვილი სასწაულია”.

კომპანია IKEA-ს ინოვაცია საკმაოდ მარტივია, მაგრამ არც არის საჭირო მათი გართულება მყიდველის მისაზიდად.

  1.  სოციოლოგიური მტკიცებულება

იცოდით, რომ მომხმარებელთა 92% რეკომენდაციას უფრო ენდობა ვიდრე რეკლამას? „Word ofmouthMarketing“ სიახლე არ არის, მაგრამ ბოლო პერიოდში ძალიან მნიშვნელოვანი გახდა მარკეტოლოგებისათვის. თუ გინდა, რომ შენი ისტორია ავტორიტეტული და დამაჯერებელი იყოს, დაამატე მომხმარებელთათვის სარეკომენდაციო წერილების სექცია.

სწორედ ასე მოიქცა Starbucks-ს ერთ-ერთი ვიდეოში, რომელშიც გვიამბობს თუ როგორ გახდა ჩვეულებრივი ყავის მაღაზია საერთაშორისო ბრენდი. რამდენიმე Starbucks-ის რეგულარულმა მომხმარებელმა განათავსა თავისი პირადი ისტორია, გამოცდილება, პირველი ვიზიტი, შთაბეჭდილებები და ა.შ. ამ ყველაფრის წაკითხვის შემდეგ, შენ დაუფიქრებლად გაეშურებიStarbucks-ში!

 

   4. მინი რეკლამები

 

დღევანდელი მომხმარებლები მოუთმენლები არიან. დღის განმავლობაში ისინი ძალიან ბევრ ინფორმაციას იღებენ, შენ კი არ გაქვს ფუფუნება, რომ შეაწუხო ისინი ხანგრძლივი რეკლამებით. კვლევები გვიჩვენებს, რომ რეკლამა, რომელიც  90 წამზე ნაკლებია,მაყურებლთა 59%-ს ინარჩუნებს ვიდეოს დასრულებამდე, ხოლო 30 წუთიანი მხოლოდ 14%-ს.

აქტუალურია ხანგრძლივობის კიდევ უფრო შემცირება. მარკეტინგ ლიდერები ტვირთავენ რეკლამებს,  რომელთა ხანგრძლივიბა 10 წამზე ნაკლებია. იდეალურ დროდ 6 წამია მიჩნეული, ყველა ცდილობს რაც შეიძლება მოკლე დროში მოათავსოს საინტერესო და დამაინტრიგებელი გზავნილი.

  1.  სოციალური პასუხისმგებლობა

ინფორმაციის გადმოცემა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა იდეალური კომბინაციაა. ეს ტენდენციაა, რომელიც დიდხანს გაგრძელდება.

ბარონ ფიგმა ეს დიდი ხნის წინ აღმოაჩინა და სწორედ ამიტომ დააარსა კომპანია “იყიდე წიგნი, დარგე ხე”.  ბრენდი ყვება ისტორიას იმაზე, რომ დედამიწა უკეთეს ადგილად უნდა გავხადოთ, ვიდრე აღმოვაჩინეთ, და ამისათვის ერთ-ერთი გზა მცენარეების დარგვაა.

 

ამ ისტორიის მორალი? ჩვენ ყველას გვინდა სარგებლის მიღება, მაგრამ ეს არ უნდა იყოს ჩვენი პრიორიტეტი.

 

დასკვნა:

ინფორმაციული მარკეტინგი შორს ვერ წაგიყვანთ, თუ თქვენს გზავნილებს საინტერესო ფაქტებით არ დატვირთავთ. მომხმარებელს მობეზრდა რეკლამები, ამიტომაც აუცილებელია დღევანდელი ტენდენციების გათვალისწინება და მომხმარებლის აღელვება ბრენდის ისტორიებით.

ამ პოსტში ჩვენ გესაუბრეთ ინფორმაციის გადმოცემის ხერხებზე, რომლებიც ყველა გამოცდილმა მარკეტოლოგმა უნდა იცოდეს. გაეცანით ჩვენს საინტერესო სტატიებს და მიიღეთ სასარგებლო რჩევები თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირებისათვის.

ღვინის ონლაინ მაღაზია 8000VINTAGES.GE

06/02/2019

ონლაინ მაღაზია https://8000vintages.ge/ წარმოგიდგენთ ქართული ღვინის ფართო ასორტიმენტს. მომხმარებელს საშუალება აქვს სასურველი ღვინო შეიძინოს, როგორც ადგილზე, ასევე ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად.

ამ ეტაპზე 1941 ღვინიდან, დამოუკიდებელი სადეგუსტაციო კომისიის მიერ, 925 ღვინო შეირჩა, რომლებიც უკვე თაროებზეა. ბარში, ყოველგვარი მომსახურების ფასნამატის გარეშე, შეგიძლიათ დააგემოვნოთ სასურველი ღვინო. კომპანია ხშირად ატარებს ღვინის მასტერკლასებსა და დეგუსტაციებს.

ონლაინ მაღაზია 8000vintages.ge კომპანია ჯეოფეის მხარდაჭერით შეიქმნა.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:


✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი);

✓ საბუღალტრო პროგრამა „ფინას“ სინქრონიზაცია ონლაინ მაღაზიასთან;

კომპანია ,,ჯეოფეი“

უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ მაღაზია ELIAVAZE.GE

05/27/2019
სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ მაღაზია ELIAVAZE.GE

eliavaze.ge არის ერთ-ერთი ინოვატორი კომპანია,რომელიც ახორციელებს სამშენებლო და სარემონტო მასალების ონლაინ გაყიდვებს.

როგორ ავაწყოთ წარმატებული ბიზნესი ონლაინ

05/23/2019

„თუ თქვენი ბიზნესი არ არის ინტერნეტში, მაშინ თქვენ არ ხართ ბიზნესში”. ბილ გეითსის გენიალური გამონათქვამი.

თანამედროვე ბიზნესისთვის უმნიშვნელოვანესია ადგილი ეკავოს ინტერნეტ სივრცეში. ეს ეხმარბა ბრენდს ცნობადობის ამაღლებაში, მის მიმართ ლოიალურობის გაზრდასა და შედეგად გაყიდვების ზრდაში.

ამ სტატიაში შეიტყობთ საინტერესო რჩევებსა და ხრიკებს,თუ როგორ მოვახდინოთ თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირება.

დაამზადეთ ვებ-გვერდი

პირველი ნაბიჯი ამ მიმართულებით, არის ვებ-გვერდის შექმნა. თქვენი ვებ საიტი უნდა იყოს თვალში საცემი, ჰქონდეს მარტივი სტრუქტურა, აგრეთვე ადაპტირებული უნდა იყოს მობილური ტელეფონებისა და პლანშეტების მიმართ.

იმ შემთხვევაში თუ არ ხართ პროგრამისტი, აუცილებელია იპოვოთ მომხმარებლისთვის მორგებული ონლაინ პლატფორმა, რომელიც პასუხობს თქვენს მოთხოვნებს.მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ cscart-ის პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელსაც აქვს ყველა ფუნქცია, იმისათვის, რომ შექმნათ უაღრესად ფუნქციონალური ონლაინ მაღაზია ან ონლაინ ბაზრობა.თუ ამ ვარიანტს აირჩევთ, დაზოგავთ ფულს და შექმნით ვებ-გვერდს, რომელიც გამოიყურება ზუსტად ისე, როგორც თქვენ წარმოგიდგენიათ.

შექმენით ეფექტური შინაარსის მქონე,მარკეტინგული სტრატეგია:

თუ შეეკითხებით გამოცდილ მარკეტოლოგს, როგორ ავაწყოთ წარმატებული ბიზნესი, მიიღებთ მარტივ პასუხს - შექმენით ეფექტური შინაარსის მარკეტინგული სტრატეგია.

ინფორმაციულ საუკუნეში მაღალი ხარისხის კონტენტი წარმატებული ონლაინ ბიზნესის საწინდარია.წარმოგიდგენთ იმ კითხვების ჩამონათვალს, რომელსაც უნდა პასუხობდეთ, რათა შეიმუშაოთ კონტენტის ეფექტური სტრატეგია.

  • როგორი ტიპის ინფორმაცია აინტერესებს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას. თქვენ შეგიძლიათ გამოაქვეყნოთ სტატიები, ფოტოები, განმარტებითი ვიდეოები, გზამკვლევები (ე.წ. გაიდები),  ინფოგრაფიკა, გრაფიკები, მიმები და ა.შ.
  • ვინ იქნება კონტენტის შექმნის პასუხისმგებელი. ეს შეიძლება იყოთ თქვენ, ვინმე თქვენი გუნდიდან ან შტატგარეშე კონტენტის შემქმნელი.
  • რა სიხშირით გამოაქვეყნებთ ახალ კონტენტს- დღეში ორჯერ, კვირაში ერთხელ და ა.შ.

რომელ არხებს აირჩევთ თქვენი კონტენტის გავრცელებისთვის. ეს შეიძლება იყოს თქვენი ვებ-გვერდი, ბლოგინგის პლატფორმები, სოციალური მედიის ანგარიშები და ა.შ.

ნუ უგულებელყოფთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას (SEO).

იმისათვის, რომ თქვენს მიერ დაწერილი  სტატია არ „დაიკარგოს“ მსოფლიო ქსელში, აუცილებელია მისი მორგება SEO-სთვის. ეს გაზრდის იმის შანსებს, რომ თქვენი სტატია მოხვდება Google-ის ძიების თავში და შედეგად გაიზრდება „ტრაფიკი“ თქვენს ვებ-გვერდზე. ეს არის უმთავრესი წესები, რომლებიც უნდა გაითვალისწინონ კონტენტის შემქმნელებმა:

გამოიყენეთ Goole Trends ან Ubersuggest-ი, რათა მოძებნოთ დაბალი კონკურენციის მქონე , მაღალი ტრაფიკის საკვანძო სიტყვები.

  • არ გადაამეტოთ საკვანძო სიტყვები. ნუ დაამსგავსებთ ტექსტებს სარეკლამო განცხადებას;
  • არ შეადგინოთ წინადადებები, რომლებიც შეიცავს 20 სიტყვაზე მეტს;
  • პარაგრაფები უნდა იყოს მოკლე;
  • გამოიყენეთ ქვესათაურები, რათა სტატია იყოს ადვილად წასაკითხი;
  • გამოყავით ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმცია;
  • მოერიდეთ პასიურ ტონს.

 

იაქტიურეთ სოციალურ ქსელებში

სტატისტიკის თანახმად, ინტერნეტ მომხმარებლები დღეში  2 საათსა და 20 წუთზე მეტ დროს უთმობენ სოციალური მედია პლატფორმების დათვალიერებასა და მეგობრებთან  მიმოწერას.

ასე, რომ წარმოგიდგენთ რამდენიმე რჩევას, სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენებისთვის:

  • აირჩიეთ ორი ან სამი სოციალური მედია პლატფორმა, რომელიც ყველაზე პოპულარულია თქვენს სამიზნე აუდიტორიაში;
  • შეადგინეთ კონტენტი;
  • ყველა ტექსტს დაურთეთ მინიმუმ ერთი ჰაშთაგი;
  • გამოიყენეთ თვალშისაცემი სათაურები ვიდეოებისთვის, რადგან Facebook-ისა და Instagram-ისმომხმარებელთა უმრავლესობას გათიშული აქვს ხმა ვიდეოზე.
  • დასვით კითხვები და ჩაატარეთ გამოკითხვები, რათა მიიღოთ გამოხმაურებები.
  • გააზიარეთ კონტენტი, რომელიცშექმნილია და გამოქვეყნებულიაინტერნეტმომხმარებლისმიერ (UGT) მეტი ჩართულობისთვის;
  • შესთავაზეთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას გამოწვევები და წახალისებები.

 

 

 

 

 

 

ნატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზია SOPLIDAN.GE

05/22/2019

სოფლიდან.ჯინატურალური სოფლის პროდუქტების ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც 2015 წლს საუკეთესო სტარტაპად დასახელდა. კომპანია თავის წარმატებას პროდუქციის მაღალ ხარისხს მიაწერს. მათი მიზანია სოფლის ჯანმრთელი პროდუქტის თბილისის მოსახლეობისთვის მოწოდება. მომხმარებელს შეუძლია საიტზე სასურველი პროდუქტის შეძენა.

Soplidan.ge-მ საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანი ჯეოფეის მიანდო.

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;

სასაწყობე პროგრამასთან სინქრონიზაცია;

ინტეგრაცია გადახდის არხის სისტემებთან;

დამატებითი მოდიფიკაციები;

ვებ-ჰოსტინგი;

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.


4 საყოველთაოდ ცნობილი მითი ინტერნეტ მარკეტინგზე

05/21/2019

შეგხვედრიათ თუ არა სტატია, რომელიც განიხილავს, თუ როგორ იწვევს ინტერნეტ მარკეტინგი ფიზიკური მაღაზიების გაკოტრებას? დარწმუნებული ვარ, პასუხი იქნება ერთხმად წარმოთქმული კი, მაგრამ უნდა გაცნობოთ, რომ ეს მხოლოდ მითებია.

საჭიროა იცოდეთ, რომ ყველაფერი, რასაც ინტერნეტ სივრცეში ამოიკითხავთ სიმართლეს არ შეესაბამება.

მსგავსი „ფაქტების“ დიდი რაოდენობა დაფუძნებულია ცრუ ინფორმაციაზე. ინტერნეტი კი სავსეა მითებით ელექტრონულ კომერციაზე, რაც ართულებს მათ გარჩევას ჭეშმარიტებისგან.

მაგრამ ნუ იღელვებთ! დღეს ჩვენ დავამსხვრევთ ფართოდ გავრჩელებულ მითებს და გაგაცნობთ რეალურ ფაქტებსა და ხრიკებს ინტერნეტ მარკეტინგზე.

მოდით დავიწყოთ!

მითი #1 მომხმარებელთა მოლოდინი პროდუქტის ფასზე არარეალურია

რეალობა: არსებობს მოსაზრება, რომ დაბალი ფასი ზრდის პროდუქტის გაყიდვის ალბათობას, თუმცა ეს აცდენილია ჭეშმარიტებას.

ორი აზრი არ არსებობს, რომ პროდუქტის ფასი განმსაზღვრელი ფაქტორია, მაგრამ იმის თქმა, რომ პროდუქტის ყიდვა-არყიდვა ერთპიროვნულად ფასზეა დამოკიდებული, ნამდვილად მცდარია.

და თუ კიდევ უფრო ჩავუღრმავდებით, ვნახავთ, რომ ბიზნესების უმრავლესობა ვერ აბალანსებს საქონლის ფასსა და ხარისხს. მომხმარებლები კი მზად არიან გადაიხადონ შესაბამისი თანხა ხარისხიან პროდუქტში.

შევავლოთ თვალი რამოდენიმე ფაქტორს, რომელსაც მომხმარებლები შეძენამდე აკვირდებიან:

  • სანდოა თუ არა ბრენდი?

  • როგორია მომხმარებელთა ტექნიკურ დახმარება?

  • როგორია ვერ გვერდი?

  • შოპინგის სიმარტივე

  • მიმოხილვები და სარეკომენდაციო წერილები

და ა.შ.

ამიტომაც არ ეცადოთ იყოთ ფასების “ლიდერი”, კონცენტრირდით პროდუქტის ხარისხზე და მომხმარებლის მოთხოვნილებების დაკმაყოფილებაზე.

მითი#2 სარეგისტრაციო ფორმები გამაღიზიანებელია

ეს კიდევ ერთი გავრცელებული მცდარი შეხედულებაა ელექტრონული კომერციის არეალში.

ბევრი გაყიდვის აგენტები ფიქრობენ,  რომ სარეგისტრაციო ფორმები გამაღიზიანებელია. თუმცა ისინი ვერ ხვდებიან, რომ მომხმარებელს სარეგისტრაციო ფორმების არასავალსებულო კითხვები აღიზიანებთ.

მაშასადამე, ეს თემას აცდენილი კითხვებია, რაც აღიზიანებს მომხმარებელს და არა სარეგისტრაციო ფორმები.

Omnisend-ის კვლევის ანგარიშის თანახმად, თუ გსურთ, რომ კონვერსიის მაჩვენებელი იყოს მაღალი (საშუალოდ10%),სარეგისტრაციო ფორმაში არ იყოს შესავსები 3 გრაფაზე მეტი.

მითი #3 მოგება არის ყველაზე მნიშვნელოვანი შეფასების ინდიკატორი

არსებობს  სხვა მნიშვნელოვანი შეფასების ინდიკატორები,რომლებიც უკეთ ასახავს თქვენს ელექტრონულ ბიზნესს.მაგალითად, ყურადღების მიქცევა ისეთი მნიშვნელებისთვის, როგორიცაა კონვერსიის კურსი, CTR და სხვა, ზუსტად გიჩვენებთ, თუ როგორ რეაგირებს თქვენი სამიზნე აუდიტორია თქვენს ბრენდზე.

მითი #4: კონტენტ მარკეტინგი არ არის მორგებული ზოგიერთი ელექტრონული ბიზნესისთვის.

რეალობა: წლების განმავლობაში მსმენია მოსაზრება, რომ კონტენტ მარკეტინგი არ არის ყველასთვის.მაგრამ, გიფიქრიათ, როგორი აბსურდულია ეს მითი? უკეთ რომ განვმარტო, ყველა ტიპის ელექტრონული კომერციის ბიზნესს შეუძლია ზრდა კონტენტის გაუმჯობესების შედაგად.ბოლოს და ბოლოს ნებისმიერ ბიზნესს აქვს შესაძლებლობა  შექმნას კარგი კონტენტი. ეს ხერხი საშუალებას გაძლევთ,ამბის გადმოცემის გზით მოიზიდოთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია.

კონტენტ მარკეტინგის რამდენიმე ხრიკის  დახმარებით, თქვენ ნამდვილი სასწაულების მოხდება შეგიძლიათ ელექტრონული კომერციის ბიზნეზში.

დასკვნა:

ეს იყო რამდენიმე მითი ელექტრონული კომერციის მარკეტინგის შესახებ, რომელთა დამსხვრევაც გვსურდა.ნუ ენდობით ელექტრონული მარკეტინგის საეჭვო თრენდებს რეალური ვითარების ანალიზის გარეშე.

ტექნიკის ონლაინ მაღაზია ARAYSMILEY.GE

05/20/2019
ტექნიკის ონლაინ მაღაზია ARAYSMILEY.GE

ქართული ტექნიკის ბაზრის ორი ლიდერი - არაი და სმაილი გაერთიანდა, სმაილი, როგორც სამსუნგის, ინდეზიტის და პანასონიკის ოფიციალური პარტნიორი, ხოლო არაი, როგორც ელჯისა და ელექტროლუქსის ექსკლუზიური დისტრიბუტორი, აერთიანებენ საცალო ქსელს არაი-სმაილის სახელით.

 

არაი-სმაილმა უკვე აამოქმედა ახალი ვებ-პლატფორმა - araysmiley.ge, რომელზეც უკვე შესაძლებელია ტექნიკის შეძენა, მათ შორის განვადებით - როცა ტექნიკა გინდა!

 

სწორედ კომპანია ჯეოფეის მხარდაჭერით შეიქმნა ონლაინ მაღაზია https://araysmiley.ge/

 

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

ონლაინ მაღაზიის ვერსიულობის განახლება;

ონლაინ მაღაზიის დიზაინის ინსტალაცია;

ფუნქციონალის დამატებითი მოდიფიკაცია;

ინტეგრაცია საქ. ბანკისონლაინ გადახდის სისტემასთან - VISA/MASTERCARD/AMEX;

ინტეგრაცია " კრედო ბანკისონლაინ განვადების სისტემასთან;

ინტეგრაცია " თიბისი ბანკისონლაინ განვადების სისტემასთან;

ბლოგის მოდიფიკაცია;

ონლაინ მაღაზიის 1c თან სინქროიზაცია;

✓ ჰოსტინგ მომსახურება;

 

კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.

ტექნიკის ფართო ასორტიმენტის ონლაინ მაღაზია GIGANT.GE

05/15/2019

პირველი ქართული ინტერნეტ მაღაზია gigant.ge, რომელიც საქართველოში გთავაზობთ შიდა განვადების უნიკალურ სისტემას G-Finance.

საკანცელარიო ონლაინ მაღაზია Vestashop.ge

03/01/2019

საბითუმო-საცალო საკანცელარიო მაღაზია VESTA გთავაზობთ როგორც ფიზიკურ, ასევე ონლაინ მაღაზია Vestashop.ge-ს,  რომელიც ჯეოფეის ტექნიკური მხარდაჭერით შეიქმნა. თქვენ სურვილისამებს სასკოლო საკანცელარიო თუ საოფისე ინვენტარი შეგიძლიათ შეუკვეთოთ ონლაინ და მიიღოთ სასურველ მისამართზე საკურიერო მომსახურებით.

 

პროექტის ფარგლებში დაინერგა:

✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია/გამართვა;

✓ ვებ-გვერდის დიზაინი;

✓ ინტეგრაცია  ონლაინ გადახდის სისტემასთან - VISA/MASTERCARD;

✓ სასაწყობე პროგრამა „Fina”-სთან სინქრონიზაცია;

✓ დამატებითი მოდიფიკაციები;

✓ ვებ-ჰოსტინგ მომსახურება;

  და რაც მნიშვნელოვანია: ყოველთვიური ტექნიკური მხარდაჭერა!