„თუ თქვენი ბიზნესი არ არის ინტერნეტში, მაშინ თქვენ არ ხართ ბიზნესში”. ბილ გეითსის გენიალური გამონათქვამი.
თანამედროვე ბიზნესისთვის უმნიშვნელოვანესია ადგილი ეკავოს ინტერნეტ სივრცეში. ეს ეხმარბა ბრენდს ცნობადობის ამაღლებაში, მის მიმართ ლოიალურობის გაზრდასა და შედეგად გაყიდვების ზრდაში.
ამ სტატიაში შეიტყობთ საინტერესო რჩევებსა და ხრიკებს,თუ როგორ მოვახდინოთ თქვენი ბიზნესის ონლაინ პოზიციონირება.
პირველი ნაბიჯი ამ მიმართულებით, არის ვებ-გვერდის შექმნა. თქვენი ვებ საიტი უნდა იყოს თვალში საცემი, ჰქონდეს მარტივი სტრუქტურა, აგრეთვე ადაპტირებული უნდა იყოს მობილური ტელეფონებისა და პლანშეტების მიმართ.
იმ შემთხვევაში თუ არ ხართ პროგრამისტი, აუცილებელია იპოვოთ მომხმარებლისთვის მორგებული ონლაინ პლატფორმა, რომელიც პასუხობს თქვენს მოთხოვნებს.მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ cscart-ის პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელსაც აქვს ყველა ფუნქცია, იმისათვის, რომ შექმნათ უაღრესად ფუნქციონალური ონლაინ მაღაზია ან ონლაინ ბაზრობა.თუ ამ ვარიანტს აირჩევთ, დაზოგავთ ფულს და შექმნით ვებ-გვერდს, რომელიც გამოიყურება ზუსტად ისე, როგორც თქვენ წარმოგიდგენიათ.
თუ შეეკითხებით გამოცდილ მარკეტოლოგს, როგორ ავაწყოთ წარმატებული ბიზნესი, მიიღებთ მარტივ პასუხს - შექმენით ეფექტური შინაარსის მარკეტინგული სტრატეგია.
ინფორმაციულ საუკუნეში მაღალი ხარისხის კონტენტი წარმატებული ონლაინ ბიზნესის საწინდარია.წარმოგიდგენთ იმ კითხვების ჩამონათვალს, რომელსაც უნდა პასუხობდეთ, რათა შეიმუშაოთ კონტენტის ეფექტური სტრატეგია.
რომელ არხებს აირჩევთ თქვენი კონტენტის გავრცელებისთვის. ეს შეიძლება იყოს თქვენი ვებ-გვერდი, ბლოგინგის პლატფორმები, სოციალური მედიის ანგარიშები და ა.შ.
ნუ უგულებელყოფთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას (SEO).
იმისათვის, რომ თქვენს მიერ დაწერილი სტატია არ „დაიკარგოს“ მსოფლიო ქსელში, აუცილებელია მისი მორგება SEO-სთვის. ეს გაზრდის იმის შანსებს, რომ თქვენი სტატია მოხვდება Google-ის ძიების თავში და შედეგად გაიზრდება „ტრაფიკი“ თქვენს ვებ-გვერდზე. ეს არის უმთავრესი წესები, რომლებიც უნდა გაითვალისწინონ კონტენტის შემქმნელებმა:
გამოიყენეთ Goole Trends ან Ubersuggest-ი, რათა მოძებნოთ დაბალი კონკურენციის მქონე , მაღალი ტრაფიკის საკვანძო სიტყვები.
იაქტიურეთ სოციალურ ქსელებში
სტატისტიკის თანახმად, ინტერნეტ მომხმარებლები დღეში 2 საათსა და 20 წუთზე მეტ დროს უთმობენ სოციალური მედია პლატფორმების დათვალიერებასა და მეგობრებთან მიმოწერას.
ასე, რომ წარმოგიდგენთ რამდენიმე რჩევას, სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენებისთვის: