CS-Cart და Multi-Vendor 4.10.1-ში, დაინერგა პროდუქციის ვარიაციების ფუნქციის ბოლო ვერსია.
პროდუქტის ვარიაციები ამარტივებს მსგავსი პროდუქტების მართვას და უფრო ეფექტურს ხდის მომხმარებლებისთვის პროდუქციის დემონსტრირებას. ვარიაციები აგრეთვე ეხმარება მომხმარებელს იპოვოს სასურველი პროდუქტი, განსხვავებული მახასიათებლების მქონე ანალოგიურ პროდუქტებში.
როგორ ფუნქციონირებს პროდუქტის ვარიაციები
ნებისმიერი პროდუქტს, რომელსაც გააჩნია თუნდაც ერთი მახასიათებელი, შესაძლებელია ჰქონდეს ვარიაციები. მაგალითად ავიღოთ სმარტფონი.
ვთქვათ, თქვენ ყიდით გარკვეულ სმარტფონის მოდელს. ეს მოდელი წარმოდგენილია სამ ფერში - შავი, ლურჯი და თეთრი, მოცულობით 32 და 64 გბ. ამ შემთხვევაში ფერი და მეხსიერების მოცულობა, პროდუქტის მახასიათებლებია. ვარიაციები გენერირდება ამ მახასიათებლებიდან გამომდინარე.
პროდუქტის ვარიაციების გენერირებამდე, შექმენით სასურველი მახასიათებლები პროდუქტის განყოფილებაში Products → Features. თითოეული მახასიათებლისთვის, აირჩიეთ ერთ-ერთი დანიშნულება:
ცალკეული პროდუქტის ვარიაციები: ამ მახასიათებლის მქონე პროდუქტის ვარიაციები კატალოგში დაიკავებენ ცალკე მდგომ პოზიციას და ექნება უნიკალური SEO სახელწოდება. მაგალითად, ეს ფუნქცია იდეალურია ფერის მახასიათებლისთვის - მაღაზიის ძიების შედეგად მომხმარებელი ნახავს სმარტფონის ყველა ფერს.
ერთი პროდუქტის ვარიაციები: ამ მახასიათებლის მქონე პროდუქტის ვარიაციებს არ ექნებათ ცალკე პოზიცია კატალოგში - ისინი დაჯგუფებული იქნებიან ერთი პროდუქტის კატეგორიის ქვეშ.აირჩიეთ ეს ფუნქცია, რათა არ შეიტანოთ კატალოგში ერთმანეთის მსგავსი პროდუქცია. მაგალითად გამოიყენეთ ეს ფუნქცია ზომისა და მეხსიერების მოცულობის მახასიათებლებისთვის. მომხმარებელს საშუალება ექნება აირჩიოს სასურველი პროდუქტის ვარიაცია მთავარი(ძირეული) პროდუქტის გვერდზე.
პროდუქტის ვარიაციების კონფიგურაცია:
ადმინს ვარიაციების კონფიგურირება, ჩვეულებრივი პროდუქტის მსგავსად შეუძლია.
ინდივიდუალური ფასის და კატეგორიის მითითება;
თითოეული ვარიაციისთვის რამოდენიმე სურათის ატვირთვა;
ინდივიდუალური ტრანსპორტირების ფუნქციის მითითება;
საბითუმო ფასდაკლების დადგენა;
პროდუქტის ვარიაციების შექმნა და ატვირთვა;
მომხმარებლებს საშუალება აქვს;
მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება, გამოწერის გზით მიიღოს ინფორმაცია სასაწყობე მარაგებზე და მათ ცვლილებებზე;
ფილტრების ჩართვა ვარიაციების მიხედვით;
პროდუქტის გვერდზე ყველა შესაძლო ვარიაციის ჩვენება.
Paradisi.ge სპორტული ფეხსაცმლის ონლაინ მაღაზიაა, რომელიც საქართველოში ცნობილი ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელია.
ის ონლაინ მაღაზიის პლატფორმაა, სადაც ნებისმიერ
მომხმარებელს, საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან, შეუძლია შეიძინოს მისთვის
სასურველი ორიგინალი პროდუქცია და მიიღოს სახლში უმოკლეს დროში.
საყურადღებოა
რომ საიტზე ნაყიდი ყველა პროდუქტი არის ორიგინალი. შესაბამისად, მაღალი ხარისხი
კომპანიის მთავარი უპრატესობაა.
Parasisi.ge-მ ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანია ,,ჯეოფეის“ მიანდო.
პროექტის ფარგლებში დაინერგა:
✓ ჰოსტინგ მომსახურება;
✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;
✓ ინტეგრაცია " თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან;
✓ სასაწყობე პროგრამა 1C-სთან სინქრონიზაცია;
✓ ვებ-გვერდის დიზაინის ინსტალაცია და დამატებითი მოდიფიკაციები;
კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.
დღეს წარმოუდგენელია ონლაინ მაღაზიებმა შეწყვიტონ არსებობა. პირიქით, მათი რიცხვი ყოველდღიურად საგრძნობლად მატულობს. მიეცით მომხმარებელს ონლაინ შოპინგის შესაძლებლობა და თქვენი ბიზნესი გავითარების ახალ საფეხურზე გადავა.
მიუხედავად იმისა, ყიდით რაიმეს ექსკლუზიურად ონლაინ, თუ ონლაინ გაყიდვები თქვენი ბიზნესის ერთ-ერთი შემადგენელი ნაწილია, ელექტრონული ვებ-გვერდის ხარისხს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს თქვენი წარმატებისთვის. თუ აპირებთ თქვენი ონლაინ მაღაზიისთვის ახალი დიზაინის შექმნას ან არსებულის შეცვლას, ეს სტატია თქვენთვის არის.
ნუ აიძულებთ მომხმარებლებს, გაიარონ უამრავი პროცედურა ნივთის საყიდლად. თქვენ გააქცევთ კლიენტებს.
რაც უფრო ჩახლართულია ნავიგაცია თქვენს გვერდზე, მით უფრო დაბალია საიტის კონვერსიის მაჩვენებელი. გვერდის ნავიგაცია უნდა იყოს მარტივი და ინტუიტიური. გამოიყინეთ საიტზე მარტივი UX დიზაინი.
სამწუხაროდ, ზოგიერთი ელექტრონული მაღაზია თაღლითურად ცდილობს მომხმარებელთა თანხების მითვისებას. თქვენი ამოცანაა, ნდობის მოპოვების გზით, დაარწმუნოთ თქვენი ონლაინ მაღაზიის ვიზიტორები, რომ თქვენ არ ხართ ერთ-ერთი მათგანი.
ამისათვის არსებობს რამდენიმე გზა:
შესთავაზეთ მომხმარებელს სანდო ვებ-ჰოსტინგი. ამით თქვენ თავიდან აირიდებთ საიტის უმოქმედობას და უზრუნველყოფთ ვებ-გვერდის სწრაფ ჩატვირთვას.
სტატისტიკური მონაცემებით, ინტერნეტ მომხმარებლების 20% არ დაელოდება საიტის ჩატვირთვას, თუ ის 3 წამზე მეტ ხანს იტვირთება. მეტი მოთმინებით გამოირჩევიან მობილური მოწყობილობებით შემოსული ვიზიტორები, რადგან ისინი ამ შეფერხებას მობილურ პროვაიდერს აბრალებენ.
დღეს ვიზიტორების უმრავლესობა არ შედის თქვენს საიტზე დესკტოპისა და ნოუთბუქის საშუალებით. ვებ-ტრაფიკის 52%, მოდის მობილურ მოწყობილობებზე.
თუ თქვენი ელექტრონული კომერციის საიტი არ არის გათვლილი მობილური მოწყობილობებისთვის, სავარაუდოა, რომ ამით თქვენი ბიზნესი იზარალებს და მოგება წილად ხვდება თქვენს წინდახედულ კონკურენტებს.
როდესაც ქმნით ელექტრონული კომერციის გვერდს, დატესტეთ იგი სხვადასხვა მობილურ მოწყობილობებზე. თუ შემოწმებისას აღმოაჩენთ რაიმე სახის პრობლემებს, გამოასწორეთ ისინი, რათა ამან არ იმოქმედოს საიტის კონვერსიაზე.
მომხმარებლებს პროდუქტის შეძენამდე სურთ შეიტყონ, რას ფიქრობენ მასზე სხვები. კვლევების მიხედვით მომხმარებელთა 95%, ნივთის შეძენამდე ეცნობა სხვების ონლაინ მიმოხილვებს.
საბედნიეროდ, დღეს პოპულარული ელ. კომერციის პლატფორმები, მაგალითად CS-CART გვაძლევენ შესაძლებლობას დავამატოთ ეს ფუნქცია ჩვენს საიტზე. გარდა იმისა, რომ ეს პროდუქციის რეკლამირების შესანიშნავი საშუალებაა, აგრეთვე იგი უზრუნველყოფს აუდიტორიის ჩართულობას თქვენს გვერდზე.
თქვენ შეგიძლიათ შეასრულოთ ყველა ზემოთ აღნიშნული პუნქტი, მაგრამ თუ თქვენი საიტი არ არის ვიზუალურად მიმზიდველი, თქვენ ვერ დააინტერესებთ კლიენტებს. თვენი გვერდის ვიზიტორები მომენტალურად იღებენ გადაწყვეტილებას, ამიტომ საიტზე გამოყენებული დიზაინი და ფოტომასალა უნდა იყოს ხარისხიანი.
თქვენი ონლაინ მაღაზია უნდა გამოიყურებოდეს, როგორც ფიზიკური მაღაზიის ვიტრინა და ამისათვის რამოდენიმე ხრიკიარსებობს. პირველ რიგში, მოათავსეთ ნივთები თეთრ ფონზე. ეს მიმზიდველად გამოიყურება ადამიანების უმეტესი ნაწილისთვის და აადვილებს ნივთის დეტალების გარჩევას.
მეორე ვარიანტია,გამოიყენოთ ფოტოები, სადაც ნივთის მოხმარების პროცესია ასახული.ეს განსხვავებულ პერსპექტივაში წარმოაჩენს საგანს და დაეხმარება მომხმარებლებს წარმოიდგინონ, როგორ მოიხმარენ თქვებს პროდუქციას ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
როდესაც საქმე ელექტრონული კომერციის ვებ-გვერდს ეხება, მომხმარებელთა გამოცდილების ხარისხს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს თქვენი მოგების გასაზრდელად. საბედნიეროდ, თქვენ შეგიძლიათ ამ მიზნის მიღწევა, თუ დაიცავთ წარმატებული ონლაინ მაღაზიის დიზაინის ძირითად პრინციპებს, როგორიცაა მარტივი და ინტუიციური დიზაინი, სანდო ჰოსტინგი და სწორედ არჩეული ელექტრონული კომერციის პლატფორმა.
Smarter.ge წარმოადგენს პირველ ინოვაციურ ტექნიკის მაღაზიას საქართველოში.
ონლაინ მომხმარებლების 60-80% ტოვებს თავის კალათას. ეს კი ნიშნავს, რომ ადამიანები აპირებდნენ ნივთის შეძენას, მაგრამ ბოლომდე არ იყვნენ დარწმუნებულები მის საჭიროებაში. კალათის მიტოვების მიზეზი შესაძლებელია იყოს ასევე შეუსაბამო ფასი ან ვებ-გვერდის გაუმართაობა, მაგრამ ეს პრობლემებიც გამოსწორებადია.
ამ სტატიაში განვიხილავთ სხვადასხვა გზებს, რომელთა საშუალებითაც შეიძლება გაზარდოთ იმ ადამიანების რაოდენობა, რომლებიც დაამატებენ ნივთებს კალათაში და ბოლომდე მიყვებიან ყიდვის პროცესს.
ქვემოთ ჩამოთვლილი მინიშნებები დაგეხმარებათ აქციოთ თქვენს მაღაზიაში შემოსული სტუმრები მყიდველებად.
ეს თითქოს აშკარაა, მაგრამ ბიზნესების უმეტესობა უხსნის მყიდველს პროდუქტის შინაარსს და არა იმას, რა სარგებელს მოუტანს ეს ნივთი მყიდველს და როგორ გააუმჯობესებს მის ცხოვრებას. თუ მომხმარებელი გააცნობიერებს ამას, ბევრად მარტივი იქნება მისი დარწმუნება იმაში, რომ თქვენი პროდუქცია მისთვის აუცილებლობას წარმოადგენს.
თქვენ არ გევალებათ მნიშვნელოვანი საკითხების მოგვარება ან ვინმეს სიცოცხლის გადარჩენა. თქვენი ამოცანაა დაეხმაროთ მომხმარებელს იმის წარმოდგენაში, თუ როგორ მოიხმარენ ისინი ამ პროდუქტს. დაარწმუნეთ ისინი მოცემული ნივთის აუცილებლობაში.
პროდუქტის დამზადების პროცესის გაზიარება ხდის თქვენს კომპანიას გამორჩეულს და იზიდავს მომხმარებლის ყურადღებას. თქვენ მარტივად შეგიძლიათ დეტალური ფოტოების განთავსება ონლაინ ჩამონათვალში. ასევე, შეგიძლიათ ატვირთოთ დამზადების პროცესთან დაკავშირებული ვიდეო ან ბლოგ პოსტი.
მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება თქვენი კონკურენტებიც მიმართავდნენ ამ ხერხს, მყიდველმა შეიძლება არ იცოდეს, რომ ეს მიღებული ნორმაა. ის ფაქტი, რომ თქვენ ეს აღნიშნეთ, არწმუნებს მომხმარებელს თქვენს გამორჩეულობაში და საბოლოოდ ის არჩევანს თქვენს პროდუქციაზე აჩერებს.
უნდა ვაღიაროთ, რომ ჩვენ ვართ ბრბოს აყოლილი ქმნილებები. თუ თვენ მიერ წარმოებული პროდუქცია ათასობით ადამიანს მოსწონს, სხვა მყიდველებიც ჩათვლიან, რომ ღირს მისი შეძენა.
მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება ვერ მოახერხოთ რეკომენდაციის მიღება თითოეული მომხმარებლისგან, თქვენ შეგიძლიათ აღნიშნოთ, რომ არსებობს უამრავი ადამიანი, რომელიც ენდობა თქვენს ბრენდს. მაგალითად, „შეუერთდით ასობით ადამიანს, რომლებმაც აირჩიეს ჩვენი პროდუქცია“. მაგრამ დარწმუნდით, რომ თქვენ არ აკეთებთ ყალბ განცხადებებს და არ შეგყავთ მყიდველი შეცდომაში.
როგორია თქვენი სამუშაო გარემო. სად მზადდება თქვენი პროდუქცია?
მაგალითად, სუფთა სამზარეულოში დამზადებული ნამცხვრები უფრო ხარისხიანად მიიჩნევა, ვიდრე ნამცხვრები რომელთა დამზადების გარემო და პირობები არაა ნაჩვენები.
შემოქმედის პროდუქცია უფრო ორიგინალურად და ავთენტურად გამოიყურება, როდესაც ის დამზადებულია სტუდიაში, რომლის ექსტერიერიც დამშვენებულია აგურითა ან ხით და მდებარეობს ქალაქის ცენტრში.
თქვენი სამუშაო სივრცის ფოტოების გავრცელება შეიძლება არ იყოს ის რაც მომხმარებელს აინტერესებს, მაგრამ ის აუცილებლად აღნიშნავს კომპანიის პროფესიონალიზმს. ამგვარად, შეგიძლიათ მომხმარებლის ნდობის მოპოვება, ისინი დარწმუნდებიან, რომ თქვენ საქმეს სერიოზულად უდგებით.
თუ ვათვალიერებ ონლაინ მაღაზიას, რომელიც ნაკლებად ცნობილია, მეტად სკეპტიკურად ვარ მის მიმართ განწყობილი. მრავალი ამბავი მომისმენია, რომელშიც პროდუქტის გამოწერისას ის ან დროზე გვიან ჩამოსულა ან კი საერთოდ არ ჩამოსულა. ასევე ყოველთვის არის საშიშროება იმისა რომ პროდუქტი ისეთი არაა, როგორიც ფოტოში. შემოგთავაზებთ რამდენიმე ხრიკს იმისათვის რომ მოიპოვოთ მომხმარებლის ნდობა.
თუ ასობით ადამიანი კარგად აფასებს თქვენს პროდუქტს, ან თუნდაც რაიმე შეკითხვა აქვთ, აუცილებლად მიეცით შესაძლებლობა რეკომენდაციის დაწერის. ეს თქვენს პოტენციურ მომხმარებელს დაარწმუნებს თქვენი პროდუქტის ხარისხში.
ბევრი მომხმარებელი რეკომენდაციის დაწერაზე არ ფიქრობს. ამიტომ თქვენ მათთვის თხოვნა მოგიწევთ. არსებობს ორი ვარიანტი: თხოვოთ პროდუქტის შეძენიდან რამდენიმე დღეში, ან დროდადრო ერთი წლის განმავლობაში.
გამოიყენეთ ეს დრო გამოსადეგი გამოხმაურებების შეგროვებაში, რაც ასევე დაგეხმარებათ პროდუქტის გაუმჯობესებაში. თქვენ შეგიძლიათ დასვათ კითხვები: "როგორ გამოიყენეთ ჩვენი პროდუქტი?" ან "რა არის ჩვენი პროდუქტის ყველაზე ძლიერი მხარე?", რომელიც სჯობს ზოგად კითხვებს მაგალითად "შეაფასეთ ჩვენი პროდუქტი". მომხმარებლების უმეტესობას დიდი დრო არ ექნება რეკომენდაციის დასაწერად. ამ გამარტივებული მეთოდით კი მეტ და გამოსადეგ რეკომენდაციას მიიღებთ.
როგორ ფიქრობთ, იქნება კომპანია უფრო სანდო თუ ის გარანტიას გაძლევთ, რომ პროდუქტის დაზიანების შემთხვევაში თქვენი ფული ანაზღაურდება? აღნიშნეთ თქვენს სადაზღვეო პოლისში, რომ თქვენ ზრუნავთ მომხმარებელზე და პროდუქტზე.
ყველა კომპანიას არ შეუძლია იმის გარანტირება, რომ მომხმარებელი კმაყოფილი იქნება პროდუქტით და უკმაყოფილობის შემთხვევაში დააბრუნოს ფული. მაგრამ სამაგიეროდ შეუძლია უფასო შეკეთების სერვისის შეთავაზება გარკვეული დროის ფარგლებში.
ხელოვნების და შემოქმედების დადებითი მხარეა ის, რომ თქვენ არ გჭირდებათ სერტიფიკატები თქვენი პროფესიონალიზმის დასამტკიცებლად, მაგრამ ამ ფაქტს უამრავი ადამიანი იყენებს, რომელიც ცდილობს თავისი ხელნაკეთი ნივთების გაყიდვას. რითი გამოირჩევით მათგან? განმარტეთ რატომ ხართ საკმარისად კვალიფიცირებული თქვენი პროდუქციის გასაყიდად, ამით თქვენი მომხმარებლების ნდობას დაიმსახურებთ და გაუქარწყლებთ ეჭვებს, რომ თქვენი მოქსოვილი ახალი ქუდი გაირღვევა ან თქვენი საპონი გამონაყარს გაუჩენს.
თუ თქვენ არ ფლობთ ჯილდოებს და სერტიფიკატებს, მაგრამ უამრავი დრო დაუთმეთ მასალების/ინგრედიენტების შესწავლას, ესეც აღსანიშნია. ან იქნებ რომელიმე ცნობილი კომპანია გასპონსორებთ. ის ფაქტი, რომ თქვენს გვერდით ძლიერი კომპანია დგას, კიდევ უფრო დაარწმუნებს თქვენს კლიენტებს, რომ თქვენი პროდუქცია სანდოა.
კიდევ ერთი სფერო, რომელიც გამოგარჩევთ კონკურენტებისგან. მნიშვნელოვანია თქვენი და მომხმარებლის ფასეულობები ემთხვეოდეს, რადგან ამგვარად თქვენ მის ერთგულებასა და ნდობას მოიპოვებთ.
მომხმარებლის დაკმაყოფილება თქვენი პრიორიტეტი უნდა იყოს. მომხმარებელი უნდა დარწმუნდეს, რომ თქვენ ზრუნავთ მასზე და რომ მათ მიერ შეძენილი პროდუქტი გადახდილ ფასს შეესაბამება.
მაგალითად, თუ ცხოველთა უფლებების დაცვა თქვენთვის მნიშვნელოვან საკითხს წარმოადგენს, შეგიძლიათ აღნიშნოთ რას აკეთებთ მათ მხარდასაჭერად. ეს შეიძლება იყოს შემოწირულობა თქვენი მოგებიდან ან მოხალისეობა ცხოველთა თავშესაფარში.
თუმცა ამით პროდუქტის არსი არ იცვლება, მომხმარებელი იგრძნობს უფრო ღრმა კავშირს და უფრო გენდობათ, რადგან თქვენც ისევე ზრუნავთ ცხოველებზე, როგორც ისინი.
მომხმარებელთა მიერ კალათის მიტოვების ერთ-ერთი ძირითადი მიზეზია ფინანსებთან დაკავშირებული გაუგებრობები. წარმოგიდგენთ რამდენიმე საკითხს, რომელსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ:
იყავით გულწრფელნი მომხმარებლების წინაშე, როდესაც საქმე პროდუქტის საბლოო ფასს ეხება. დაუსახელეთ მომხმარებელს პროდუქტის და მისი მიტანის სერვის დაახლოებითი ფასი. დააფიქსირეთ მიტანის სერვისისა და დამატებითი გადასახადების ღირებულება.
თუ საფოსტო სერვისების საფასური ძალიან მაღალია, თქვენ შეგიძლიათ მიამატოთ ამ თანხის ნაწილი პროდუქტის საფასურს.
შეეცადეთ გქონდეთ რამდენიმე ვარიანტი, როდესაც საქმე ეხება ტრანსპორტირებას. როდესაც დაჩქარებული მიტანა ღირს 35 ლარი, მშვენიერი ვარიანტია 10 ლარის გადახდა სტანდარტულ მიტანაში.
თუ თქვენს ონლაინ მაღაზიას სხვა ქვეყნის წარმომადგენლებიც სტუმრობენ, დაამაატეთ მათთვის ვალუტის კონვერტაციის ფუნქცია. ამ შემთხვევაში მათ ეცოდინებათ პროდუქციის ზუსტი ფასები და არ დასჭირდებათ კალკულატორი ღირებულების გამოსათვლელად.
დღესდღეობით, ონლაინ სივრცეში რთულია მომხმარებლის ყურადღების დიდი ხნით მიპყრობა, ამიტომ თქვენი ონლაინ მაღაზია უნდა იყოს სწრაფი და მარტივი. რეგულარულად შეამოწმეთ თქვენი საიტი და დარწმუნდით, რომ ყველაფერი გამართულად მუშაობს.
იქონიეთ მარტივი და გასაგები ვებდიზაინი, ყველა ღილაკს მიუთითეთ შესაბამისი სახელწოდება. რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია გვერდის კრეატიულად გაფორმება, მაგრამ გასათვალისწინებელია ისიც, რომ ტექსტის უმნიშვნელო ცვლილებებმაც კი შესაძლოა დიდი ზეგავლენა მოახდინოს კომპანიის გაყიდვებზე. მაგალითად, ღილაკ “ყიდვა”-ს ნაცვლად, “დაამატე შენს კარადას” განთავსება შესაძლოა სახალისოდ და კრეატიულად ჟღერდეს, თუმცა ამან შესაძლოა დააბნიოს მომხმარებელი. ამიტომაც მნიშვენლოვანია გახადოთ თვალნათელი ყველა ღილაკის ფუნქცია.
თუ თქვენი საიტის გასახსნელად რამდენიმე წამზე მეტია საჭირო, მომხმარებელი არ დაელოდება საიტის ჩატვირთვას და გათიშავს მას. ამიტომაც,ღირს ბიუჯეტის გამეტება გვერდის განვითარებისთვის, რათა უზრუნველყოთ მისი სისწრაფე და სტაბილურობა.
თუ თქვენს ონლაინ გვერდს გაუგებარი და რთული საგადასახადო პროცედურები აქვს, ავალდებულებს მომხმარებელს დარეგისტრირდეს თქვენს საიტზე, მომხმარებელი შეწუხდება და სასურველ პროდუქტს სხვა, შედარებით დალაგებული ონლაინ მაღაზიიდან შეიძენს. ამიტომაც ნუ შეაწუხებთ მომხმარებელს ზედმეტი პროცედურებით- გაუმარტივეთ საქმე და დაუზოგეთ დრო.
ამგვარად, ბლოგში გადმოვეცით რამდენიმე ხერხი, თუ როგორ ვაქციოთ ჩვენი ,,დაინტერესებული“ მომხმარებელი ,,მყიდველად“. როგორ და რა სახით გავაცნოთ ჩვენი პროდუქტი, როგორ მოვიპოვოთ მათი ნდობა და ვიყოთ მომხმარებლის თვალში ერთგული და პოპულარული.
ონლაინ მაღაზია compi.ge გთავაზობთ კომპიუტერული ტექნიკის, ტექ-სერვისის, მობილური ტელეფონების და აქსესუარების ფართო ასორტიმენტს. მომხმარებელს საშუალება აქვს მარტივად, სახლიდან გაუსვლელად, შეიძინოს სასურველი მოწყობილობა.
ონლაინ მაღაზია გაცილებით იაფი შესანახი და სამართავია, ვიდრე ფიზიკური, მაგრამ როგორ უნდა უზრუნველვყოთ მისი წარმატება. წარმოგიდგენთ რამდენიმე რჩევას ონლაინ ანტერპრენერისთვის.
მობილურმა მოწყობილობებმა და პლანშეტებმა მნიშნელოვნად შეცვალეს სავაჭრო პროცესი და შესყიდვის გზები. დღევანდელ დღეს, თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერი ნივთის შეძენა სავარძლიდან აუდგომლად. აქედან გამომდინარე, მუდმივად ჩნდება ახალი ონლაინ მაღაზიები, მომხმარებელთა სხვადასხვა სეგმენტის მოსამარაგებლად.
ონლაინ მაღაზიის შექმნა შეიძლება ერთი შეხედვით ადვილი ჩანდეს, დომეინი, კარგი ჰოსტინგი, კონტენტის მართვის სისტემა და თემა.
სინამდვილეში, საკმაოდ რთულია კარგი ონლაინ მაღაზიის შექმნა და კიდევ უფრო ძნელია გახადო იგი წარმატებული და მოსახერხებელი. ქვემოთ მოყვანილი სასარგებლო რჩევები დაგეხმარებათ გადალახოთ სირთულეები და გახდეთ წარმატებული ონლაინ მაღაზიის მფლობელი.
მთავარი გვერდი კომპანიის სახეა. აქედან გამომდინარე, ის მარტივად წაკითხვადი და გასაგები უნდა იყოს. თქვენი მომხმარებლები აფასებენ ძვირფას დროს, ამიტომაც ისინი არ მოუნდებიან იმის გარკვევას, თუ რას ყიდით თქვენ ან რა სერვისს სთავაზობთ. ეცადეთ, გადასცეთ მომხმარებელს ინფორმაცია მოკლედ და კონკრეტულად. ნუ დაწერთ, როდის იყო თქვენი კომპანია დაარსებული და რამდენი თანამშრომელი გყავთ შტატში, შეინახეთ ეს ინფორმაცია გვერდისთვის „ჩვენს შესახებ“. რა თქმა უნდა, არის გამონაკლისები, მაგრამ აქ საუბარია ზოგად შემთხვევაზე.
ეს ერთ-ერთი ჩვენი პროექტის საწყისი გვერდის "სქინშოტია". მასზე ვერ შეხვდებით ვრცელ ტექსტსა და შეუსაბამო ინფორმაციას. თქვენ წამებში მიხვდებით, რას გთავაზობთ ონლაინ მაღაზია.
აგრეთვე, საიტის ნავიგაციის გასამარტივებლად, საწყის გვერდზე სასურველია მოცემული იყოს პროდუქციის კატეგორიები. ასევე, ბანერები, სპეციალური შეთავაზებებითა და აქციებით.
საწყის გვერდზე სასურველია განათავსოთ კონტაქტები და ონლაინ ჩატი, რათა სწრაფად უპასუხოთ მომხმარებლის კითხვებს. ეს არის საუკეთესო საკომუნიკაციო პლატფორმა, რომელიც მომხმარებელს რეალურ დროში ყველაზე სწრაფ რეაგირებას სთავაზობს.ონლაინ ჩატს აქვს მომხმარებელთა მოთხოვნების დაკმაყოფილების უმაღლესი დონე (73%), ვიდრე ელ-ფოსტას (61%) და ტელეფონს (44%).
იფიქრეთ თქვენს ონლაინ მაღაზიაზე, როგორც ფიზიკურზე, თქვენი კატეგორიების გვერდი, უნდა შეიცავდეს ქვე-განყოფილებებს. აჩვენეთ მომხმარებელს რა გიდევთ „თაროებზე“: განათავსეთ პროდუქციის ფოტოები, დაამატეთ კალათის ფუნქცია და სხვა სასარგებლო ინფორმაცია (მოკლე აღწერა, რეიტინგი და ა.შ.)
ზოგიერთი ონლაინ მაღზია იყენებს ფუნქციას სწრაფი ნახვა (quick view), თუმცა იგი ამცირებს გვერდების ნახვის რაოდენობას, რადგან მომხმარებელს აღარ უწევს გახსნას თითოეული პროდუქტის გვერდი ცალკე ფანჯარაში.
დატესტეთ სხვადასხვა ვერსია, რათა მიხვდეთ რომელი მიდგომაა თქვენთვის ყველაზე მისაღები. ყველაფერი დამოკიდებულია თქვენი პროდუქციის ასორტიმენტზე და მომხმარებელზე, რომელსაც ემსახურებით.
თუ თქვენ ონლაინ მაღაზიის მფლობელი ხართ, პროდუქციის გვერდებს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს თქვენი ბიზნესისთვის. სწორედ მათ უნდა აქციონ საიტის სტუმრები თქვენს მომხმარებლებად. საბოლოო გადაწყვეტილებაზე დიდ გავლენას ახდენს იმ ინფორმაციის ხარისხი და რაოდენობა, რომელსაც თქვენ აწვდით მომხმარებელს პროდუქციის შესახებ. მაგრამ, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ამისათვის საჭიროა 1000 სიტყვიანი აღწერა; თქვენი მიზანია, რაც შეიძლება სწრაფად და ლაკონურად გადასცეთ შესაბამისი ინფორმაცია, ასე რომ, ის უნდა იყოს მაქსიმალურად ორგანიზებული და ადვილად გასაგები.
ქვემოთ მოყვანილია პროდუქტის გვერდის აუცილებელი კომპონენტები:
დარწმუნებული ვარ გინახავთ, როგორ არჩევენ ადამიანები პროდუქციას სუპერმარკეტებში. ისინი ყურადღებით შეისწავლიან პროდუქტს, მის ფერს, ფორმას, შეფუთვას, ასევე იზომავენ ტანსაცმელს, რათა შეისწავლონ ქსოვილის ფაქტურა და ა.შ. მაგრამ ისინი იგივეს ვერ გააკეთებენ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, ამიტომ თქვენ უნდა შეავსოთ ეს საინფორმაციო ნაპრალი.
გამოიყენეთ კარგი ხარისხის ფოტო მასალა დაზუმების ეფექტით, აგრეთვე ფერის შერჩევის ფუნქცია, ეს უკანასკნელი ეხება მხოლოდ პროდუქტებს, რომელთა კონფიგურირება არის შესაძლებელი.
თქვენ შეგიძლიათ დაურთოთ პროდუქციის მოკლე აღწერა სწრაფი სკანირებისას და უფრო ვრცელი აღწერა ტექნიკურ დეტალებში. გარდა ამისა, დიდი ძალისხმევაა საჭირო პროდუქციის დახასიათების დასაწერად, რადგან იგი უნდა იყოს უნიკალური.
თუ პროდუქტი ჩამოფასებულია, მიაწოდეთ მომხმარებელს ინფორმაცია; შეადარეთ ძველი ფასი ახალს.
ონლაინ მაღაზიების უმეტესობაში ნაჩვენებია ფასები და ეს გასაკვირი არაა, რადგან მყიდველს ურჩევნია იცოდეს რას უნდა მოელოდეს თქვენგან. მით უმეტეს, როდესაც საქმე ფულს ეხება, არავის უნდა მისი შემოსავალი უსაფუძვლო რისკის ქვეშ დააყენოს.
რეკლამირება გაუკეთეთ ფასდაკლებულ პროდუქციას.
მოდით ვიყოთ გულახდილები და ვთქვათ, რომ თქვენი პირველი მიზანი, არა დიზაინი და ლამაზი ფოტოები, არამედ პროდუქტის გაყიდვაა. ასე რომ, თქვენ გინდათ პროდუქტი, რომელიც გამორჩეულია.
თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ ორი ფუნქცია: “შეადარე” და “დაამატე სასურველ ნივთებში”.
იმ შემთხვევაში, როდესაც მომხმარებელმა უკვე შეიძინა პროდუქტი თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, თქვენი მიზანია შესთავაზოთ მას სხვა პროდუქცია, რომელიც შეესაბამება მის გემოვნებას. თქვენ შეგიძლიათ აჩვენოთ მსგავსი პროდუქტები მომხმარებელს და ამ ტექნიკით გაზარდოთ საშუალო გაყიდვების მაჩვენებელი თქვენს ონლაინ მაღაზიაში.
წარმოიდგინეთ, ვითომ უკვე გაქვთ იდეალური საწყისი გვერდი, კატეგორიებითა და ფასებით. ამ ეტაპზე საჭიროა მოიზიდოთ ახალი მომხმარებელი და ხელიდან არ გაუშვათ არსებული კლიენტები. შეიმუშავეთ მარკეტინგული გეგმა და ჩაატარეთ პრომო აქციები.
თუ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში გინდათ წარადგინოთ ახალი კოლექცია ან ახალი კატეგორია, ამაში დაგეხმარებათ საპრეზენტაციო გვერდი.
საპრეზენტაციო გვერდის დიზაინი და გზავნილი მთლიანად არის დამოკიდებულია თქვენს ბიზნესზე და მიზნებზე, რომლის მიღწევაც გსურთ.
თქვენ შეგიძლიათ შესთავაზოთ მომხმარებელს ფასდაკლებები სხვადასხვა დღესასწაულებზე, რომლების შეიძლება იყოს გლობალური (შობა), ადგილობრივი (გიორგობა) ან თუნდაც პირადი (დაბადების დღე).
როდესაც თქვენ დიდ დროსა და ძალისხმევას ჩადებთ თქვენი ვებ-გვერდის შექმნასა და მის მარკეტინგში, გინდათ შეიტყოთ, თუ როგორ აისახა ეს თქვენს მომხმარებელზე. ამ ინფორმაციის მოპოვების უმარტივესი გზაა Google Analytics კოდის დაყენება.
ამგვარად, ჩვენ გაგაცანით რამდენიმე გზა იმისათვის, რომ თქვენი ბიზნესი იყოს წარმატებული და საინტერესო. შეიტყვეთ რამდენად მნიშვნელოვანია ცალცალკე ყველა დეტალი: კატეგორია, მთავარი გვერდი, პროდუქტის გვერდი, კალათა, ფასები, პრომო აქციები და ა. შ. სწორედ ამ ელემენტების ერთობლიობა და სწორად წარმოჩენაა ონლაინ მაღაზიის წარმატების საწინდარი. ამიტომაც, გაითვალისწინეთ ჩვენი „მოწიწებული“ რჩევები და თქვენი ონლაინ ბიზნესი ყოველთვის იქნება კონკურენტული და გაყიდვადი.
რამდენიმე ათწლეულის წინ, ჩვენ ვერც კი წარმოვიდგენდით, თუ რამხელა სარგებლის მოტანა შეუძლია ონლაინ მაღაზიას, თუმცა დღეს, ონლაინ ბაზარი და ციფრული მარკეტინგი ჩვენი ცხოვრების ერთერთ უმნიშვნელოვანეს ნაწილს წარმოადგენს.
პირველი რა გაფიქრდებათ ონლაინ მაღაზიის გაგონებაზე? სავარაუდოდ, Amazon, რომელიც მომხმარებელს ფართო არჩევანით უზრუნველყოფს. იმის მიუხედავად, რომ ციფრული მარკეტინგის სფერო საწყის ეტაპზე დაკავებული იყო Best Buy, Amazon, Walmart და Ebay-ს მიერ, ჩვენ შევესწარით ბევრი ახალბედა კომპანიის ზრდასა და განვითარებას.
სწორედ ამ სწრაფმა ზრდამ განაპირობა ისეთი ბიზნეს მოდელების რეალიზება, რომლებიც არც კი განიხილებოდნენ. მაგალითად, Upwork და Fiverri, ისინი იგივე მარკეტინგის კონცეფციაზე მუშაობენ ( ყიდვა-გაყიდვა), მაგრამ ამ შემთხვევაში ისინი აკავშირებენ ადამიანებს, რომლებსაც სჭირდებათ სამუშაოს შესრულება და რომლებიც მზად არიან შეასრულონ ესა თუ ის სამუშაო. დავალების დიაპაზონი ლოგოს დიზაინისგან, მონაცემთა ანალიზამდე იჭიმება, შესაძლებლობები ულევია.
მაშასადამე, რა არის მათი წარმატების საიდუმლო? იმის მიუხედავად, რომ პროგრამული საშუალებები გეხმარებათ დატვირთოთ თქვენი ონლაინ მაღაზია სხვადასხვა ტექნოლოგიური ფუნქციებითა და სერვისებით, ის თქვენ რესურსებს ერთი მიზნისკენ მიმართავს, რამაც შეიძლება ან დაგანგრიოთ ან აგაშენოთ. როდესაც კომპანია ცდილობს ონლაინ მაღაზიის ყველანაირი სერვისით უზრუნველყოს და ყველა ნაკლი გაასწოროს, იგი ადრე თუ გვიან ამტკიცებს თავის არაპროფესეონალიზმს და კრახს განიცდის.
ისმის კითხვა: რა შეიძლება მსგავსმა კომპანიამ გააკეთოს წარმატების მისაღწევად? ეს საკმაოდ მარტივია - იპოვეთ უნივერსალური პრობლემის აღმოფხვრის გზა. ონლაინ მარკეტი, თავის მხრივ, გვიზოგავს დროს და თავიდან გვარიდებს მაღაზიიდან მაღაზიამდე დამღლელ ხეტიალს. როდესაც დიდი დრო, ფული და ძალისხმევა იდება ამ უნივერსალური პრობლემის გადასაჭრელად, ფინანსური ზრდის პოტენციალი უსასრულოა.
მაგალითად Upwork, ის გამორჩეულია ადამიანების პრობლემების გადაჭრით მთელს მსოფლიოში. მანძილი აღარ წარმოადგენს დაბრკოლებას, მომხმარებელს შეუძლია ისარგებლოს სხადასხვა სამუშაოს ხარისხითა და განსაზღვრული ანაზღაურებით, დედამიწის ყველა კუთხეში. მსგავსად Etsy-ც, რომელიც ნებისმიერი კატეგორიის ანტიკური ნივთების ფართო არჩევანს გვთავაზობს. მაშინ როდესაც, ჩვენთვის სასურველი ნივთის მოძებნას რამდენიმე ათეული მაღაზიის შემოვლა სჭირდება, ონლაინ მარკეტი მრავალფეროვანი არჩევანის საშუალებას გვაძლევს.
იმისათვის, რომ ონლაინ მარკეტმა მომხმარებელთა ულევი რაოდენობა მიიზიდოს, საჭიროა უნივერსალური პრობლემის ეფექტური და ეტაპობრი აღმოფხვრა. მოახდინე პირველხარისხოვანი ონლაინ მაღაზიის შთაბეჭდილება - უზრუნველყავი იგი სარეიტინგო სისტემით, ფასწარმოების სისტემით და მომხმარებელთა სერვისით, იმ შემთხვევაში თუ ისინი გაუგებარ საკითხს გადაეყრებიან.
საბოლოოდ, ნებისმიერ ონლაინ მაღაზიას სჭირდება სანდო მომწოდებელი, რომელიც რეგულარულად მოამარაგებს მაღალხარისხიანი პროდუქტით.
როდესღაც, იმისთვის, რომ გვესარგებლა გარკვეული სერვისით, ჩვენ გვჭირდებოდა “Yellow Page”-ის გამოყენება და ოპერატორთან დაკავშირება, დღევანდელი ტექნოლოგიები კი იგივე სერვისებთან რამდენიმე წამში გვაკავშირებენ.
ონლაინ მაღაზიებს შეუძლიათ თანდათანობით დაამატონ ფუნქციები, რითიც განავითარებენ სერვისებს და შესაბამისად ექნებათ რეგულარული მომხმარებლის მოზიდვის პოტენციალი.
მაგალითად, ბევრი ონლაინ მაღაზია იწყებს საბაზო ფუნქციებით, როგორიცაა უნიკალური კონტენტის ატვირთვა, რომლებიც შემდგომ უფრო ვითარდება და იხვეწება. მუდმივი გაფართოვებითა და განვითარებით, თქვენი მომხმარებელი თქვენით დაინტერესებული რჩება.
იმის მიუხედავად, რომ ციფრული მარკეტინგი ყოველდღე იხვეწება და იზრდება, გასაუმჯობესებელი ჯერ კიდევ ბევრია. შეთანხმებების მნიშვნელოვანი ნაწილი ინტერნეტს გარეთ ხდება, მაშასადამე, ეს შესაძლებლობაა შექმნათ ინოვაციური ონლაინ მაღაზია. მეწარმე, რომელიც ორიგინალურია და პრობლემების გადაჭრის ექსტრაორდინალური გზები აქვს, აუცილებლად მიაღწევს წარმატებას ელექტრონულ კომერციაში და შექმნის ონლაინ მაღაზია, რომელიც სამყაროს შეცვლის.
თუ მოვაჭრეებს სურთ საკუთარი ბიზნესის გადარჩენა და აყვავება გრძელვადიან პერსპექტივაში, მნიშვნელოვანია, რომ გადადგან სწორი ნაბიჯები, რათა არ ჩამორჩნენ თანამედროვე ტენდენციებს. ელექტრონული კომერცია სწრაფად განვითარებადი სფეროა, იგი ყოველ წამს იცვლება და ვისაც ამ სფეროში საუკეთესო რეზულტატების მიღწევა სურს, უნდა გაითავისოს ეს ფაქტი.
ტექნოლოგიურმა განვითარებამ და სმარტფონების ხელმისაწვდომობამ შეცვალა მომხმარებლის დამოკიდებულება პროდუქტის არჩევასა და ონლაინ შოპინგის მიმართ. წარმატების შესანარჩუნებლად ბევრი კომპანია ცდილობს ერთი ნაბიჯით უსწრებდეს კონკურენტებს და არ ჩამორჩეს ტექნოლოგიურ ტრენდებს. კომპანიებს, რომლებსაც არ ეშინიათ ცვლილებების, აუცილებლად ექნებათ კარი ღია განვითარებისა და ფინანსური ზრდისთვის.
ელექტრონული კომერციის მიმდინარე და წარსული ტენდენციების თვალის მიდევნება, ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაბიჯია კომპანიებისთვის, რომელთაც სურთ უპირატესობა კონკურენტებზე. ბევრი ბრენდი ქმნის სოციალური მედიის ანგარიშებს, რათა დაამყაროს ახლო ურთიერთობა პოტენციურ კლიენტებთან, მოიპოვოს მათი ნდობა და აღიარება. ფასიანი ციფრული რეკლამების გარდა, კომპანიები მიმართავენ კონტენს მარკეტინგს, რათა პოტენციურ კლიენტებს ინტერესი გაუღვივონ შეთავაზებული პროდუქტის მიმართ. ნაცვლად იმისა, რომ უბრალოდ გამოაცხადონ ფასდაკლებები, კომპანიები ფასეულ და ინტენსიურ კონტენტს ქმნიან. გამომდინარე იქიდან, რომ ონლაინ შოპინგისას მომხმარებელს არა აქვს საშუალება შეეხოს და შეიგრძნოს ნივთი, აუცილებელია გამყიდველი კარგი რეპუტაციით სარგებლობდეს. ნდობის მოსაპოვებლად აუცილებელია პროდუქტების ფოტო და ვიდეო მასალის გაზიარება, რეკომენდაციების გამოქვეყნება.
პროდუქციისა და სერვისების კომპიუტერით ყიდვის შესაძლებლობამ, კომფორტის ახალ საფეხურზე აგვიყვანა. სასურველი ნივთის შესაძენად აღარ არის საჭირო მანქანით საცობებში დგომა მაღაზიამდე მისასვლლად, ამისათვის საჭიროა მაუსის რამდენიმე დაწკაპუნება.შემდგომი წინ გადადგმული ნაბიჯი იყო, როდესაც ხალხმა სასურველი ნივთების შეძენა შეძლო საკუთარი სმარტფონებითა და სხვა პორტატული მოწყობილობებით.
სავარაუდოდ, ხმოვანი შოპინგი მომავალი ტენდენციაა, რომელიც ბაზარს დაიპყრობს. მომხმარებელს შეუძლია შეინახოს თავისი ბილინგის ინფორმაცია და მისამართები ციფრულ ასისტენტში. როდესაც ის მზად იქნება ნივთის შესაძენად, ბრძანებას მისცემს მოწყობილობას, რათა განათავსოს შეკვეთა. ციფრული ასისტენტი მოისმენს ბრძანებას და განათავსებს შეკვეთას მომხმარებლის დადასტურების შემდეგ.
სავარაუდოდ, გაფართოებული რეალობა გახდება ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური მარკეტინგული ინსტრუმენტი. ეს არის ფიზიკური სამყაროს აღქმა ციფრული მოწყობილობების საშუალებით.
ავეჯის და სხვა საყოფაცხოვრებო ნივთების ონლაინ შეძენისას, რთულია იმის განსაზღვრა, მოერგება თუ არა ეს ნივთი კონკრეტულ გარემოს. გაფართოებული რეალობის საშუალებით, მომხმარებელს საშუალება ეძლევა, ვირტუალურად განათავსოს ეს ნივთი რეალურ გარემოში.
ადამიანები ვირტუალურ რეალობაზე 1980 წლიდან ოცნებობენ და ის, რაც ყველას შეუძლებელი ეგონა, დღეს რეალობად იქცა.თქვენ შეგიძლიათ თავზე დაიმაგროთ ვირტუალური რეალობის ჩაფხუტი და შეაბიჯოთ საოცარი დეტალიზაციის მქონე ვირტუალურ სამყაროში და ამ ტექნოლოგიის გამოყენება ონლაინ შოპინგისთვის არის შესაძლებელი.
ვირტუალური რეალობის მოწყობილობის მეშვეობით, მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს შევიდეს ვირტუალურ მაღაზიაში და მოიძიოს გასაყიდი ნივთები. თუკი ვირტუალური რეალობის მოწყობილობა აღჭურვილია ხელის სენსორებით ან კონტროლერებით, მომხმარებელს პროდუქტის შეძენამდე შეუძლია ვირტუალური ნივთების შერჩევა და დათვალიერება. ადამიანებს შეუძლიათ შერჩეული ნივთების ვირტუალურ კალათაში მოთავსება და ყიდვის პროცესის დასრულებისთვის საჭირო ინფორმაციის შევსება.
მომხმარებლებს, რომელთაც სურთ გარკვეული პროდუქციის შეკვეთით დამზადება, მაგ. თაროების, კარადების, კარებების და ა.შ. უნდა დაუკავშირდნენ ან ეწვიონ ადგილობრივ სპეციალიზებულ მაღაზიებს, რათა მიიღონ ინფორმაცია და რჩევები შესაძლო ვარიანტებზე. დღესაც და მიმავალშიც 3D კონფიგურაცია დააჩქარებს ამ პროცესს. ყველა შესაძლო ფუნქცია თავმოყრილია ონლაინ კატალოგში და ნებისმიერს შეუძლია შექმნას მისი გემოვნებისა და მოთხოვნილებების შესაბამისი იდეალური პროდუქტი.
დღევანდელი მომხმარებლები, სულ უფრო მეტად ითხოვენ პერსონალიზირებულ პროდუქტებს, რომლებიც შეესაბამება მათ მოთხოვნებს. 3D პერსონალიზაციის საშუალებით, მომხმარებელს შეუძლია შეცვალოს პროდუქტის ფორმა და მეტი ინდივიდუალურობა შესძინოს მას.
3D პერსონალიზაცია გამოიყენება მანქანებზე, სათამაშოებზე, ხელსაწყოებზე და სხვა. იგი მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მიიღოს პროდუქტი, რომელიც შეესაბამება მათ ზუსტ მოთხოვნებსა და სიტუაციას.კლიენტები, რომლებმაც პირველად გამოსცადეს 3D პერსონალიზაცია, აღფრთოვანებულები არიან იმ შესაძლებლობებით, რომელთა მიღწევა შეიძლება ამ ციფრული მოწყობილობის მიერ.
ელექტრონული კომერციის ტრენდენდებზე საუბრისას, უნდა აღინიშნოს 3D პლასტიკა. როდესაც მყიდველი განათავსებს პერსონალურ შეკვეთას, გამყიდველს შეუძლია გამოიყენოს 3D პლასტიკა, რათა შექმნას ინდივიდუალური პროდუქტი, დამკვეთის საჭიროებისამებრ. ეს ტექნოლოგია საშუალებას აძლევს მწარმოებლებს დაკვეთით შექმნან უნიკალური პროდუქცია.
ონლაინ ვაჭრობის მომავალი პერსპექტივები ულევია და ახლო მომავალში ამ სფეროში კარდინალური ცვლილებებია მოსალოდნელი.გარდა იმისა, რომ ეს ტენდენციები ცხოვრებას გაუადვილებს მოხმარებელს, ამავე დროს დაზოგავს კომპანიების დროს, ფულსა და ენერგიას.
ონლაინ მაღაზია Rugged.ge - წარმოადგენს მსოფლიოში უმსხვილესი ბრენდების, ოფიციალურ რეტეილერს.
Rugged.ge -
ონლაინ მაღაზია საქართველოს სამომხმარებლო ბაზარზე რამდენიმე წელია ფუნქციონირებს. კომპანია აცნობიერებს ხარისხიანი სერვისის საჭიროებას, რის გამოც ის თანამშრომლობს უმსხვილესი ბრენდების ოფიციალურ სერვის ცენტრებთან. მისი მიზანია იყოს ლიდერი კომპანია, რომელიც მოხმარებელს შესთავაზებს ინტერნეტ სივრცეში მაღალი ხარისხის პრემიუმ ტექნიკას.
Rugged.ge-მ საკუთარი ონლაინ მაღაზიის შექმნა კომპანია ,,ჯეოფეის“ მიანდო.
პროექტის ფარგლებში დაინერგა:
✓ ჰოსტინგ მომსახურება;
✓ ონლაინ მაღაზიის ინსტალაცია;
✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ელექტრონულ გადახდის სისტემასთან ( VISA /MASTERCARD პლასტიკური ბარათი;
✓ ინტეგრაცია "თიბისი ბანკის“ ონლაინ განვადების სისტემასთან;
✓ ინტეგრაცია ლიბერთი ბანკის ონლაინ განვადების სისტემასთან;
კომპანია "ჯეოფეი" უზრუნველყოფს გაწეული მომსახურების ტექნიკურ მხარდაჭერას.